IAB HowTo: AI Practical Approach - Marketing przy Kawie

IAB HowTo: AI Practical Approach

Termin

20.06.2024

Miejsce

Warszawa

Organizator

IAB Polska

IAB HowTo: AI Practical Approach

Jak przygotować się na zmiany związane z AI? Podpowiedzą eksperci z Grupy Roboczej AI IAB Polska już 20 czerwca podczas konferencji IAB HowTo: AI Practical Approach w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach.

Według PwC potencjalny wkład sztucznej inteligencji w globalną gospodarkę wyniesie 5,7 miliarda USD do 2030 roku. A to oznacza, że już teraz ma ona ogromny wpływ m.in. na produktywność wielu biznesów oraz wprowadza istotne zmiany w komunikacji marek z konsumentami. Jest to również duży sprawdzian dla branży w zakresie kompetencji i szybkiej adaptacji nowych rozwiązań.

#GenAI w marketingu

Rewolucja, jaką wprowadza sztuczna inteligencja w komunikacji marek, sprawia, że to właśnie marketing jest jednym z kluczowych obszarów, który może z pomocą AI wejść na wyższy poziom produktywności. Jak wskazuje badanie HubSpot przeprowadzone wśród ponad 1300 managerów, użycie narzędzi AI pozwala średnio zaoszczędzić pracownikowi 2,5 godziny w codziennej pracy. Poza wieloma możliwościami, jakie daje marketerom AI, przed branżą stoją również nowe wyzwania.

Sztuczna inteligencja stała się wszechobecna i łączy się z wieloma aspektami ludzkiego życia. Zaczynając od stawiania diagnoz medycznych, po aspekty społeczne, na marketingu i social mediach kończąc. AI przekształca naszą rzeczywistość digitalową. Czeka nas znacząca przemiana rynku, sposobu pracy, komunikacji z klientami, ale również nowe wyzwania związane z etyką, bezpieczeństwem czy odpowiedzialnością. Dlatego konferencja IAB HowTo AI Practical Approach, zostanie poświęcona najnowszym trendom, aktualnej sytuacji prawnej, a także wpływowi AI na branżę cyfrową. Układając agendę wydarzenia zależało nam, by była ona jak najbardziej praktyczna. Skupiliśmy się na realnych przykładach, narzędziach i strategiach, które można zastosować od razu po konferencji. Chodziło nam o case study i metody działania czołowych specjalistów AI i doświadczonych marketerów. Ponadto po raz pierwszy wydarzeniu towarzyszyć będą praktyczne warsztaty online z sześciu wybranych zagadnień dotyczących AI w marketingu. Uczestnicy będą mogli nauczyć się m.in. jak wykorzystać AI do tworzenia contentu, jak tworzyć prompty w ChatGPT oraz jak zrobić aplikację online bez znajomości programowania komentuje dr Anna Gumkowska, szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska.

Jak skutecznie integrować AI z aktualnymi strategiami, aby zwiększyć efektywność oraz osiągnąć lepsze wyniki?

Podczas konferencji IAB HowTo Grupa Robocza AI po raz drugi przeprowadzi uczestników przez najnowsze trendy i dostarczy praktycznych wskazówek. Poruszone będą również aspekty prawne oraz przedstawione zostaną case studies różnych marek.

– Podczas konferencji poruszonych zostanie sporo interesujących i przydatnych kwestii, zarówno dla tych, którzy zaczynają dopiero swoją przygodę z AI, jak i dla tych, którzy mieli już okazje z niej korzystać w swojej pracy. W agendzie znajdują się m.in. takie zagadnienia jak: prawo autorskie a AI czy bezpieczeństwo danych w internecie. Ponadto wraz z Andrzejem Hoppe, VP of Engineering, CosmoseAI podczas naszego wystąpienia, odpowiemy na pytanie, czy sztucznie narzucane komendy, takie jak promowanie różnorodności i inkluzywności, wpływają na jakość generowanych odpowiedzi. Zastanowimy się wspólnie czy można to traktować jako formę cenzury AI – dodaje dr Anna Gumkowska.

W harmonogramie konferencji znalazły się także takie tematy jak:

  • kompleksowe wdrożenie sztucznej inteligencji w organizacji,
  • przykłady jej wdrożenia w produktach reklamowych w Polsce,
  • zarządzanie danymi w dobie AI.

Jednocześnie uczestnicy będą mogli nauczyć się pisania promptów oraz dowiedzą się, jak optymalizować feed produktowy za pomocą FeedGen AI. Poza tym eksperci opowiedzą, jak AI rewolucjonizuje cyfrową reklamę zewnętrzną, jakie jest praktyczne zastosowanie modeli AI w pracy projektowej w obszarze Digital Marketingu oraz jak zbudować własne narzędzia w oparciu o technologię AI.

W gronie specjalistów znajdują się przedstawiciele takich firm jak: Kantar Polska, Google Cloud, Spark Foundry, Hybrid.ai, SalesTube, CosmoseAI, Labcon, ScreenNetwork, Idea Force, Bluerank, Store9, GroupM oraz Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.

Konferencja poświęcona AI została stworzona z myślą o wszystkich tych, którzy chcą zyskać najbardziej aktualną wiedzę na temat nowych technologii. W szczególności dla osób planujących, kreujących i zarządzających kampaniami marketingowymi. Najbliższe HowTo to połączenie najnowszej wiedzy z warsztatami online, które zostaną zrealizowane w dniach 21, 24 i 25 czerwca. Ze względu na limit miejsc, jedna osoba może wziąć udział w maksymalnie dwóch spotkaniach.

Agenda wydarzenia oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie howto.iab.org.pl/konferencje/iab-howto-ai-practical-approach.

Spotkanie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w konferencji i 5 punktów za udział w każdym z warsztatów. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

 

Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
Złota 59
Warszawa

17 Wydarzeń

Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
20.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
1–31.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Buckinghamshire Marketing Academy 
Więcej informacji
Termin
11–12.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
18–19.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
25–26.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
19–20.09.2024
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline  
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji
Termin
27.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
vSprint 
Więcej informacji