Już 24 i 25 września na PGE Narodowym odbędzie się kolejna edycja Festiwalu Insummit. Program wydarzenia to ponad 100 premierowych wystąpień, paneli i warsztatów o najnowszych insightach, zjawiskach oraz trendach konsumenckich i społecznych.
Treści festiwalowe zostały wyselekcjonowane przez Radę Programową, tak aby dostarczać zweryfikowaną, popartą danymi wiedzę dla wszystkich, którzy tworzą innowacyjne strategie, produkty, usługi, marki i polityki. W tym roku organizatorzy poświęcili szczególnie dużo uwagi aspektom odpowiedzialności i efektywności biznesu oraz współczesnym wyzwaniom marketingu. Insummit 2024 pokaże rolę insightów w budowaniu odpowiedzialnego, innowacyjnego i efektywnego biznesu. Zaprezentuje także bardzo szeroki przekrój najnowszych zjawisk i trendów konsumenckich, społecznych i kulturowych.
W Festiwalu Insummit weźmie udział blisko 1000 osób reprezentujących ponad 300 marek. Wydarzeniu towarzyszą:
- targi branżowe,
- premiery książek,
- platformy networkingu,
- spektakl improwizowany.
Organizatorami Festiwalu Insummit są Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku.
Więcej informacji oraz możliwość zgłoszenia udziału znajduje się na stronie: insummit.pl
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.