Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób zarządzających, zajmujących się przygotowaniem strategii marketingowej w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień planują i realizują kampanie dla poszczególnych produktów. Zapraszamy również wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z obszaru marketingu online, w tym e-commerce. W szczególności zapraszamy: osoby odpowiedzialne za strategię i działania performance marketingowe w firmach, digital, e-commerce, SEM oraz content marketing managerów reprezentujących zarówno klientów, jak agencje i wydawców, przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
W agendzie między innymi:
- 5 sposobów na poprawę efektywności kampanii – czego nauczyły nas mappingi technologiczne dla dużych marek?
Marta Kusowska, Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts - Krócej = efektywniej? Czyli czy warto działać w social media na 6.
Weronika Golon, Senior Digital Strategist, OMD Group - Pozorna efektywność – czyli jak czytać między wierszami success story.
Tomasz Szulkowski, Chief Operating Officer, GroupM/[m]spark - Jak procesy, technologia i know-how poprawiły efektywność współpracy agencja–marka.
Piotr Matusiak, SEO Strategy Process Supervisor, Bluerank
Dominika Paruszewska, Head of Content , Bluerank - Jak nie przepalać budżetu i zwiększyć efektywność inwestycji w content dzięki oparciu się o wskaźniki ilościowe i jakościowe.
Tomasz Wileński, CEO, iSlay
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie howto.iab.org.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.