IBRA Instytut Brandingowy zaprasza na IBRA Rozmowy – nowy cykl poświęcony tworzeniu marki. Wydarzenie online odbędzie się we wtorek, 2 czerwca o godzinie 11.00. Goście wydarzenia będą rozmawiać o kierunkach brandingu w rzeczywistości post-pandemicznej. W trakcie kilku najbliższych spotkań ich uczestnicy przyjrzą się temu tematowi z różnych perspektyw.
Na pierwszym spotkaniu paneliści będą starali się odpowiedzieć na pytania, czy w czasach post-pandemicznych projektowanie usług będzie wymagać zmian? Czy jest możliwy powrót do tego co było przed pandemią? Jaki kierunek ewentualnych zmian będzie najkorzystniejszy dla przedsiębiorców? Czy wprowadzane zmiany będą stałe? Czy można projektować usługi odporne na kolejne wstrząsy?
Gośćmi spotkania będą Wojciech Ławniczak (Very Human Services) oraz Piotr Wojciechowski (Fuzers). Spotkanie poprowadzi Michał Zalewski (Dobrze Powiedziane).
Wydarzenie jest bezpłatne, jednak należy się na nie zarejestrować na stronie ibra.clickmeeting.com/ibra-rozmowy-1
Więcej informacji na stronie wydarzenia na Facebooku.
Partnerem Technologicznym wydarzenia jest platforma ClickMeeting, spotkania będą organizowane co dwa tygodnie. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.