Google Tag Manager jest niezbędnym narzędziem do śledzenia ruchu i konwersji na Twojej witrynie. Jeśli chcesz rozpoznać, w jaki sposób działają użytkownicy na Twojej stronie, a także monitorować kampanie w sposób prosty i przejrzysty, a przede wszystkim efektywny, to szkolenie jest dla Ciebie.
Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób zaimplementować Google Tag Managera i jak dzięki niemu monitorować ruch na stronie. Będziesz umiał śledzić i analizować swoje kampanie, tak aby podjąć najlepsze działania optymalizacyjne. Szkolenie jest w formie warsztatowej.
Dzień 1: Google Tag Manager – poziom podstawowy
Podczas szkolenia Google Tag Manager na poziomie podstawowym pokazujemy czym jest GTM oraz jak instalować kody Google Analytics, Google AdWords oraz inne kody śledzące za pomocą tego narzędzia. Szkolenie przeznaczone dla administratorów analityki internetowej, marketerów, którzy chcą uniezależnić się od IT w zakresie podstawowym i średnio zaawansowanym oraz osób z działów IT, którym zlecono administrowanie Google Analytics lub analityką internetową.
Dzień 2: Google Tag Manager – poziom zaawansowany
Szkolenie techniczne dla administratorów Google Tag Manager. Obejmuje ono konfigurację śledzenia witryn za pomocą zaawansowanych skryptów instalowanych przez Google Tag Managera.
Dlaczego warto zapisać się na Google Tag Manager?
- Większy zwrot z inwestycji
Dzięki zebranym informacjom przez Google Tag Manager, będziesz mógł stworzyć strategię marketingu w internecie dokładnie tak, by odpowiadała na potrzeby Twoich odbiorców. - Praktyczna strona wiedzy
Na szkoleniu kładziemy nacisk na praktykę, tak aby każdy po szkoleniu mógł nie tylko zrozumieć działanie stron i tagów, ale także samodzielnie tworzyć Google Tag Managera i nim zarządzać. - Oszczędność czasu
Na szkoleniu dowiesz się, jak zastąpić Google Tag Managerem inne kody monitorujące i dzięki temu zaoszczędzić czas. Ponadto zyskasz czystszy kod strony oraz łatwiejsze zarządzanie pomiarem ruchu na witrynie.
Dzięki informacjom zebranym przez Google Tag Manager będziesz mógł stworzyć strategię marketingu w Internecie dokładnie tak, by odpowiadała na potrzeby Twoich odbiorców.
Dla kogo szkolenie Google Tag Manager jest przeznaczone?
- Marketerzy, chcący uniezależnić się od działu IT
- Marketerzy, którzy chcą ograniczyć w swoich działaniach pomoc działu IT, po szkoleniu będą wiedzieli, w jaki sposób działają strony internetowe, tagi oraz systemy do zarządzania tagami. Będą umieli samodzielnie stworzyć Google Tag Manager i efektywnie nim zarządzać.
- Samodzielni specjaliści Google AdWords i Analytics
- Osoby chcące zoptymalizować swoje działania w zakresie Google Analytics i Google AdWords, na szkoleniu dowiedzą się, jak zrobić to poprzez użycie Google Tag Managera. Po szkoleniu będą wiedziały, jak zyskać na czasie, nie tracąc na jakości pomiaru konwersji.