IAB HowTo: Programmatic. Efektywność i bezpieczeństwo dla sukcesu w biznesie

Termin

21.06.2023

Miejsce

Warszawa

Organizator

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Już po raz szósty spotkamy się na konferencji przygotowanej przez Grupę Roboczą Programmatic działającą przy IAB Polska, podczas której eksperci reprezentujący agencje, reklamodawców, wydawców oraz platformy technologiczne podzielą się najnowszą wiedzą na temat programatycznego zakupu reklamy.

Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób zarządzających, zajmujących się przygotowaniem strategii marketingowej w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień planują i realizują kampanie dla poszczególnych produktów. Mile widziani są również wszyscy, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z obszaru marketingu online i e-commerce.
W programie m. in.
  • Rozwój i bezpieczeństwo, Elżbieta Kondzioła, online sales director, Lovemedia, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
  • Quality w programmatic, Marcin Białota, head of service CEE, Equativ
  • Display & Video 360 jako drzwi do sukcesu: Jak zwiększyć świadomość marki poprzez zaangażowanie użytkowników na stronie internetowej? Marta Kusowska, Google Marketing Platform expert, Full Stack Experts
  • SPO (supply path optimization) – nowy trend czy chwilowy hype? Optymalizacja źródeł monetyzacji wydawcy Tomasz Musiał, head of WPartner, Wirtualna Polska Media
  • GA4, GCP i programmatic – jak połączyć żeby osiągnąć jak najwięcej? Adelina Khusainova, junior platform sales specialist, SalesTube Maja Żelazek, platforms partner manager, CEE, Google
  • Data Enrichment w strategii programmatic, czyli jak dodatkowe dane o konsumentach przekładają się na efekty, Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
  • Retail Media – dobre rozwiązanie na erę post-cookie? Marta Zielonka, programmatic & retail media investment manager, Publicis Groupe
  • Programmatic w Digital Out of Home – skąd przychodzimy, gdzie obecnie jesteśmy i dokąd zmierzamy. Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital, AMS
Pełna agenda wydarzenia oraz bilety dostępne są na stronie howto.iab.org.pl/programmatic-2023/
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.
Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych. Patroni medialni: Marketing przy Kawie, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, NowyMarketing, Marketer+. Współpraca: Newspoint
Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
Złota 59
Warszawa

10 Wydarzeń

Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji