II Forum Kids Product Marketing

Termin

27-28.09.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Blue Business Media

Dziecko to pępek wszechświata dla dorosłych! Nie dziwi więc, że z roku na rok rosną wskaźniki rozwoju rynku produktów skierowanych do malutkich i małych konsumentów. Producenci i usługodawcy pracują nad konkurencyjnością i innowacyjnością swoich produktów, a jednocześnie poszukują optymalnych sposobów na pozyskanie zaufania rodziców i dzieci, które mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe.

Sama siła i magia marki już nie wystarczy. Największym wyzwaniem jest znalezienie efektywnych i skutecznych narzędzi i kanałów komunikacji, za pomocą których dotrzemy do tego jakże wymagającego targetu w nowoczesny i angażujący sposób.

Dlatego spotykamy się po raz kolejny w gronie liderów rynku produktów dla dzieci i rodziców by w formule praktycy-praktykom wzajemnie się zainspirować i wymieniać unikalne doświadczenia.

W tym roku, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Uczestników poprzedniego spotkania i szybko zmieniającego się rynku, agendę Forum podzieliliśmy na dwie równoległe sesje tematyczne:

  • Witaj na świecie, czyli nie tylko pieluchy – okres parentingowy i bobasy do drugiego roku życia
  • Mały konsument, a już Duży Shopper – produkty i usługi dla rodziców oraz dzieci w wieku 2-15

Wśród Prelegentów edycji 2017

  • Miia Hiltunen – in-Game advertising manager, MovieStarPlanet
  • Błażej Herzyk – group brand manager, Lotte Wedel
  • Ewa Aleszczyk-Kalinowska – dyrektor marketingu i komunikacji, Piotr i Paweł
  • Jakub Gierszyński – dyrektor e-Commerce, Decathlon
  • Jacek Kaczmarski – centre marketing manager, IKEA Centres Polska
  • Szymon Radzimierski – młody podróżnik i bloger, łowca przygód, Planetkiwi.PL
  • Euzebiusz – YouTuber, influencer, Zabawy Euzebiusza Vlog
  • Janusz Musioł – właściciel, Marko

W programie tegorocznej edycji

  • Lubię i ufam – jak budować wizerunek atrakcyjnej i wiarygodnej marki w oczach rodziców
  • Influencerzy z Instagrama i YouTube’a jako kanał dotarcia – jak wykorzystać ich potencjał
  • Dzieci w sieci – jak dobrać efektywne kanały i tworzyć angażującą komunikację
  • Budowanie lojalności dzieci i rodziców – co działa, w co warto inwestować
  • Poradniki, blogi, fora – content edukacyjny a budowanie relacji

Dlaczego warto wziąć udział w Forum

  • Poznasz najnowsze badania, trendy, zachowania i zwyczaje zakupowe dzieci i rodziców
  • Doświadczeniami i best practice podzielą się praktycy – przedstawiciele wiodących marek z różnorodnych branż skierowanych do rodziców i dzieci
  • Agenda Forum podzielona na 2 sesje równoległe z możliwością tworzenia indywidualnej agendy i swobodą przemieszczania się
  • Najciekawsze tematy zostały wyselekcjonowane w drodze wywiadów z praktykami kids marketingu, w ankietach oraz poprzez dokładny, tematyczny research
  • Interaktywna formuła wydarzenia wspomagana przez panele dyskusyjne, burze mózgów oraz sesje pytań i odpowiedzi daje okazję do wymiany doświadczeń w eksperckim gronie
Miejsce wydarzenia:

Centrum Expo XXI
ul. Prądzyńskiego 12/14
01-222 Warszawa

14 Wydarzenia

Google AdWords – pakiet szkoleń

Termin:

21-23.08.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

SEO – pakiet szkoleń

Termin:

24-25.08.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

Reklama

Facebook Ads – pakiet szkoleń

Termin:

29-30.08.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

Konferencja Twoja Firma w Internecie

Termin:

4-5.09.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Wrocław

Google Analytics – pakiet szkoleń

Termin:

6-7.09.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

Szkolenie Google Analytics

Termin:

6.09.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Wrocław

II Forum Kids Product Marketing

Termin:

27-28.09.2017

Organizator:

Blue Business Media

Miejsce:

Warszawa

Kongres Online Marketing

Termin:

28.09.2017

Organizator:

Forum Media

Miejsce:

Warszawa

Diploma in Professional Marketing

Termin:

29.09.2017 - 26.05.2018

Organizator:

questus

Miejsce:

Warszawa

IX Data Commercialization Summit

Termin:

4-5.10.2017

Organizator:

Blue Business Media

Miejsce:

Warszawa

Marketing Progress: Klient w centrum uwagi

Termin:

12-13.10.2017

Organizator:

Mind Progress

Miejsce:

Wrocław

VI Forum Retail Channels 360°

Termin:

18-19.10.2017

Organizator:

Blue Business Media

Miejsce:

Warszawa

Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro

Termin:

19-20.10.2017

Organizator:

PTBRiO

Miejsce:

Warszawa

Konferencja I Love Marketing

Termin:

25-26.10.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Warszawa