Imagination Day 2025 - Marketing przy Kawie

Imagination Day 2025

Termin

27–28.11.2025

Miejsce

Warszawa

Organizator

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Imagination Day

Imagination Day w tym roku odbędzie się 27–28 listopada w Warszawie. Sprzedaż biletów na wydarzenie właśnie ruszyła.

Imagination Day to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce. W tym roku odbędzie się pod nowym szyldem. Rebranding ma być krokiem w stronę dalszej profesjonalizacji wydarzenia i budowania jego pozycji wśród najważniejszych konferencji kreatywnych w Europie.

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie uczestników z zagranicy oraz współpracę z międzynarodowymi partnerami, organizatorzy dążą do tego, by wydarzenie stało się jednym z najważniejszych punktów w kalendarzu branży kreatywnej w Europie. Celem jest stworzenie konferencji o międzynarodowej randze, która będzie liczyć się na europejskiej scenie marketingowej i przyciągać uczestników z całego świata.

Benchmarkiem konferencji jest Cannes Lions International Festival of Creativity, z którym łączy SAR wspólna misja i formalna współpraca: SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.

W tym roku ponownie na scenie pojawią się eksperci, którzy kreują przyszłość branży. W programie znajdzie się m.in. pokaz najlepszych kampanii z Cannes Lions oraz wystąpienia gości z globalnych agencji i wielu niezależnych twórców, którzy redefiniują pojęcie kreatywności.

SAR przeprowadzi również nabór prelegentów w ramach „Call for Content”. Szukać będzie twórców, innowatorów, artystów i myślicieli z całego świata, którzy podzielą się swoimi historiami, projektami i ideami. Na scenie pojawią się również laureaci konkursów KTR i Innovation.

Przez dwa dni Imagination Day stanie się przestrzenią, w której granice między branżami zacierają się, a pomysły napędzają zmiany. To wydarzenie, w którym inspiracja wynika z dobrze przemyślanego programu i obecności osób, które chcą nie tylko obserwować zmiany, ale aktywnie je kształtować.

W programie znajdą się:

  • światowej klasy case studies,
  • przełomowe insighty,
  • odważne idee i praktyczne strategie dla marketerek i marketerów, twórczyń i twórców, brand managerek i managerów oraz liderek i liderów innowacji,
  • przestrzeń do networkingu z ponad 650 uczestnikami: od CEO po twórców niezależnych.,
  • przestrzeń do otwartego dialogu, dzielenia się doświadczeniami i nawiązywania nowych kontaktów.

Bilety na wydarzenie są już dostępne na stronie www.imaginationday.com.

Dwudniowa konferencja Imagination Day odbędzie się 27 i 28 listopada 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, sponsorem – AMS. Partnerzy Wspierający wydarzenie to: Cannes Lions, Ars Thanea, 247Studio, Multikino, WARC, IAA Polska, Northen Lights Group, MSL, Papaya Films, MassiveMusic, Playground Warsaw. Partnerami Medialnymi są: Marketing przy Kawie, Nowy Marketing, MamStartup, Press,  PRoto.

Twórcami rebrandingu są agencja brandingowa 247Studio we współpracy ze studiem Ars Thanea oraz PlaygroundWarsaw.  Za wykonanie strony odpowiada firma Gridaly.

Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
Złota 59
Warszawa

13 Wydarzenia

Termin
27.01 - 12.12.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
10.05.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marta Paplaczyk 
Więcej informacji
Termin
12.05 - 26.11.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
15.05.2025
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Fundacja Startup Podbeskidzie / Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji
Termin
21–22.05.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
22.05.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Marketingu 
Więcej informacji
Termin
27–31.05.2025
Miejsce
Zakopane
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
4–5.06.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
27–28.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji