Konferencja „IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo” odbędzie się 5 października w Warszawie.Wydarzenie skoncentruje się na jakości komunikacji marketingowej, uważności oraz zastosowaniu innowacyjnych narzędzi badawczych. Prelegenci to eksperci z uznanych firm, takich jak iSlay, Mindshare, Nielsen czy Grupa Żywiec.
IAB Polska zaprasza na konferencję z cyklu IAB HowTo, skupiającą się na kluczowym aspekcie współczesnej komunikacji marketingowej: uważności. Wydarzenie będzie okazją do zrozumienia, jak innowacyjne narzędzia i metody badawcze mogą pomóc firmom osiągnąć sukces w środowisku multimedialnym.
Konferencję otworzy Tomasz Wileński, CEO firmy iSlay, a następnie uczestników czeka panel dyskusyjny prowadzony przez Karolinę Chołuj, research director z Mindshare. Dyskusja skupi się na wyzwaniach związanych z pomiarem cross-mediowym.
Następnie Marek Sztomberski omówi różnicę między uwagą a uważnością, wskazując, jak te pojęcia wpływają na tworzenie treści marketingowych. Seria prezentacji będzie kontynuowana przez ekspertów z Grupy Żywiec, Kantar Polska i Mindshare, którzy przedstawią różne metody pomiaru uważności oraz efektywności komunikacji marketingowej.
Po przerwie kawowej i lunchu uczestnicy będą mogli dowiedzieć się więcej o analityce źródeł ruchu, zastosowaniu sztucznej inteligencji w badaniach, oraz o sposobach mierzenia efektywności w komunikacji outdoorowej.
Wśród prelegentów zobaczymy ekspertów z uznanych firm, m.in.: iSlay, Mindshare, Nielsen, Kantar, Grupa Żywiec, Polskie Badania Internetu, Polska Press, TVN Warner Bros Discovery, Burda Media, Teads, DoubleVerify, Ströer
Pełna agenda wydarzenia oraz bilety: howto.iab.org.pl/badania-2023
Spotkanie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą zyskać aktualną wiedzę z zakresu przyciągania i utrzymania uwagi użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem menedżerów ds. analiz, planowania mediów, tworzenia treści oraz zarządzania marką.
Konferencja „IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo” odbędzie się 5 października w formule stacjonarnej, w kinie Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59, Warszawa. Rozpoczęcie wydarzenia o godzinie 9:00.
Udział w konferencji IAB HowTo uprawnia do zdobycia 20 punktów recertyfikacyjnych w programie DIMAQ. Posiadacze certyfikatu mogą również liczyć na rabat przy zakupie biletu.
Konferencja organizowana jest przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.