Google Tag Manager – pakiet szkoleń

Termin

25–26.06.2018

Miejsce

Warszawa

Organizator

Marketing Online

Google Tag Manager jest niezbędnym narzędziem do śledzenia ruchu i konwersji na Twojej witrynie. Jeśli chcesz rozpoznać, w jaki sposób działają użytkownicy na Twojej stronie, a także monitorować kampanie w sposób prosty i przejrzysty, a przede wszystkim efektywny, to szkolenie jest dla Ciebie.

Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób zaimplementować Google Tag Managera i jak dzięki niemu monitorować ruch na stronie. Będziesz umiał śledzić i analizować swoje kampanie, tak aby podjąć najlepsze działania optymalizacyjne. Szkolenie jest w formie warsztatowej.

Dzień 1: Google Tag Manager – poziom podstawowy

Podczas szkolenia Google Tag Manager na poziomie podstawowym pokazujemy czym jest GTM oraz jak instalować kody Google Analytics, Google AdWords oraz inne kody śledzące za pomocą tego narzędzia. Szkolenie przeznaczone dla administratorów analityki internetowej, marketerów, którzy chcą uniezależnić się od IT w zakresie podstawowym i średnio zaawansowanym oraz osób z działów IT, którym zlecono administrowanie Google Analytics lub analityką internetową.

Dzień 2: Google Tag Manager – poziom zaawansowany

Szkolenie techniczne dla administratorów Google Tag Manager. Obejmuje ono konfigurację śledzenia witryn za pomocą zaawansowanych skryptów instalowanych przez Google Tag Managera.

Dlaczego warto zapisać się na Google Tag Manager?

  • Większy zwrot z inwestycji
    Dzięki zebranym informacjom przez Google Tag Manager, będziesz mógł stworzyć strategię marketingu w internecie dokładnie tak, by odpowiadała na potrzeby Twoich odbiorców.
  • Praktyczna strona wiedzy
    Na szkoleniu kładziemy nacisk na praktykę, tak aby każdy po szkoleniu mógł nie tylko zrozumieć działanie stron i tagów, ale także samodzielnie tworzyć Google Tag Managera i nim zarządzać.
  • Oszczędność czasu
    Na szkoleniu dowiesz się, jak zastąpić Google Tag Managerem inne kody monitorujące i dzięki temu zaoszczędzić czas. Ponadto zyskasz czystszy kod strony oraz łatwiejsze zarządzanie pomiarem ruchu na witrynie.

Dzięki informacjom zebranym przez Google Tag Manager będziesz mógł stworzyć strategię marketingu w Internecie dokładnie tak, by odpowiadała na potrzeby Twoich odbiorców.

Dla kogo szkolenie Google Tag Manager jest przeznaczone?

  • Marketerzy, chcący uniezależnić się od działu IT
  • Marketerzy, którzy chcą ograniczyć w swoich działaniach pomoc działu IT, po szkoleniu będą wiedzieli, w jaki sposób działają strony internetowe, tagi oraz systemy do zarządzania tagami. Będą umieli samodzielnie stworzyć Google Tag Manager i efektywnie nim zarządzać.
  • Samodzielni specjaliści Google AdWords i Analytics
  • Osoby chcące zoptymalizować swoje działania w zakresie Google Analytics i Google AdWords, na szkoleniu dowiedzą się, jak zrobić to poprzez użycie Google Tag Managera. Po szkoleniu będą wiedziały, jak zyskać na czasie, nie tracąc na jakości pomiaru konwersji.
Miejsce wydarzenia:

Millenium Plaza
Al. Jerozolimskie 123a
02-017 Warszawa

13 Wydarzenia

Termin
3–5.09.2018
Miejsce
Wrocław
Organizator
Sprawny.Marketing 
Więcej informacji
Termin
13–14.09.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Mobile Trends 
Więcej informacji
Termin
17–28.09.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Sprawny.Marketing 
Więcej informacji
Termin
26–27.09.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Blue Business Media 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
1–4.10.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Sprawny.Marketing 
Więcej informacji
Termin
10–11.10.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Forum Media 
Więcej informacji
Termin
12.10.2018 - 1.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
questus 
Więcej informacji
Termin
19.10.2018 - 1.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
questus 
Więcej informacji
Termin
24–26.10.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Sprawny.Marketing 
Więcej informacji
Termin
25–26.10.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
OFBOR, PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
25–26.10.2018
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Exacto 
Więcej informacji
Termin
7–8.11.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB 
Więcej informacji
Termin
7.12.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Związek Firm Public Relations 
Więcej informacji