Imagination Day w tym roku odbędzie się 27–28 listopada w Warszawie. Sprzedaż biletów na wydarzenie właśnie ruszyła.
Imagination Day to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce. W tym roku odbędzie się pod nowym szyldem. Rebranding ma być krokiem w stronę dalszej profesjonalizacji wydarzenia i budowania jego pozycji wśród najważniejszych konferencji kreatywnych w Europie.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie uczestników z zagranicy oraz współpracę z międzynarodowymi partnerami, organizatorzy dążą do tego, by wydarzenie stało się jednym z najważniejszych punktów w kalendarzu branży kreatywnej w Europie. Celem jest stworzenie konferencji o międzynarodowej randze, która będzie liczyć się na europejskiej scenie marketingowej i przyciągać uczestników z całego świata.
Benchmarkiem konferencji jest Cannes Lions International Festival of Creativity, z którym łączy SAR wspólna misja i formalna współpraca: SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.
W tym roku ponownie na scenie pojawią się eksperci, którzy kreują przyszłość branży. W programie znajdzie się m.in. pokaz najlepszych kampanii z Cannes Lions oraz wystąpienia gości z globalnych agencji i wielu niezależnych twórców, którzy redefiniują pojęcie kreatywności.
SAR przeprowadzi również nabór prelegentów w ramach „Call for Content”. Szukać będzie twórców, innowatorów, artystów i myślicieli z całego świata, którzy podzielą się swoimi historiami, projektami i ideami. Na scenie pojawią się również laureaci konkursów KTR i Innovation.
Przez dwa dni Imagination Day stanie się przestrzenią, w której granice między branżami zacierają się, a pomysły napędzają zmiany. To wydarzenie, w którym inspiracja wynika z dobrze przemyślanego programu i obecności osób, które chcą nie tylko obserwować zmiany, ale aktywnie je kształtować.
W programie znajdą się:
- światowej klasy case studies,
- przełomowe insighty,
- odważne idee i praktyczne strategie dla marketerek i marketerów, twórczyń i twórców, brand managerek i managerów oraz liderek i liderów innowacji,
- przestrzeń do networkingu z ponad 650 uczestnikami: od CEO po twórców niezależnych.,
- przestrzeń do otwartego dialogu, dzielenia się doświadczeniami i nawiązywania nowych kontaktów.
Bilety na wydarzenie są już dostępne na stronie www.imaginationday.com.
Dwudniowa konferencja Imagination Day odbędzie się 27 i 28 listopada 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, sponsorem – AMS. Partnerzy Wspierający wydarzenie to: Cannes Lions, Ars Thanea, 247Studio, Multikino, WARC, IAA Polska, Northen Lights Group, MSL, Papaya Films, MassiveMusic, Playground Warsaw. Partnerami Medialnymi są: Marketing przy Kawie, Nowy Marketing, MamStartup, Press, PRoto.
Twórcami rebrandingu są agencja brandingowa 247Studio we współpracy ze studiem Ars Thanea oraz PlaygroundWarsaw. Za wykonanie strony odpowiada firma Gridaly.