Google Analytics – pakiet szkoleń

Termin

7–9.02.2018

Miejsce

Warszawa

Organizator

Marketing Online

Trzy dni szkolenia Google Analytics

Dzień 1: Google Analytics poziom podstawowy

Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.

Dzień 2 (dla menedżerów): Audyt Mediowy (Digital Media-Mix) z użyciem Google Analytics

Warsztat Audyt skuteczności reklamy przy pomocy Google Analytics, kierujemy do marketing managerów i osób nadzorujących wydatkowanie budżetów reklamowych w firmach. Do uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa wiedza z zakresu Google Analytics. Jest to szkolenie zaawansowane, pokazujące jak sprawdzić, czy nasze budżety reklamowe wydawane są optymalnie oraz jak poprawiać skuteczność kampanii reklamowych dzięki analityce internetowej.

Dzień 2 (dla ekspertów / e-commerce): Google Analytics poziom zaawansowany

Na szkoleniu Google Analytics na poziomie zaawansowanym poruszamy bardziej zaawansowane aspekty Google Analytics, jednak w największym stopniu skupiamy się na interpretowaniu danych z narzędzia w celu optymalizacji działań reklamowych. W skrócie, szkolenie skupia się na tym, jak dzięki wykorzystaniu odpowiednich danych, wydawać coraz mniej i osiągać coraz lepsze efekty z kampanii reklamowych.

Dzień 3: Google Analytics dla E-Commerce

Szkolenie Google Analytics dla E-Commerce stanowi uzupełnienie dla szkolenia podstawowego, dostosowane do potrzeb sklepów internetowych. Na szkoleniu omawiamy wszelkie funkcjonalności oraz wykorzystanie ich w celu efektywnego prowadzenia biznesu e-commerce.

Dlaczego warto zapisać się na Szkolenie Google Analytics

  • Większy zwrot z inwestycji
    Na szkoleniu przedstawiamy skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody optymalizacji działań reklamowych dzięki danym z Google Analytics, pokazując jak oceniać efektywność naszych reklam i inwestować tylko w te najlepsze.
  • Inspiracje
    W ramach szkolenia od samego początku zachęcamy uczestników do odniesienia pozyskanej wiedzy do swojego biznesu oraz samodzielnej analizy danych. Na przykładach z prowadzonych przez nas kampanii pokazujemy, jak wielkie oszczędności lub ROI potrafi wygenerować analityka internetowa.
  • Oszczędność budżetu
    Na szkoleniu Google Analytics mówimy o tym, jak optymalizować wydatki na reklamę. W przypadku zastosowania wszystkich rad przekazanych na szkoleniu, możemy zagwarantować wygenerowanie oszczędności z budżetu reklamowego, przy zachowaniu tych samych efektów.

Dla kogo przeznaczone jest nasze szkolenie?

  • Managerowie i przedsiębiorcy nadzorujący wyniki kampanii
    Managerowie koordynujący pracę podwykonawców po szkoleniu przede wszystkim nauczą się samodzielnie oceniać skuteczność prowadzonych dotychczas działań oraz poznają możliwości analityki internetowej. Na szkoleniu prezentujemy, jakich kompetencji analitycznych powinno się oczekiwać od osoby prowadzącej kampanię oraz jak wprowadzenie pozyskanej wiedzy w życie potrafi znacznie zwiększać efektywność działań reklamowych.
  • Samodzielni specjaliści prowadzący działania reklamowe
    Osoby myślące o samodzielnej konfiguracji i korzystaniu z analityki internetowej, na szkoleniu pozyskają przede wszystkim wiedzę o tym jakie są możliwości Google Analytics oraz jak interpretować i wnioskować na podstawie zebranych danych. Na szkoleniu przekazujemy również bardzo konkretne i podparte praktycznymi przykładami strategie optymalizacji działań reklamowych dzięki Google Analytics, które po wdrożeniu do codziennej pracy pozwolą na uzyskiwanie lepszych wyników reklamowych.
Miejsce wydarzenia:

Millenium Plaza
Al. Jerozolimskie 123a
02-017 Warszawa

13 Wydarzenia

Termin
25–26.01.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Marketing przy Kawie 
Więcej informacji
Termin
15–19.01.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Reklama
Termin
25–26.01.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Szlachetna Paczka 
Więcej informacji
Termin
30.01 - 1.02.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
31.01.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Goodkloo 
Więcej informacji
Termin
5–6.02.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
7–9.02.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
1–2.03.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
MTC 
Więcej informacji
Termin
1.03.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Forum Media 
Więcej informacji
Termin
20–21.03.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
FreshMail 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Targi w Krakowie 
Więcej informacji
Termin
19–20.04.2018
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline 
Więcej informacji
Termin
17.05.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Warsaw Corporate Film Festival 
Więcej informacji