I Love Marketing

Termin

24–26.10.2018

Miejsce

Warszawa

Organizator

Sprawny.Marketing

Kolejna edycja konferencji odbędzie się w dniach 24-26 października 2018 w Warszawie! Po raz pierwszy konferencja będzie miała aż 3 dni!

  • DZIEŃ 1 – I ♥ Influencer (24.10)
  • DZIEŃ 2 – I ♥ Marketing (25.10)
  • DZIEŃ 3 – I ♥ Social Media (26.10)

Wydarzenie adresowane jest do marketerów i przedsiębiorców małych i średnich firm, a także pozostałych osób zainteresowanych tematyką szeroko pojętego marketingu internetowego. Głównym założeniem będzie przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy opartej na skutecznych rozwiązaniach realizowanych już w polskich przedsiębiorstwach. Będzie to zastrzyk praktycznej wiedzy podany w formie 20-minutowych prezentacji.

I Love Marketing, to jedyna konferencja, która wiedzę z zakresu:

  • Social Media Marketing
  • Content Marketing
  • Mobile SEO
  • E-Mail Marketing
  • Marketingu Lokalnego
  • Marketing Automation
  • Storytellingu
  • Budowania Marki
  • Analityki Internetowej

…dopasowała do potrzeb i wymagań małych i średnich firm. Dodatkowo wiedza zostanie przekazana w formie case studies i praktycznych przykładów!

Co wyróżnia I love Marketing i sprawia, że jest to konferencja, na której trzeba być?

  • VI edycji nie zobaczysz online! Wśród dostępnych wejściówek, tym razem nie znajdziesz opcji transmisji w dniu wydarzenia.
  • ZERO sprzedażowych prezentacji – płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny.
  • Prezentacje na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.
  • Płacisz 470 zł netto, dzięki czemu koszt wysłuchania jednego eksperta to jedyne 24 złote.

Zobacz, kto i z jakim tematem wystąpi podczas 3 dni konferencji I Love Marketing:

  • Michał Szafrański –„Dlaczego warto współpracować długofalowo? Case study rocznego projektu z Mastercard”
  • Maciej Budzich – „Influencer vs marka vs influencer – czyli kryzys z dwóch punktów widzenia”
  • Dagmara Pakulska – „Generator lajków i zasięgów, szarlatan czy celebryta… czyli kim jest współczesny influencer?”
  • Maja Wiśniewska – „SMS-em w influencera – historia w dwóch aktach”
  • Michał Leszek – „Rola leadera w tworzeniu silnych marek produktowych i handlowych na przykładzie Kruger & Matz i Rebel electro”
  • Magdalena Urbaniak – „8 złotych zasad, których trzyma się każdy influencer, a łamie je większość marek”
  • Szczepan Bentyn – „Token, czyli genialne narzędzie do budowania efektów sieciowych”
  • Krzysztof Siciński – „Nowe Social Media oparte o Blockchain. Co z tego wynika dla Influencerów i Marketerów?”
  • Rafał Masny – „Problemy z Infulencerami i grzechy agencji”
  • Rafał Myśliński i Kamil Natil – Suchar Codzienny – „8 tips & tricks jak zwiększyć skuteczność postów w Social Media wykorzystując influencerów?
  • Paweł Tkaczyk – „Tawerna »Pod Nietrafionym Briefem«, czyli jak bycie piratem pozwala tworzyć lepszy marketing”
  • Magdalena Pawłowska – „Mało znane sekrety pozyskiwania klientów online, pomijane przez 99% biznesów”
  • Michał Kasprzyk – „Przemówienie w ramach product launchu – po co, jak i dla kogo?”
  • Paweł Cichocki – „E-mail retargeting – zarabiaj więcej dzięki powracającym klientom”
  • Jacek Kłosiński – „Najczęstsze błędy i wpadki w komunikacji wizualnej – jak ich unikać?”
  • Tomasz Miler – „W jaki sposób rebranding wpłynął na sprzedaż w Manumi.pl?”
    Maciej Lewiński
  • Tomasz Manikowski – „Emocje to nie wszystko. Fibonacci, Maslow i rodzynki”
  • Łukasz Chwiszczuk – „Tajemnice Google Ads – tego napewno nie wiedzieliście”
  • Grzegorz Mogilewski
  • Barbara Stawarz-Garcia – „Marketing międzypokoleniowy. Kiedy xD jest spoko, a kiedy już tylko #żal”
  • Mariusz Łodyga – „Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy. O czterech kluczowych wyzwaniach, z którymi mierzy się każda firma.”
  • Paweł Sala – „Jak w pięciu krokach zwiększyć zaangażowanie odbiorców Twojego newslettera”
  • Piotr Bucki i Kamil Kozieł – „Freud, Batkid i tęcza nad Yosemite. Jak hodować marketingowe treści na kulturowej płytce Petriego”
  • Roman Łoziński – „Przemarkowienie – komunikacja oderwana od produktu”
  • Sylwia Dąbrowska – „Jaki temat na live dla branży? – Jak nie zaczynać planowania live’ów od szukania tematu”
  • Michał Matysiak – „Jak tworzyć content smartfonem?”
  • Artur Jabłoński – „Remarketing na Facebooku – robisz to źle”
  • Maciej Wróblewski – „Dlaczego jedno video sprzedaje więcej niż publikowanie postów przez cały rok”
  • Katarzyna Młynarczyk – „Netnografia, czyli jak dane digital wpływają na decyzje w biznesie.”
  • Janina Bąk – „Wszystkie błędy, które popełniasz, analizując statystyki swoich mediów społecznościowych”
  • Angelika Chimkowska – „Supermoce Linkedin, czyli jak skutecznie wykorzystać go w social sellingu”
  • Franciszek Georgiew – „5 kroków do lepszej reklamy na Facebooku”
  • Grzegorz Kordeczka
  • Mateusz Czech – „Coming out, czyli o chatbotach i ich roli w marketingu.”
  • Adrian Kilar – „Świadomość ruchomego obrazu”
  • Bartłomiej Rak – „Firmy, które osiągnęły sukces biznesowy dzięki mediom społecznościowym”
  • Tomasz Palak – „Smutne opowieści – jak nieznane paragrafy zepsuły dobre pomysły”
  • Jakub Biel – „Dobra obsługa klienta to darmowa reklama w Social Media – 5 prostych wskazówek”
Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji