Google Tag Manager – pakiet szkoleń

Termin

25–26.06.2018

Miejsce

Warszawa

Organizator

Marketing Online

Google Tag Manager jest niezbędnym narzędziem do śledzenia ruchu i konwersji na Twojej witrynie. Jeśli chcesz rozpoznać, w jaki sposób działają użytkownicy na Twojej stronie, a także monitorować kampanie w sposób prosty i przejrzysty, a przede wszystkim efektywny, to szkolenie jest dla Ciebie.

Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób zaimplementować Google Tag Managera i jak dzięki niemu monitorować ruch na stronie. Będziesz umiał śledzić i analizować swoje kampanie, tak aby podjąć najlepsze działania optymalizacyjne. Szkolenie jest w formie warsztatowej.

Dzień 1: Google Tag Manager – poziom podstawowy

Podczas szkolenia Google Tag Manager na poziomie podstawowym pokazujemy czym jest GTM oraz jak instalować kody Google Analytics, Google AdWords oraz inne kody śledzące za pomocą tego narzędzia. Szkolenie przeznaczone dla administratorów analityki internetowej, marketerów, którzy chcą uniezależnić się od IT w zakresie podstawowym i średnio zaawansowanym oraz osób z działów IT, którym zlecono administrowanie Google Analytics lub analityką internetową.

Dzień 2: Google Tag Manager – poziom zaawansowany

Szkolenie techniczne dla administratorów Google Tag Manager. Obejmuje ono konfigurację śledzenia witryn za pomocą zaawansowanych skryptów instalowanych przez Google Tag Managera.

Dlaczego warto zapisać się na Google Tag Manager?

  • Większy zwrot z inwestycji
    Dzięki zebranym informacjom przez Google Tag Manager, będziesz mógł stworzyć strategię marketingu w internecie dokładnie tak, by odpowiadała na potrzeby Twoich odbiorców.
  • Praktyczna strona wiedzy
    Na szkoleniu kładziemy nacisk na praktykę, tak aby każdy po szkoleniu mógł nie tylko zrozumieć działanie stron i tagów, ale także samodzielnie tworzyć Google Tag Managera i nim zarządzać.
  • Oszczędność czasu
    Na szkoleniu dowiesz się, jak zastąpić Google Tag Managerem inne kody monitorujące i dzięki temu zaoszczędzić czas. Ponadto zyskasz czystszy kod strony oraz łatwiejsze zarządzanie pomiarem ruchu na witrynie.

Dzięki informacjom zebranym przez Google Tag Manager będziesz mógł stworzyć strategię marketingu w Internecie dokładnie tak, by odpowiadała na potrzeby Twoich odbiorców.

Dla kogo szkolenie Google Tag Manager jest przeznaczone?

  • Marketerzy, chcący uniezależnić się od działu IT
  • Marketerzy, którzy chcą ograniczyć w swoich działaniach pomoc działu IT, po szkoleniu będą wiedzieli, w jaki sposób działają strony internetowe, tagi oraz systemy do zarządzania tagami. Będą umieli samodzielnie stworzyć Google Tag Manager i efektywnie nim zarządzać.
  • Samodzielni specjaliści Google AdWords i Analytics
  • Osoby chcące zoptymalizować swoje działania w zakresie Google Analytics i Google AdWords, na szkoleniu dowiedzą się, jak zrobić to poprzez użycie Google Tag Managera. Po szkoleniu będą wiedziały, jak zyskać na czasie, nie tracąc na jakości pomiaru konwersji.
Miejsce wydarzenia:

Millenium Plaza
Al. Jerozolimskie 123a
02-017 Warszawa

16 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji