Sztuczna inteligencja wkracza w coraz większy obszar naszego życia, od medycyny po branżę reklamową. Jak skorzystać z jej potencjału w biznesie? Odpowiedzi na te i inne pytania można będzie usłyszeć podczas konferencji „IAB HowTo: AI Transformation”. Odbędzie się ona 16 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
Sztuczna inteligencja stała się wszechobecna. Integruje się z wieloma dziedzinami ludzkiego życia: od stawiania diagnoz medycznych, przez marketing, social media, projekty społeczne, odkrywanie leków czy zastosowania w kancelariach prawnych. AI przekształca naszą rzeczywistość.
Konferencja „IAB HowTo: AI Transformation” zostanie poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową.
Wydarzenie jest skierowane do wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat sztucznej inteligencji. Szczególnie skorzystają osoby pełniące funkcje:
- media planner / manager,
- brand manager
- content manager
- PR manager
- product manager
- grafik
- CMO
- digital director
- account manager
W trakcie konferencji uczestnicy dowiedzą się m.in. jak budować AI Mindset w organizacji, jak wykorzystywać możliwości sztucznej inteligencji w planowaniu kampanii reklamowych oraz jakie są aktualne regulacje prawne w zakresie AI.
Agenda konferencji obejmuje m.in.:
- Obalamy mity o AI
dr Dominika Kaczorowska-Spychalska – dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii, Uniwersytet Łódzki
Karolina Stępczyńska – head of video & ad grid, Burda Media - W służbie kreacji czy kalkulacji? – czyli AI w codziennej pracy stratega
Mateusz Garbarczyk – strategy & innovation mnager, Value Media
Agnieszka Krasnodębska – strategy planner, Value Media - Jak się uczyć ze wsparciem AI?
Katarzyna Jezierska – dyrektor marketingu, WeNet - Sztuczna inteligencja – przegląd regulacyjny
Marcin Ręgorowicz – Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy - AI wspomaga poszukiwania zaginionych
Izabela Jezierska-Świergiel – wiceprezes Fundacji Itaka Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych
Aleksandra Strzelecka – manager ds. komunikacji, Screen Network - Jak budować AI Mindset w organizacji – studium przypadku
Anna Gumkowska – szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska
Marek Szymański – dyrektor ds. cyfryzacji, Bauer - Zrób to sam. Jak zwiększyć wyda(AI)ność marketingu dzięki sztucznej inteligencji. Case study
Paweł Szczyrek – creative and content manager, Ideo Force - Best practice pisania promptów – od zera do prompt engineera
Adrian Kaczkowski – SalesTube
Jakub Szczygieł – marketing automation manager, SalesTube - Kto tworzy lepsze reklamy – człowiek czy AI? Case study kampanii Blikomania 2023
Julia Zdobylak – senior SEM & paid social planner, Performics
Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie internetowej howto.iab.org.pl/konferencje/ai-transformation/.
Konferencja organizowana jest przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.
Akredytacja DIMAQ: Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.