IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo - Marketing przy Kawie

IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo

Termin

5.10.2023

Miejsce

Warszawa

Organizator

IAB Polska

„IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo”

„IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo”

Konferencja „IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo” odbędzie się 5 października w Warszawie.Wydarzenie skoncentruje się na jakości komunikacji marketingowej, uważności oraz zastosowaniu innowacyjnych narzędzi badawczych. Prelegenci to eksperci z uznanych firm, takich jak iSlay, Mindshare, Nielsen czy Grupa Żywiec.

IAB Polska zaprasza na konferencję z cyklu IAB HowTo, skupiającą się na kluczowym aspekcie współczesnej komunikacji marketingowej: uważności. Wydarzenie będzie okazją do zrozumienia, jak innowacyjne narzędzia i metody badawcze mogą pomóc firmom osiągnąć sukces w środowisku multimedialnym.

Konferencję otworzy Tomasz Wileński, CEO firmy iSlay, a następnie uczestników czeka panel dyskusyjny prowadzony przez Karolinę Chołuj, research director z Mindshare. Dyskusja skupi się na wyzwaniach związanych z pomiarem cross-mediowym.

Następnie Marek Sztomberski omówi różnicę między uwagą a uważnością, wskazując, jak te pojęcia wpływają na tworzenie treści marketingowych. Seria prezentacji będzie kontynuowana przez ekspertów z Grupy Żywiec, Kantar Polska i Mindshare, którzy przedstawią różne metody pomiaru uważności oraz efektywności komunikacji marketingowej.

Po przerwie kawowej i lunchu uczestnicy będą mogli dowiedzieć się więcej o analityce źródeł ruchu, zastosowaniu sztucznej inteligencji w badaniach, oraz o sposobach mierzenia efektywności w komunikacji outdoorowej.

Wśród prelegentów zobaczymy ekspertów z uznanych firm, m.in.: iSlay, Mindshare, Nielsen, Kantar, Grupa Żywiec, Polskie Badania Internetu, Polska Press, TVN Warner Bros Discovery, Burda Media, Teads, DoubleVerify, Ströer

Pełna agenda wydarzenia oraz bilety: howto.iab.org.pl/badania-2023

Spotkanie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą zyskać aktualną wiedzę z zakresu przyciągania i utrzymania uwagi użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem menedżerów ds. analiz, planowania mediów, tworzenia treści oraz zarządzania marką.

Konferencja „IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo” odbędzie się 5 października w formule stacjonarnej, w kinie Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59, Warszawa. Rozpoczęcie wydarzenia o godzinie 9:00.

Udział w konferencji IAB HowTo uprawnia do zdobycia 20 punktów recertyfikacyjnych w programie DIMAQ. Posiadacze certyfikatu mogą również liczyć na rabat przy zakupie biletu.

Konferencja organizowana jest przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
Złota 59
Warszawa

13 Wydarzenia

Termin
8–10.10.2024
Miejsce
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22–24.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
25.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
DevaGroup 
Więcej informacji
Termin
29.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
30–31.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
28–29.11.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
4–5.12.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
9–13.12.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji