IAB HowTo: Jakość nad iluzją, czyli jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu - Marketing przy Kawie

IAB HowTo: Jakość nad iluzją, czyli jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu

Termin

20.03.2024

Miejsce

Warszawa

Organizator

IAB Polska

IAB HowTo: Jakość nad iluzją, czyli jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu

20 marca odbędzie się w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach kolejna konferencja z cyklu IAB HowTo. tym razem dotyczyć będzie szeroko pojętej jakości w digitalu.

Jednym z kluczowych aspektów budowania autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu jest realizowanie jakościowych kampanii online. Jak to zrobić?

Eksperci z grup roboczych IAB Polska wyselekcjonowali najbardziej aktualne tematy oraz wyzwania związane z szeroko pojętą jakością w marketingu online. Podczas konferencji IAB HowTo poruszone zostaną, m.in. takie zagadnienia jak:

  • brand safety w dobie kryzysu,
  • przełożenie brand liftu na jakość kampanii digital,
  • mobile marketing i siła geofence.

Uczestnicy dowiedzą się, z jakich narzędzi i technik zapewniających pomiary jakości prowadzonych działań najlepiej korzystać oraz jak docierać do odbiorców w różnych kanałach komunikacji.

Quality a budowanie autentycznej relacji z odbiorcami

Trendy na rok 2024 pokazują, że przy tworzeniu kampanii to jakość i rzetelność grają teraz główne skrzypce i mogą mieć duży wpływ efekty realizowanych strategii marketingowych. Różne formy reklamy, a także działania organiczne dają markom spore możliwości do zaistnienia w różnych kanałach.

Obecnie marketerzy mają niemal nieograniczone możliwości do budowania świadomości brandu, docierania do odbiorców czy wzrostu sprzedaży. Natomiast nadal w tym kontekście nie można zapominać o jakości i związanych z nią takich elementach jak:

  • brand safety,
  • fraud,
  • widzialność,
  • bezpieczeństwo rozwiązań programatycznych,
  • tworzenie wartościowych treści.

– Podczas marcowej konferencji IAB HowTo eksperci wskażą, dlaczego jakość, wiarygodność, transparentność na każdym poziomie komunikacji marketingowej jest tak istotna w procesie pozyskiwania odbiorców i budowania z nimi autentycznej relacji. Będzie to również niepowtarzalna okazja do dyskusji o zwiększeniu ochrony wizerunku i bezpieczeństwa marek, ograniczeniu oszustw związanych z reklamami czy wzroście znaczenia wszechstronnej, jakościowej oceny skuteczności reklam internetowych. Co więcej, uczestnicy otrzymają kompleksową wiedzę w tym zakresie, m.in. w obszarze mobile marketingu, social mediów, influencer marketingu, SEO czy digital PR-u – komentuje Tomasz Wileński, członek Rady Programowej IAB HowTo: Jakość nad iluzją. Budowanie autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu, szef Grupy Roboczej Badania w IAB Polska, CEO iSlay.

Eksperci zrzeszeni w Grupach Roboczych IAB Polska reprezentujący obszary, m.in. badań marketingowych, content marketingu, e-commerce, social mediów czy PR podczas wydarzenia przekażą dawkę praktycznej wiedzy, która może znacząco podnieść jakość prowadzonych działań.

  • Marcin Niemczyk, doradca zarządu w instytucie Polskie Badania Internetu podpowie, czy warto szukać nowego wskaźnika jakości, gdy można wykorzystać już posiadane dane.
  • Justyna Oracz, head of communications i Mateusz Górecki, managing director z agencji We!Re Fantasy wskażą, jak znaleźć równowagę między walką o uwagę a bezpieczeństwem marek w działaniach influencerskich.
  • Marek Sztomberski, senior konsultant executive coach w nFactor opowie, jak jakość contentu w komunikacji marketingowej wpływa na motywację i zaangażowanie użytkownika.
  • Sylwia Kaska, head of sales i Nikodem Sarna, marketing & product manager z Proxi.cloud pokażą, jak mierzyć footfall za pomocą digitalu i wzmocnić kampanie OOH w erze postcookies,
  • Maciej Leonard Żybula, CEO/founder z agencji Bees & Honey opowie o optymalizacji treści cyfrowych poprzez strategiczne planowanie, cele komunikacyjne i analizę KPI.

Wśród prelegentów znajdą się również przedstawiciele takich agencji i firm, jak: Mgid, Open Mobi, Lightscape, Game Changer, Bluerank, Jusstag, Hybrid.ai/Vox, Admitad Polska oraz Jet Line. Wydarzenie poprowadzi dyrektor zarządzający w agencji Sempai, Sebastian Suma.

– W dzisiejszym dynamicznym świecie marketerzy często muszą dokonywać trudnych wyborów dotyczących strategii komunikacyjnych. Czy skupić się na masowym zasięgu, ryzykując granicą kontrowersji czy też postawić na jakościowe, etyczne działania zgodne z wartościami marki? W tej nieustannej walce o uwagę odbiorcy pojawia się istotne pytanie: gdzie postawić granicę? Jak równocześnie osiągnąć długofalowe zaangażowanie i zbudować zaufanie konsumentów? W marketingu regularnie stajemy przez moralnymi dylematami, a nasze decyzje mogą mieć decydujące znaczenie dla powodzenia całego projektu i reputacji marki. W swoim wystąpieniu z Mateuszem Góreckim skupimy się na tym, kiedy i w jaki sposób należy wyznaczyć granicę w działaniach z influencerami, aby efektywnie przyciągnąć uwagę, jednocześnie zachowując uczciwość treści i przestrzegając etycznych standardów. Zadbanie o te obszary powinny stanowić priorytet wszystkich osób zaangażowanych w tworzenie treści digitalowych – mówi Justyna Oracz, szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, head of communications w We!Re Fantasy.

Wszyscy zainteresowani rozwojem w obszarze digitalu, e-commerce, SEM oraz content marketingu mogą jeszcze zakupić ostatnie dostępne bilety w dwóch wariantach cenowych. Dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ przewidziane są rabaty na wydarzenie. Szczegóły dostępne są na stronie howto.iab.org.pl/konferencje/jakosc-nad-iluzja-2024/.

Spotkanie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu.

Partnerem konferencji jest program Qualid, który określa standardy i propaguje skuteczne rozwiązania pozytywnie wpływające na funkcjonowanie i wzrost zaufania do internetu jako skutecznego medium promocji.

– Już ponad 3 lata temu uruchomiliśmy QUALID, czyli nasz autorski program propagujący wysoką jakość reklamy cyfrowej, wiodącego obecnie medium marketingowego. Stanowi on potwierdzenie wysokiego poziomu kampanii marketingowych poprzez koncentrację na takich kluczowych obszarach, jak: bezpieczeństwo marki, transparentność, walka z oszustwami reklamowymi oraz podnoszenie jakości oceny efektywności reklam w internecie. Co więcej, zaledwie kilka miesięcy temu opublikowaliśmy pierwszy raport dotyczący zagadnienia jakości w reklamie cyfrowej, z którego wynika, że transparentność podmiotów i bezpieczeństwo marki jest uważana przez badanych za niezwykle istotny element działań marketingowych – wyjaśnia Ania Garwolińska, dyrektor ds. inicjatyw i relacji członkowskich, IAB Polska.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konferencji.

 

Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
Złota 59
Warszawa

9 Wydarzeń

Termin
27.01 - 10.06.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
13.03 - 6.06.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia KFK 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
1.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
3.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
8–10.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
27–31.05.2025
Miejsce
Zakopane
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji