Google Analytics – pakiet szkoleń

Termin

14-15.09.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Marketing Online

Dwa poziomy szkolenia Google Analytics

  • Google Analytics poziom podstawowy
    Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.
  • Google Analytics poziom zaawansowany
    Szkolenie Google Analytics na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego. Podczas szkolenia poruszamy bardziej zaawansowane aspekty Google Analytics, jednak w największym stopniu skupiamy się na interpretowaniu danych z narzędzia w celu optymalizacji działań reklamowych. W skrócie, szkolenie skupia się na tym, jak dzięki wykorzystaniu odpowiednich danych, wydawać coraz mniej i osiągać coraz lepsze efekty z kampanii reklamowych.

Dlaczego warto zapisać się na Szkolenie Google Analytics

  • Większy zwrot z inwestycji
    Na szkoleniu przedstawiamy skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody optymalizacji działań reklamowych dzięki danym z Google Analytics, pokazując jak oceniać efektywność naszych reklam i inwestować tylko w te najlepsze.
  • Inspiracje
    W ramach szkolenia od samego początku zachęcamy uczestników do odniesienia pozyskanej wiedzy do swojego biznesu oraz samodzielnej analizy danych. Na przykładach z prowadzonych przez nas kampanii pokazujemy, jak wielkie oszczędności lub ROI potrafi wygenerować analityka internetowa.
  • Oszczędność budżetu
    Na szkoleniu Google Analytics mówimy o tym, jak optymalizować wydatki na reklamę. W przypadku zastosowania wszystkich rad przekazanych na szkoleniu, możemy zagwarantować wygenerowanie oszczędności z budżetu reklamowego, przy zachowaniu tych samych efektów.

Dla kogo przeznaczone jest nasze szkolenie?

  • Managerowie i przedsiębiorcy nadzorujący wyniki kampanii
    Managerowie koordynujący pracę podwykonawców po szkoleniu przede wszystkim nauczą się samodzielnie oceniać skuteczność prowadzonych dotychczas działań oraz poznają możliwości analityki internetowej. Na szkoleniu prezentujemy, jakich kompetencji analitycznych powinno się oczekiwać od osoby prowadzącej kampanię oraz jak wprowadzenie pozyskanej wiedzy w życie potrafi znacznie zwiększać efektywność działań reklamowych.
  • Samodzielni specjaliści prowadzący działania reklamowe
    Osoby myślące o samodzielnej konfiguracji i korzystaniu z analityki internetowej, na szkoleniu pozyskają przede wszystkim wiedzę o tym jakie są możliwości Google Analytics oraz jak interpretować i wnioskować na podstawie zebranych danych. Na szkoleniu przekazujemy również bardzo konkretne i podparte praktycznymi przykładami strategie optymalizacji działań reklamowych dzięki Google Analytics, które po wdrożeniu do codziennej pracy pozwolą na uzyskiwanie lepszych wyników reklamowych.
Miejsce wydarzenia:

Millenium Plaza
Al. Jerozolimskie 123a
02-017 Warszawa

16 Wydarzeń

Szkolenia Videomarketing + YouTube

Termin:

21-22.09.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Warszawa

Szkolenie Marketing Automation i kampanie banerowe

Termin:

22.09.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Warszawa

Reklama

SEO – pakiet szkoleń

Termin:

25-26.09.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

II Forum Kids Product Marketing

Termin:

27-28.09.2017

Organizator:

Blue Business Media

Miejsce:

Warszawa

XIV Ogólnopolska Konferencja „PR w Samorządzie i Administracji Państwowej”

Termin:

27-29.09.2017

Organizator:

Grupa PRC

Miejsce:

Kraków

Kongres Online Marketing

Termin:

28.09.2017

Organizator:

Forum Media

Miejsce:

Warszawa

Diploma in Professional Marketing

Termin:

29.09.2017 - 26.05.2018

Organizator:

questus

Miejsce:

Warszawa

Aula Kraków: Skuteczna reklama – jak to zrobić?

Termin:

3.10.2017

Organizator:

FreshMail

Miejsce:

Kraków

IX Data Commercialization Summit

Termin:

4-5.10.2017

Organizator:

Blue Business Media

Miejsce:

Warszawa

Family Thinking Forum

Termin:

11.10.2017

Organizator:

Generations Family and Young Marketing

Miejsce:

Warszawa

Marketing Progress: Klient w centrum uwagi

Termin:

12-13.10.2017

Organizator:

Mind Progress

Miejsce:

Wrocław

VI Forum Retail Channels 360°

Termin:

18-19.10.2017

Organizator:

Blue Business Media

Miejsce:

Warszawa

Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro

Termin:

19-20.10.2017

Organizator:

PTBRiO

Miejsce:

Warszawa

Konferencja I Love Marketing

Termin:

25-26.10.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Warszawa

Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska

Termin:

27.10.2017 - 21.09.2018

Organizator:

questus

Miejsce:

Kraków