II Forum Kids Product Marketing

Termin

27–28.09.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Blue Business Media

Dziecko to pępek wszechświata dla dorosłych! Nie dziwi więc, że z roku na rok rosną wskaźniki rozwoju rynku produktów skierowanych do malutkich i małych konsumentów. Producenci i usługodawcy pracują nad konkurencyjnością i innowacyjnością swoich produktów, a jednocześnie poszukują optymalnych sposobów na pozyskanie zaufania rodziców i dzieci, które mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe.

Sama siła i magia marki już nie wystarczy. Największym wyzwaniem jest znalezienie efektywnych i skutecznych narzędzi i kanałów komunikacji, za pomocą których dotrzemy do tego jakże wymagającego targetu w nowoczesny i angażujący sposób.

Dlatego spotykamy się po raz kolejny w gronie liderów rynku produktów dla dzieci i rodziców by w formule praktycy-praktykom wzajemnie się zainspirować i wymieniać unikalne doświadczenia.

W tym roku, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Uczestników poprzedniego spotkania i szybko zmieniającego się rynku, agendę Forum podzieliliśmy na dwie równoległe sesje tematyczne:

  • Witaj na świecie, czyli nie tylko pieluchy – okres parentingowy i bobasy do drugiego roku życia
  • Mały konsument, a już Duży Shopper – produkty i usługi dla rodziców oraz dzieci w wieku 2-15

Wśród Prelegentów edycji 2017

  • Miia Hiltunen – in-Game advertising manager, MovieStarPlanet
  • Błażej Herzyk – group brand manager, Lotte Wedel
  • Ewa Aleszczyk-Kalinowska – dyrektor marketingu i komunikacji, Piotr i Paweł
  • Jakub Gierszyński – dyrektor e-Commerce, Decathlon
  • Jacek Kaczmarski – centre marketing manager, IKEA Centres Polska
  • Szymon Radzimierski – młody podróżnik i bloger, łowca przygód, Planetkiwi.PL
  • Euzebiusz – YouTuber, influencer, Zabawy Euzebiusza Vlog
  • Janusz Musioł – właściciel, Marko

W programie tegorocznej edycji

  • Lubię i ufam – jak budować wizerunek atrakcyjnej i wiarygodnej marki w oczach rodziców
  • Influencerzy z Instagrama i YouTube’a jako kanał dotarcia – jak wykorzystać ich potencjał
  • Dzieci w sieci – jak dobrać efektywne kanały i tworzyć angażującą komunikację
  • Budowanie lojalności dzieci i rodziców – co działa, w co warto inwestować
  • Poradniki, blogi, fora – content edukacyjny a budowanie relacji

Dlaczego warto wziąć udział w Forum

  • Poznasz najnowsze badania, trendy, zachowania i zwyczaje zakupowe dzieci i rodziców
  • Doświadczeniami i best practice podzielą się praktycy – przedstawiciele wiodących marek z różnorodnych branż skierowanych do rodziców i dzieci
  • Agenda Forum podzielona na 2 sesje równoległe z możliwością tworzenia indywidualnej agendy i swobodą przemieszczania się
  • Najciekawsze tematy zostały wyselekcjonowane w drodze wywiadów z praktykami kids marketingu, w ankietach oraz poprzez dokładny, tematyczny research
  • Interaktywna formuła wydarzenia wspomagana przez panele dyskusyjne, burze mózgów oraz sesje pytań i odpowiedzi daje okazję do wymiany doświadczeń w eksperckim gronie
Miejsce wydarzenia:

Centrum Expo XXI
ul. Prądzyńskiego 12/14
01-222 Warszawa

4 Wydarzenia

Termin
25–26.01.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Marketing przy Kawie 
Więcej informacji
Termin
18–19.12.2017
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Reklama
Termin
1–2.03.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
MTC 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Targi w Krakowie 
Więcej informacji