IAB Mixx Awards 2024 - Marketing przy Kawie

IAB Mixx Awards 2024

Termin

17.07 - 22.08.2024

Miejsce

Organizator

IAB Polska

IAB Mixx Awards 2024

Konkurs IAB Mixx Awards od lat promuje najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe wykorzystujące środowisko cyfrowe. Od 17 lipca agencje, domy mediowe, wydawcy i reklamodawcy mogą zgłaszać kampanie, które zostaną ocenione w tegorocznej edycji obejmującej aż szesnaście kategorii.

Co liczy się najbardziej?

  • strategia,
  • kreacja reklamowa,
  • wykonanie,
  • wykorzystanie mediów,
  • rezultaty i ROI.

Listopadowa uroczystość rozdania nagród będzie połączona z galą 25-lecia IAB Polska.

Od lat jesteśmy świadkami rozwoju polskiego digitalu, który dziś jest w zupełnie innym miejscu niż jeszcze 25 lat temu. Obecnie nie tylko dotrzymujemy kroku światowym standardom, ale mamy udział w ich kreowaniu. A konkurs IAB MIXX Awards jest najlepszą okazją na dostrzeżenie tego. Od ubiegłego roku towarzyszą nam dwie nowe kategorie – Artificial Intelligence, nagradzająca kampanie wykorzystujące sztuczną inteligencję w sposób przemyślany i twórczy oraz Offline Digitizing, w której doceniamy kreacje umiejętnie łączące świat cyfrowy z rzeczywistością offline. To doskonale obrazuje najnowsze trendy w polskim digitalu, który podczas pierwszych edycji konkursu był tylko dodatkiem do kreacji reklamowych, a dziś gra w nich główną rolę mówi Włodzimierz Schmidt, CEO IAB Polska.

16 kategorii konkursowych

Współczesne środowisko cyfrowe otwiera przed markami wachlarz możliwości zarówno prezentacji treści, jak i form ich przekazu. Konkurs został zaprojektowany tak, by uwzględnić to spektrum działań.

Wśród kategorii konkursowych znalazły się zatem zarówno obszary związane z:

  • sztuczną inteligencją,
  • wykorzystaniem social mediów,
  • data driven marketingiem,
  • wymagające wyjątkowej kreatywności Limited Budget.

Jury oceni zarówno kampanie oparte na współpracy z influencerami i performance marketingu, jak i te bazujące na doświadczeniu konsumenta, a innowacyjne rozwiązania stają w szranki z takimi obszarami jak commerce, digital PR czy content marketing.

Pełna lista kategorii konkursowych znajduje się na stronie IAB Mixx Awards. Oceniając kampanie, Jury będzie brało pod uwagę cztery kluczowe kryteria:

  • strategia,
  • kreacja reklamowa,
  • wykonanie i wykorzystanie,
  • rezultaty i ROI.

Kategorie specjalne

Do konkursu można zgłosić dowolną liczbę kampanii reklamowych, a jeden projekt może być zgłoszony w kilku kategoriach. Wyjątek stanowi kategoria specjalna – Mixx for Good Purpose, promująca kampanie realizujące cele o znaczeniu społecznym, których twórcy działają w imię wyższego dobra.

Obok promującej działania altruistyczne, organizator wręcza także nagrody w konkursie za dokonania:

  • Tytułem Człowiek Roku zostanie uhonorowana osoba, która odniosła ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy.
  • Podczas konkursu zostanie także wręczona Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska, członkowie Jury i Kapituły Konkursu mogą bezpłatnie zgłaszać osoby do nagród w powyższych kategoriach. Jury przyznaje także nagrody:

  • Agencja Roku,
  • Dom Mediowy Roku,
  • Reklamodawca Roku. 

Nabór zgłoszeń do konkursu trwa do 22 sierpnia. Do końca lipca obowiązuje oferta Early Bird.

Zwycięzców poznamy 26 listopada.Szczegóły dotyczące konkursu, formularz zgłoszeniowy i case studies z poprzednich lat można znaleźć na stronie: mixx-awards.pl. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

 

Miejsce wydarzenia:



12 Wydarzenia

Termin
27.01 - 12.12.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12.05 - 26.11.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17.06 - 30.09.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia Marketingu KFK 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
1.07 - 30.09.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia Marketingu KFK 
Więcej informacji
Termin
17.09.2025
Miejsce
Sopot
Organizator
GetResponse 
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2025
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline 
Więcej informacji
Termin
29–30.10.2025
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
27–28.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji