IAB HowTo: switch programmatic to first

Termin

16–17.03.2021

Miejsce

Organizator

IAB Polska

 

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Jak wygląda dystrybucja kontentu audio okiem wydawcy radiowego? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: switch Programmatic to first”. Wydarzenie odbędzie się 16-17 marca 2021 r. w formie online.

– Już po raz czwarty eksperci z Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska podzielą się wiedzą
i doświadczeniem z uczestnikami konferencji HowTo. Celem naszych działań jest szeroka edukacja uczestników rynku reklamy internetowej w zakresie jakości i bezpieczeństwa ekosystemu programmatic, szczególnie w obliczu stałych zmian technologicznych. Konferencja „HowTo: switch Programmatic to first” idealnie wpisuje się w realizacje celów Grupy Roboczej i pozwala zaprezentować efekty naszej pracy szerszemu gronu odbiorców.
 – mówi Elżbieta Kondzioła, szef Grupy Programmatic przy IAB Polska.

 

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się, jak wykorzystać programmatic w rozwoju Twojej firmy
  • Zobaczysz najciekawsze przykłady zrealizowanych kampanii
  • Poznasz najnowsze rozwiązania pozwalające na przygotowanie się do zmian dotyczących 3rd party cookies
  • Nauczysz się jak bezpiecznie i efektywnie realizować automatyczny zakup reklamy

Konferencja przeznaczona jest dla wszystkich osób zaangażowanych w projekty z obszaru marketingu online, w tym e-commerce, zarówno początkujących jak i średnio-zaawansowanych w temacie reklamy programatycznej.

Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Małgorzata Kmieciak, Smart Adserver; Agata Gaździak, Xandr; Artur Zawadzki, Spicy Mobile; Maciej Sawa,  OnAudience.com; Łukasz Bańkowski i Jacek Wąs, Adform; Beata Tłuczkiewicz, WP.pl; Radosław Gołąb, AMS SA; Adam Pachla i Marcin Pyra, Grupa RMF; Grzegorz Marczak i Przemysław Symonides, Vox/part of Hybrid.ai; Justyna Niedziałek, Krzysztof Lis i Szymon Pruszyński, Yieldbird; Hanna Zadrożna i Jacek Jóźwiak, Salestube; Krzysztof Czok, Społeczności; Krzysztof Kwiatkowski, Mindshare; Katarzyna Jasińska i Wioleta Łata, Infor Biznes; Adam Iwiński, Hybrid.ai; Vladimir Khudyakov, Hybe.io; Nikodem Sarna, YOC Poland; Jarosław Sokołowski, Grupa Adnext; Elżbieta Kondzioła, Lovemedia.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Cennik:

  • dla firm niezrzeszonych w IAB Polska: 490 zł netto
  • dla firm członkowskich IAB Polska: 390 zł netto

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Szczegółowe informacje i formularz rejestracyjny znajdują się na stronie howto.iab.org.pl/programmatic-2021/

 

Miejsce wydarzenia:



14 Wydarzenia

Termin
1–12.03.2021
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
15–19.03.2021
Miejsce
Organizator
Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM 
Więcej informacji
Termin
16–17.03.2021
Miejsce
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
18–19.03.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
19.03.2021
Miejsce
Organizator
DevaGroup 
Więcej informacji
Termin
22–23.03.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
7–9.04.2021
Miejsce
Wrocław
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12–13.04.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2021
Miejsce
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
19–21.04.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
20–23.04.2021
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
10–13.05.2021
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji