IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, E-retail i gamingiem

Termin

20–22.04.2021

Miejsce

Organizator

IAB Polska

 

Konferencja IAB HowTo Days odbędzie się 20–22 kwietnia. Eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się, jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się je wykorzystywać w codziennej pracy. Wydarzenie odbędzie się w formie online, a każdy dzień poświęcony będzie oddzielnemu obszarowi.

Dzień I: IAB HowTo SEM – 20 kwietnia 2021 r.

Podczas pierwszego dnia konferencji IAB HowTo Days prelekcje wygłoszą eksperci z branży SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej.

– W efekcie pandemii wydatki na SEM dynamicznie rosną i notują rekordowy udział w torcie reklamowym. Zwiększony popyt online w wielu przypadkach wymusił transformację biznesową firm, a zwiększone zainteresowanie zakupami online napędza rynek reklamy w wyszukiwarkach, które są wiodącym źródłem poszukiwania informacji o produktach i usługach. Zaprezentujemy w jaki sposób firmy wykorzystują digitalizację oraz rozwiązania i narzędzia marketingu w wyszukiwarkach do osiągania swoich celów biznesowych – tłumaczy Sebastian Suma, szef Grupy Roboczej SEM przy IAB Polska, CEO Sempai.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się, jakie strategie i taktyki przyjęły polskie firmy w obliczu przyspieszonej digitalizacji biznesu oraz jakie innowacje w obszarze SEO/SEM zaproponowały agencje.
  • Zobaczysz, jak strategicznie i kreatywnie podejść do kampanii SEO i content marketingu w obliczu dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.
  • Poznasz od podszewki kluczową nowość SEO w 2020 roku – Core Web Vitals.
  • Nauczysz się, jak wykorzystywać niestandardowe metody i narzędzia analityczne, żeby jeszcze lepiej zrozumieć efektywność sprzedażową kanałów marketingowych.

Dzień II: IAB HowTo E-retail – 21 kwietnia 2021 r.

Podczas drugiego dnia konferencji omówione zostaną zagadnienia z obszaru retail w kontekście zmian zachowań konsumenckich wywołanych pandemią COVID-19.

– W tym roku konferencja IAB HowTo E-retail koncentruje się na dynamicznych zmianach obszaru retail w związku z pandemią COVID-19. Pokażemy, czym klient retailowy różni się od klienta e-commerce i jak obecnie obszary online-mobile-offline przenikają i uzupełniają się nawzajem. Polecam to wydarzenie wszystkim przedstawicielom branży retail i FMCG, którzy interesują się najnowszymi trendami oraz chcą dowiedzieć się, jak docierać do klientów zarówno tych tradycyjnych, jak i e-retailowych –
mówi Krzysztof Łuczak, head of retail Grupy Blix, członek Grupy Roboczej Mobile przy IAB Polska.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się, czy klient kupujący online różni się od tego, który kupuje w sklepach stacjonarnych i w jaki sposób do nich docierać z komunikacją.
  • Zobaczysz premierę kolejnej edycji unikatowego raportu 2021 FMCG Brands We Shop by Blix/Kantar, który pokazuje, jakie marki uwielbiają Polacy i po które chętnie sięgają w sklepach.
  • Poznasz, jak zmienił się retail i zachowania konsumenckie w czasach pandemii.
  • Nauczysz się, czym są kampanie Drive-to-Store i jak wykorzystuje je e-retail.

Dzień III: IAB HowTo Gaming – 22 kwietnia 2021 r.

Trzeci dzień konferencji IAB HowTo Days poświęcony będzie gamingowi. Można go uznać za jedną z wygranych branż pandemii. Nie tylko umocnił swoją pozycję, lecz również wykazuje tendencję zwyżkową praktycznie we wszystkich aspektach. Ideą konferencji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat gaming marketingu na bazie case studies prelegentów.

– Ogromnie się cieszę i mam zaszczyt zaprosić na kolejną konferencję IAB HowTo Gaming organizowaną przez IAB Polska. Gaming i esport można uznać branże, które wygrały podczas pandemii. Wykazały się ogromną elastycznością i akomodacją do nowej rzeczywistości. Stały się też istotnym passion pointem, który wypełnił lukę po innych rozrywkach, ograniczonych pandemią. Intensywny wzrost zainteresowania esportem zauważalny jest zarówno wśród marek, które chcą być w tym obszarze teraz obecne i swoje aktywacje kierują właśnie do tej grupy, jak i wśród fanów tej dziedziny – mówi Justyna Oracz, head of communications, Fantasyexpo, szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się, w jaki sposób efektywnie komunikować marki poprzez gaming oraz jak gaming wchodzi do mainstreamu.
  • Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy, jak praktycznie można wdrażać gaming do swoich strategii marketingowych.
  • Poznasz potencjał esportu i gamingu oraz trendy, które je kształtują i rozwijają.
  • Nauczysz się, jak skutecznie łączyć marki z gamingiem i mieć uznanie społeczności dla tych działań.

Konferencja IAB HowTo Days organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Cennik:

Bilet na 1 wydarzenie dla 1 osoby:

  • dla firm niezrzeszonych: 350 zł netto
  • dla firm członkowskich IAB Polska: 250 zł netto

Bilet na 2 wydarzenia dla 1 osoby:

  • dla firm niezrzeszonych: 500 zł netto
  • dla firm członkowskich IAB Polska: 400 zł netto

Bilet na 3 wydarzenia dla 1 osoby:

  • dla firm niezrzeszonych: 650 zł netto
  • dla firm członkowskich IAB Polska: 550 zł netto

Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -50 zł netto.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie howto.iab.org.pl/days/

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



7 Wydarzeń

Termin
17–18.05.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
19–21.05.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
8–10.06.2021
Miejsce
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
14–25.06.2021
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

SemKRK#17 odbędzie się online 17 i 18 czerwca 2021 r.
Termin
17.06.2021
Miejsce
Organizator
DevaGroup 
Więcej informacji
Termin
9–12.08.2021
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
6–9.09.2021
Miejsce
Wrocław
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji