Kolejna edycja konferencji odbędzie się w dniach 24-26 października 2018 w Warszawie! Po raz pierwszy konferencja będzie miała aż 3 dni!
- DZIEŃ 1 – I ♥ Influencer (24.10)
- DZIEŃ 2 – I ♥ Marketing (25.10)
- DZIEŃ 3 – I ♥ Social Media (26.10)
Wydarzenie adresowane jest do marketerów i przedsiębiorców małych i średnich firm, a także pozostałych osób zainteresowanych tematyką szeroko pojętego marketingu internetowego. Głównym założeniem będzie przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy opartej na skutecznych rozwiązaniach realizowanych już w polskich przedsiębiorstwach. Będzie to zastrzyk praktycznej wiedzy podany w formie 20-minutowych prezentacji.
I Love Marketing, to jedyna konferencja, która wiedzę z zakresu:
- Social Media Marketing
- Content Marketing
- Mobile SEO
- E-Mail Marketing
- Marketingu Lokalnego
- Marketing Automation
- Storytellingu
- Budowania Marki
- Analityki Internetowej
…dopasowała do potrzeb i wymagań małych i średnich firm. Dodatkowo wiedza zostanie przekazana w formie case studies i praktycznych przykładów!
Co wyróżnia I love Marketing i sprawia, że jest to konferencja, na której trzeba być?
- VI edycji nie zobaczysz online! Wśród dostępnych wejściówek, tym razem nie znajdziesz opcji transmisji w dniu wydarzenia.
- ZERO sprzedażowych prezentacji – płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny.
- Prezentacje na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.
- Płacisz 470 zł netto, dzięki czemu koszt wysłuchania jednego eksperta to jedyne 24 złote.
Zobacz, kto i z jakim tematem wystąpi podczas 3 dni konferencji I Love Marketing:
- Michał Szafrański –„Dlaczego warto współpracować długofalowo? Case study rocznego projektu z Mastercard”
- Maciej Budzich – „Influencer vs marka vs influencer – czyli kryzys z dwóch punktów widzenia”
- Dagmara Pakulska – „Generator lajków i zasięgów, szarlatan czy celebryta… czyli kim jest współczesny influencer?”
- Maja Wiśniewska – „SMS-em w influencera – historia w dwóch aktach”
- Michał Leszek – „Rola leadera w tworzeniu silnych marek produktowych i handlowych na przykładzie Kruger & Matz i Rebel electro”
- Magdalena Urbaniak – „8 złotych zasad, których trzyma się każdy influencer, a łamie je większość marek”
- Szczepan Bentyn – „Token, czyli genialne narzędzie do budowania efektów sieciowych”
- Krzysztof Siciński – „Nowe Social Media oparte o Blockchain. Co z tego wynika dla Influencerów i Marketerów?”
- Rafał Masny – „Problemy z Infulencerami i grzechy agencji”
- Rafał Myśliński i Kamil Natil – Suchar Codzienny – „8 tips & tricks jak zwiększyć skuteczność postów w Social Media wykorzystując influencerów?
- Paweł Tkaczyk – „Tawerna »Pod Nietrafionym Briefem«, czyli jak bycie piratem pozwala tworzyć lepszy marketing”
- Magdalena Pawłowska – „Mało znane sekrety pozyskiwania klientów online, pomijane przez 99% biznesów”
- Michał Kasprzyk – „Przemówienie w ramach product launchu – po co, jak i dla kogo?”
- Paweł Cichocki – „E-mail retargeting – zarabiaj więcej dzięki powracającym klientom”
- Jacek Kłosiński – „Najczęstsze błędy i wpadki w komunikacji wizualnej – jak ich unikać?”
- Tomasz Miler – „W jaki sposób rebranding wpłynął na sprzedaż w Manumi.pl?”
Maciej Lewiński - Tomasz Manikowski – „Emocje to nie wszystko. Fibonacci, Maslow i rodzynki”
- Łukasz Chwiszczuk – „Tajemnice Google Ads – tego napewno nie wiedzieliście”
- Grzegorz Mogilewski
- Barbara Stawarz-Garcia – „Marketing międzypokoleniowy. Kiedy xD jest spoko, a kiedy już tylko #żal”
- Mariusz Łodyga – „Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy. O czterech kluczowych wyzwaniach, z którymi mierzy się każda firma.”
- Paweł Sala – „Jak w pięciu krokach zwiększyć zaangażowanie odbiorców Twojego newslettera”
- Piotr Bucki i Kamil Kozieł – „Freud, Batkid i tęcza nad Yosemite. Jak hodować marketingowe treści na kulturowej płytce Petriego”
- Roman Łoziński – „Przemarkowienie – komunikacja oderwana od produktu”
- Sylwia Dąbrowska – „Jaki temat na live dla branży? – Jak nie zaczynać planowania live’ów od szukania tematu”
- Michał Matysiak – „Jak tworzyć content smartfonem?”
- Artur Jabłoński – „Remarketing na Facebooku – robisz to źle”
- Maciej Wróblewski – „Dlaczego jedno video sprzedaje więcej niż publikowanie postów przez cały rok”
- Katarzyna Młynarczyk – „Netnografia, czyli jak dane digital wpływają na decyzje w biznesie.”
- Janina Bąk – „Wszystkie błędy, które popełniasz, analizując statystyki swoich mediów społecznościowych”
- Angelika Chimkowska – „Supermoce Linkedin, czyli jak skutecznie wykorzystać go w social sellingu”
- Franciszek Georgiew – „5 kroków do lepszej reklamy na Facebooku”
- Grzegorz Kordeczka
- Mateusz Czech – „Coming out, czyli o chatbotach i ich roli w marketingu.”
- Adrian Kilar – „Świadomość ruchomego obrazu”
- Bartłomiej Rak – „Firmy, które osiągnęły sukces biznesowy dzięki mediom społecznościowym”
- Tomasz Palak – „Smutne opowieści – jak nieznane paragrafy zepsuły dobre pomysły”
- Jakub Biel – „Dobra obsługa klienta to darmowa reklama w Social Media – 5 prostych wskazówek”
Miejsce wydarzenia:Multikino Złote Tarasy