Drugi Internet ASAP Open i Fuck-up Festival odbędzie się w Krakowie 22. stycznia. Hasłem tej edycji będzie „Czy żyjemy w fake rzeczywistości?”
Internet ASAP Open to cykl otwartych spotkań, podczas których uczestnicy poznają aktualne trendy w branży digitalowej oraz wymienią się doświadczeniami. We wtorek 22 stycznia o godz. 18:30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz drugi. Wydarzenie jest skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.
Tym razem zaproszeni goście wspólnie podejmą temat: „Czy żyjemy w fake rzeczywistości?”. Na scenie Klubu Kwadrat wystąpią: Mateusz Miga z Dziennika Sport, Michał Zalewski z Krakowskiego Biura Festiwalowego, Dawid Maj oraz Aleksander Pawlik z BeDigital, Konrad Syga i Monika Klimkiewicz z BrandOxygen, a także Łukasz Wołek oraz Maks Michalczak z agencji Abanana.
Piotr Golczyk – autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” – poprowadzi Marketing Fuck-up Festival, czyli przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP open. Hasłem i zarazem ideą tego cyklicznego przedsięwzięcia jest: „Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!”.
Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.
Agenda spotkania:
- 18:30 – 18:55
Jak odnaleźć się w świecie fake newsów?
Prowadzący: Maks Michalczak, PR Manager Abanana i Eura7
Gość specjalny: Mateusz Miga, Dziennik Sport - 18:55 – 19:20
Kryzysy: zapobiegać czy leczyć? Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie
Prowadzący: Michał Zalewski, Rzecznik KBF - 19:20 – 19:35
Jak Wójt Gminy Kraszewniki walczył z ACTA – fake news case study
Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7 - 19:35 – 19:55
Fake dane, czyli skąd się biorą dane w Internecie i czy można im ufać?
Prowadzący: Dawid Maj, Aleksander Pawlik, BeDigital - 19:55-20:15
Wszyscy kłamią, czyli kilka słów o „fake newsach” w mediach społecznościowych
Prowadzący: Konrad Syga, Monika Klimkiewicz, BrandOxygen - 20:15
Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?”
Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7. Partnerzy wydarzenia: Krakowskie Biuro Festiwalowe, BeDigital, BrandOxygen.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.