Dzień 1: Google Analytics poziom podstawowy
Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.
Dzień 2: Google Analytics poziom zaawansowany
Na szkoleniu Google Analytics na poziomie zaawansowanym poruszamy bardziej zaawansowane aspekty Google Analytics, jednak w największym stopniu skupiamy się na interpretowaniu danych z narzędzia w celu optymalizacji działań reklamowych. W skrócie, szkolenie skupia się na tym, jak dzięki wykorzystaniu odpowiednich danych, wydawać coraz mniej i osiągać coraz lepsze efekty z kampanii reklamowych.
Dlaczego warto zapisać się na Szkolenie Google Analytics
- Większy zwrot z inwestycji
Na szkoleniu przedstawiamy skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody optymalizacji działań reklamowych dzięki danym z Google Analytics, pokazując jak oceniać efektywność naszych reklam i inwestować tylko w te najlepsze. - Inspiracje
W ramach szkolenia od samego początku zachęcamy uczestników do odniesienia pozyskanej wiedzy do swojego biznesu oraz samodzielnej analizy danych. Na przykładach z prowadzonych przez nas kampanii pokazujemy, jak wielkie oszczędności lub ROI potrafi wygenerować analityka internetowa. - Oszczędność budżetu
Na szkoleniu Google Analytics mówimy o tym, jak optymalizować wydatki na reklamę. W przypadku zastosowania wszystkich rad przekazanych na szkoleniu, możemy zagwarantować wygenerowanie oszczędności z budżetu reklamowego, przy zachowaniu tych samych efektów.
Dla kogo przeznaczone jest nasze szkolenie?
- Managerowie i przedsiębiorcy nadzorujący wyniki kampanii
Managerowie koordynujący pracę podwykonawców po szkoleniu przede wszystkim nauczą się samodzielnie oceniać skuteczność prowadzonych dotychczas działań oraz poznają możliwości analityki internetowej. Na szkoleniu prezentujemy, jakich kompetencji analitycznych powinno się oczekiwać od osoby prowadzącej kampanię oraz jak wprowadzenie pozyskanej wiedzy w życie potrafi znacznie zwiększać efektywność działań reklamowych. - Samodzielni specjaliści prowadzący działania reklamowe
Osoby myślące o samodzielnej konfiguracji i korzystaniu z analityki internetowej, na szkoleniu pozyskają przede wszystkim wiedzę o tym jakie są możliwości Google Analytics oraz jak interpretować i wnioskować na podstawie zebranych danych. Na szkoleniu przekazujemy również bardzo konkretne i podparte praktycznymi przykładami strategie optymalizacji działań reklamowych dzięki Google Analytics, które po wdrożeniu do codziennej pracy pozwolą na uzyskiwanie lepszych wyników reklamowych.