Dziecko to pępek wszechświata dla dorosłych! Nie dziwi więc, że z roku na rok rosną wskaźniki rozwoju rynku produktów skierowanych do malutkich i małych konsumentów. Producenci i usługodawcy pracują nad konkurencyjnością i innowacyjnością swoich produktów, a jednocześnie poszukują optymalnych sposobów na pozyskanie zaufania rodziców i dzieci, które mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe.
Sama siła i magia marki już nie wystarczy. Największym wyzwaniem jest znalezienie efektywnych i skutecznych narzędzi i kanałów komunikacji, za pomocą których dotrzemy do tego jakże wymagającego targetu w nowoczesny i angażujący sposób.
Dlatego spotykamy się po raz kolejny w gronie liderów rynku produktów dla dzieci i rodziców by w formule praktycy-praktykom wzajemnie się zainspirować i wymieniać unikalne doświadczenia.
W tym roku, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Uczestników poprzedniego spotkania i szybko zmieniającego się rynku, agendę Forum podzieliliśmy na dwie równoległe sesje tematyczne:
- Witaj na świecie, czyli nie tylko pieluchy – okres parentingowy i bobasy do drugiego roku życia
- Mały konsument, a już Duży Shopper – produkty i usługi dla rodziców oraz dzieci w wieku 2-15
Wśród Prelegentów edycji 2017
- Miia Hiltunen – in-Game advertising manager, MovieStarPlanet
- Błażej Herzyk – group brand manager, Lotte Wedel
- Ewa Aleszczyk-Kalinowska – dyrektor marketingu i komunikacji, Piotr i Paweł
- Jakub Gierszyński – dyrektor e-Commerce, Decathlon
- Jacek Kaczmarski – centre marketing manager, IKEA Centres Polska
- Szymon Radzimierski – młody podróżnik i bloger, łowca przygód, Planetkiwi.PL
- Euzebiusz – YouTuber, influencer, Zabawy Euzebiusza Vlog
- Janusz Musioł – właściciel, Marko
W programie tegorocznej edycji
- Lubię i ufam – jak budować wizerunek atrakcyjnej i wiarygodnej marki w oczach rodziców
- Influencerzy z Instagrama i YouTube’a jako kanał dotarcia – jak wykorzystać ich potencjał
- Dzieci w sieci – jak dobrać efektywne kanały i tworzyć angażującą komunikację
- Budowanie lojalności dzieci i rodziców – co działa, w co warto inwestować
- Poradniki, blogi, fora – content edukacyjny a budowanie relacji
Dlaczego warto wziąć udział w Forum
- Poznasz najnowsze badania, trendy, zachowania i zwyczaje zakupowe dzieci i rodziców
- Doświadczeniami i best practice podzielą się praktycy – przedstawiciele wiodących marek z różnorodnych branż skierowanych do rodziców i dzieci
- Agenda Forum podzielona na 2 sesje równoległe z możliwością tworzenia indywidualnej agendy i swobodą przemieszczania się
- Najciekawsze tematy zostały wyselekcjonowane w drodze wywiadów z praktykami kids marketingu, w ankietach oraz poprzez dokładny, tematyczny research
- Interaktywna formuła wydarzenia wspomagana przez panele dyskusyjne, burze mózgów oraz sesje pytań i odpowiedzi daje okazję do wymiany doświadczeń w eksperckim gronie