Podczas 9. edycji Imagination Day będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami. Eksperci i praktycy powiedzą, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie.
Imagination Day skierowane jest do osób, które stawiają na rozwój i chcą poszerzać horyzonty. Stanowi okazję do posłuchania na żywo najbardziej utytułowanych osób z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki.
W tym roku prelegentami Imagination Day będą między innymi:
- Anders Svensson – global design director, Nike, Nowy York
- Pia Af Hällström – creative director & partner, Works, Helsinki
- Thiago Cruz – global creative director, Publicis Italy, Mediolan
- Amaya Coronado – CEO, Lola MullenLowe Spain, Madryt
- Chris Chapman – head of art, Droga 5, Londyn
- Vasjen Katro – artysta, graphic and UI/UX designer, Albania
Tylko do 14 sierpnia obowiązuje tańsza, wakacyjna pula biletów. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona. Szczegóły na: www.imaginationday.pl.
Organizatorem Imagination Day jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.