IBRA Spotkania: Czy lokalność jest globalną wartością? - Marketing przy Kawie

IBRA Spotkania: Czy lokalność jest globalną wartością?

Termin

5.02.2020

Miejsce

Tychy

Organizator

IBRA Instytut Brandingowy

IBRA Spotkania to inicjatywa Instytutu Brandingowego IBRA. Różne punkty na mapie Polski, w których odbywać się będą spotkania to różne hasła przewodnie. Punktem odniesienia wszystkich spotkań będzie jednak osobista i lokalna perspektywa przedstawicieli szerokiego grona osób pracujących z markami.

Spotkania mają dostarczać zrozumiałych i różnorodnych doświadczeń oraz wzorów. Ma być to przestrzeń otwarta na przedsiębiorców, projektantów, marketerów, strategów, copywriterów i naukowców. To także inicjatywa, która ma łączyć marketerów z przedstawicielami agencji, praktyków ze środowiskiem naukowym, kreatywnych z osobami patrzących na markę przez pryzmat strategii.

IBRA Spotkania będą organizowane kwartalnie. Pierwsze odbyło się 23 stycznia w krakowskim klubie Hevre. Zaproszeni goście rozmawiali na temat różnic między brandingiem a marketingiem. Kolejne edycje będą pojawiać się również w innych polskich miastach jeszcze w tym roku.

Najbliższe spotkanie odbędzie się 5 lutego w Browarze Obywatelskim w Tychach.

Podczas tyskiego spotkania zaproszeni eksperci i uczestnicy będą wspólnie zastanawiać się, czy lokalność jest globalną wartością. Goście będą odpowiadać m.in. na pytania:

  • Czym jest pojęcie lokalności w kontekście marki?
  • Czy lokalność ma znaczenie dla marek globalnych?
  • W strategiach jakich marek lokalność jest istotna?
  • Jak wykorzystywać motywy regionalne w budowaniu marki?

W dyskusji udział wezmą:

  • Grzegorz Szeliga – CEO iNET group sp. z o.o., niespokojny duch technologii teleinformatycznych. Opowie jak na lokalnych firmach oprzeć ogólnopolską spółkę.
  • Urszula Szwed – współzałożycielka Dinksy, miłośniczka lokalności. Będzie z nami grać w Otwarte Karty.
  • Marta Gawin – mimo że nie pochodzi ze Śląska jest jedną z najbardziej śląskich projektantek. Opowie nam jak to się stało.
  • Jakub August – współtworzy Tenka i wykorzystuje design thinking we wszelkich możliwych sytuacjach. To pierwiastek strategiczny naszej dyskusji.
  • prof. Krzysztof Bierwiaczonek – wykłada socjologię na Uniwersytecie Śląskim. W trudnych chwilach sprowadzi naszą rozmowę na naukowe tory.
  • Marcin Sławek – jego Dziupla Drwala pomaga innym prowadzić biznes, nam natomiast pomoże prowadzić dyskusję.

Po spotkaniu organizatorzy przewidują możliwość kontynuowania rozmów w kuluarach. Wszyscy uczestnicy wydarzenia zostaną również zaproszeni do zamkniętej grupy IBRA_Spotkania_SILESIA, gdzie będą mogli współtworzyć lokalną brandingową społeczność.

Bezpłatne wejściówki można zdobyć na evenea.pl/event/punkty-odniesienia-edycja02/

Więcej informacji o inicjatywie na stronie brandingowy.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym inicjatywy.

Miejsce wydarzenia:

Browar Obywatelski
Browarowa 7
43-100 Tychy

10 Wydarzeń

Termin
10.01 - 14.03.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Semiotic Solutions 
Więcej informacji
Termin
27.01 - 10.06.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
30.01.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
17–19.02.2025
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
10–13.03.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
20–21.03.2025
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Poland Business Run 
Więcej informacji
Termin
8–10.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji