IAB MIXX Awards & Conference 2019

Termin

27.11.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

IAB Polska

Już 27 listopada 2019 odbędzie się 13. edycja IAB MIXX Awards & Conference.

Podczas gali rozdania nagród wyłonione zostaną najlepsze digitalowe kampanie reklamowe zgłoszone do MIXX Awards 2019. Do 13. edycji konkursu zakwalifikowanych zostało ponad 180 projektów. Nominowanych poznamy do 12 listopada 2019.

Uroczystość wręczenia nagród poprzedzi IAB MIXX Conference, podczas której klienci wspólnie z przedstawicielami agencji prezentować będą case studies najbardziej inspirujących kampanii spośród nominowanych do zwycięstwa w IAB MIXX Awards.

IAB MIXX Awards to konkurs kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii reklamowej. To również jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.

Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

IAB MIXX Awards & Conference 2019 odbędzie się 27 listopada 2019 w Hotelu Westin w Warszawie. Do 31 października obowiązuje Early Bird na zakup biletów. Więcej informacji na stronie wydarzenia: https://mixx-awards.pl/

Na IAB MIXX Conference twórcy zaprezentują case studies najbardziej inspirujących projektów nominowanych w konkursie. Wydarzenie odbędzie się 27 listopada w Warszawie.

– Wysokie, milionowe budżety już dawno przestały być gwarantem skuteczności i jakości projektów marketingowych. Potwierdzają to tegoroczne nominacje do IAB MIXX Awards 2019. Cieszy nas, że w gronie nominowanym znalazły się kampanie, których motorem napędowym był pomysł, a nie kwota wydanych pieniędzy – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, organizatora konkursu.

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2019 zawalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji zdobyły kampanie „Z nogą w drzwiach, czyli stand-up w sypialni IKEA” oraz „A co gdyby? OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci”.

Uroczystą galę, podczas której poznamy tegorocznych laureatów nagród, poprzedzi IAB MIXX Conference. To jedyna marketingowa konferencja w Polsce całkowicie oparta na formule case studies wybranych kampanii. Kulisy projektów nominowanych w konkursie przedstawią wspólnie klienci z przedstawicielami agencji.

Jeśli reklama ma coś zmienić, to musi poruszać ludzi. A kiedy w jej przygotowanie zaangażują się kreatywne osoby, które myślą podobnie i chcą zrobić coś dobrego – uda się to nawet wtedy, gdy budżet wynosi zero. Pomysł wymyślony w jeden wieczór na konkurs Young Creative stał się podstawą ogólnopolskiej kampanii „Nie jem – jeśli nie poruszysz ludzi, nic nie zrobisz” o wielomilionowym zasięgu, która gigantycznie zwiększyła zainteresowanie fundacją Podzielmy się. Zachęca ona do dzielenia się nadwyżkami jedzenia pozostałego po świętach na rzecz potrzebujących. Twórcy kampanii opowiedzą jak z chirurgiczną precyzją dotrzeć do grupy docelowej i poruszyć serca Polaków, nie wydając milionów.

Kampania „Polska na Times Square” Grupy naTemat na 100-lecie odzyskania niepodległości przez Polskę jest przykładem tego, że w świecie reklamy niemożliwe nie istnieje. Podczas prelekcji dowiemy się, jak wynająć największy baner na Times Square za „śmieszne pieniądze”, ale również jakie były efekty całego przedsięwzięcia, które przerosło wszelkie oczekiwania twórców.

Czy marka może i powinna odważnie prowadzić dialog zaangażowany społecznie? Autorzy kampanii Banku BGŻ BNP Paribas „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach” nie mają co do tego wątpliwości. Opowiedzą między innymi jak prowadzić komunikację, aby była autentyczna i zgodna z DNA marki.

Brak szacunku, hejt, oszustwa, spam – to zjawiska, które na co dzień dotykają internautów. Pomysłodawcy kampanii „A co gdyby…?” dla marki OLX, opartej na spotach z udziałem aktora Janusza Chabiora, uchylą rąbka tajemnicy, jak na trzy tygodnie zawładnąć polskimi social mediami piętnując najgorsze zachowania użytkowników internetu.

Jak przekuć innowacyjne doświadczenia na efektywną komunikację? O tym jak powstała pierwsza w Polsce reklama aktywowana głosem, będąca efektem wnikliwego zrozumienia grupy docelowej, opowiedzą twórcy kampanii „Nowy CLA. Twoje zasady, Twoja gra” dla Mercedes-Benz.

Efekt ROPO to paradoks marketingu. Wszyscy wiedzą, że ma ogromne znaczenie, ale mało kto potrafi go rzetelnie ocenić, a co dopiero maksymalizować jego siłę w kampaniach marketingowych. Nowe podejście do działań digital przedstawią twórcy kampanii „Cost per ROPO, czyli nowe podejście do działań Digital” zrealizowanej dla Leroy Merlin.

Podczas konferencji zaprezentujemy także m.in. kulisy kampanii: „Jak TO robić” marki Durex, „Z nogą w drzwiach, czyli stand-up w sypialni” dla IKEA, „Orange FTTH Warsaw Boost SuperGeo” dla Orange Polska.

W gronie prelegentów konferencji znajdą się eksperci branży, przedstawiciele agencji i marketerów. Wśród nich: Michał Mańkowski, naTemat.pl; Katarzyna Modrzejewska, Reckitt Benckiser; Marek Myślicki, Abstra; Martyna Dakowska, Fundacja Podzielmy się; Mateusz Garbarczyk, Value Media; Adam Kręgielewski, Labcon; Joanna Próchnicka, Leroy Merlin; Grzegorz Smyka, METs; Piotr Bombol, Gameset; Grzegorz Łagowski, Lagardere Sports; Marcin Mikucki, Ekstraklasa SA; Agnieszka Konarzewska, BNP Paribas; Dariusz Maciołek, BNP Paribas; Anna Gruszka, IPG Mediabrands; Paweł Patkowski, Orange Polska; Artur Leśniak, 180heartbeats + Jung v Matt; Marcin Sienkowski, OLX.

Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w nim posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Hotel Westin
al. Jana Pawła II 21
00-854 Warszawa

10 Wydarzeń

Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji