in Digital Marketing

Termin

3–4.10.2018

Miejsce

Warszawa

Organizator

inDM

3-4 października 2018 kolejna edycja in Digital Marketing. To konferencja w całości poświęcona marketingowi internetowemu i pracy w świecie online.

Dla kogo?

Dla osób, które poszukują wiedzy, nowych rozwiązań, praktycznych wskazówek, kontaktów, inspiracji, chcąc przy tym rozwijać swoje umiejętności z zakresu digital marketingu. A także dla fanów nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań wspierających marketing. Dla osób, które chcą posłuchać/porozmawiać o obowiązujących trendach.
Idealne wydarzenie dla zawodowo zajmujących się Digital marketingiem, oraz osób, które się nim pasjonują lub dopiero chcą zacząć tę fantastyczną przygodę.

Bilety już od 550 zł, dostępne na stronie indm.pl/bilety.php

Sprawdź, co na Ciebie czeka:

  • All Inclusive in_DM
    Przyjedź, a w pakiecie czeka: merytoryka, materiały elektroniczne, welcome pack, miejsce do rozmów i integracji, lunch, kawa, domowe ciasta, networking ułatwiający nawiązywanie kontaktów, aktywności, nagrody, konkursy, muzyka na żywo, afterparty, certyfikat, punkty Dimaq, materiały video* – TY WYBIERASZ
  • 2 duże sceny
    Działają równocześnie, Ty wybierasz obszar marketingu, który Ciebie interesuje. Na scenach świetni polscy i zagraniczni eksperci, których wiedza wsparta jest praktyką.
  • 2 dni
    in_DM to Festiwal Wiedzy Merytorycznej, ponad 45 tematów, 1920 minut merytoryki.
  • Fantastyczni ludzie
    Wyjątkowi, rozwijający się, ciekawi – poznajcie się! To miejsce dla Was.

Bogaty program konferencji składa się z ponad 45 wystąpień świetnych polskich i zagranicznych ekspertów, którzy będą otwarci na indywidualne pytania uwzględniające specyfikę Twojej branży.

Wydarzenie jest akredytowane przez IAB Polska, co oznacza, że biorąc w nim udział możesz uzyskać punkty recertyfikacyjne DIMAQ (certyfikat Digital Marketing Qualification).

A wśród 50 tematów:

  • Czy na pewno Cambridge Analytica to diabeł z naszej bajkiDobre i złe strony modelowania behawioralnego i segmentacji danych. /Piotr Krauschar
  • Content marketing w strategii rocznej, czyli długofalowe zarządzanie treścią. /Mateusz Koronkiewicz
  • Influencer Marketing – jakimi kryteriami się kierować przy doborze Influencerów. /Olga Gralińska
  • Co zrobić, żeby Twoje reklamy Google Ads były wartościowe, przejrzyste i wiarygodne. /Krzysztof Wroński
  • Odczarowujemy (produkcję) VIDEO. Prosto, pewnie i do codziennego użytku. /Piotr Ananicz
  • Źródła pozyskiwania leadów B2B. /Robert Marczak
  • Trendy w Digital marketingu, czy jeszcze może nas coś zaskoczyć. /Aleksandra Bujnowska
  • Narzędzia Digital marketingu. Co nowego, co godnego do polecenia. /Artur Kurasiński
  • Marketing automation – czyli jak przekuć leady w klienta. /Michał Korba
  • Jak pozyskiwać przy pomocy sieci społecznościowych wartościowe kontakty biznesowe oraz sprzedażowe. /Łukasz Kosuniak
  • Zasięg bezpłatny na Facebooku – czy jeszcze istniejeCo wpływa na nasz zasięg organiczny i jak budować go po zmianie algorytmu EdgeRank. /Franciszek Georgiew
  • Co się zmieniło oprócz skasowania Word z Ad(Word)s po 18 latach. /Karol Dziedzic
  • Mały budżet – duże oczekiwania, czyli jak zrobić Videomarketing, które wygląda profesjonalnie i daje dobre rezultaty. /Karol Wyszyński
  • Wyzwania nowoczesnego PR, dzięki którym łatwiej będzie Ci stosować public relations w praktyce. /Andrzej Gruszka
  • Jak zrozumieć mobilnego konsumenta aby zacząć skutecznie sprzedawać. Dane i zalecenia. /Łukasz Felsztukier
  • Storytelling – wskazówki, jak budować dobrą historię. /Marcin Woźniak
  • Digital communication plan – jak zaplanować obecność marki w digitalu5 pierwszych kroków. /Marta Ulman i Jakub Kwaczyński
  • Proste i skuteczne kampanie z influencerami. Rozwiązania generujące konkretne i bezpośrednio mierzalne efekty. /Kamil Bolek
  • Prosty sposób na poprawę UX – analityka w procesie tworzenia produktu. /Paulina i Kamil Walkowiak
  • Jak najlepiej możesz wykorzystać gaming w komunikacji marki. /Piotr Bombol i Jasmin Zäsar
  • Jak poprawnie mierzyć skuteczność kampanii influencer marketingu. /Janina Bąk
  • Jak dobrać strategię komunikacji on-line w mojej kategorii produktowej. /Marcin Wójtowicz
  • Jak wykorzystać social media, żeby poznać i zrozumieć grupę docelowąPrzykłady z badań polskich firm z obszaru e-commerce. /Jan Zając
  • Co znaczy „skuteczna kampania” w digitalu i telewizji. Case studies z różnymi wymiarami efektywności kampanii. /Marta Sułkiewicz
  • Wideo się w głowie nie mieści. Potencjał przekazu on-line, który najbardziej angażuje ludzki mózg. /Anna Gumkowska
  • KIEDY? – co wiemy o timingu w digitalu. /Agnieszka Stelmaszczyk
  • Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. /Anna Przybysz

i wiele więcej!
Dowiedz się na www.indm.pl

Miejsce wydarzenia:

Atlantic
Chmielna 33
Warszawa

17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji