Golden Marketing Conference

Termin

14–15.11.2018

Miejsce

Katowice

Organizator

Międzynarodowe Targi Poznańskie

14–15 listopada w Katowicach odbędzie się Golden Marketing Conference. Hasłem obecnej edycji jest „Nowy wymiar marketingu”. Eksperci w branży marketingowej przedstawią dobre praktyki, które pozwoliły im wyróżnić się na tle konkurencji.

Prędkość zmian zachodzących w świecie jest ogromna. Dokonują się praktycznie w każdej dziedzinie życia, od medycyny poprzez motoryzację i technologię po strefę społeczną. Jeszcze szybszy postęp zauważalny jest także w marketingu.

Nowe narzędzia, kanały komunikacji czy też korzystanie z technologii sprawiają, że marketingowiec musi być niezwykle uważny w dostrzeganiu zmian. Powinien umieć je analizować, dostosować do charakteru przedsiębiorstwa, w którym pracuje i reagować zawsze krok przed konkurencją. Kompleksowe ujęcie marketingu i zmian, które go dotyczą, są każdorazowo przedstawiane podczas Golden Marketing Conference.

Golden Marketing Conference to:

  • 2 dni wyjątkowych prelekcji + inspirująca sesja networkingowa,
  • kompleksowe ujęcie marketingu w oparciu o działania efektywnościowe on-line,
  • personal branding w skalowaniu biznesu,
  • skuteczne wykorzystanie marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej,
  • budowanie nieszablonowych strategii marketingowych na podstawie danych oraz informacji dotyczących Twoich klientów: (Kim są? Jakie mają problemy i doświadczenia, potrzeby i obawy?)
  • skuteczna optymalizacja marketingowych działań tak, by osiągać zamierzone cele,
  • biznesowe możliwości AI, Messengera, Instagrama, Facebooka, Google AdWords, Analytics i wiele innych,
  • jeszcze skuteczniejsze wykorzystanie platformy Facebook do budowania skutecznych kampanii i doskonałego doświadczenia klienta,
  • najnowsze merytoryczne tematy i niesamowici prelegenci, których nie spotkasz na innej konferencji
    na wydarzeniu spotkasz wybitnych specjalistów marketingowych, właścicieli dużych firm, dyrektorów działu marketingu, przedstawicieli agencji reklamowych czy freelancerów.

Dlaczego warto?

Wystąpi osiemnastu ekspertów w swoich dziedzinach, praktyków i ludzi z ogromną charyzmą, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Część prelekcji to nawet 60-min. wystąpienia. To niezbędny czas na nabycie konkretnej wiedzy m.in. o narzędziach, która ułatwią codzienną pracę i pozwolą wejść na nowy stopień profesjonalizmu czy lepiej zrozumieć potrzeby klienta.

Podczas katowickiej edycji Golden Marketing Conference na scenie wystąpią: Tomasz Bąk, Joanna Grabowska, Sebastian Bryks, Piotr Bucki, Karol Dziedzic, Adrian Gamoń, Marek Gonsior, Łukasz Głombicki, Patrycja Górecka-Butora, Rafał Myśliński, Krzysztof Czyżykiewicz, Cezary Kuik, Adrian Martinez, Mariusz Pujszo, Beata Tadla, Grzegorz Turniak oraz Anna Urbańska.

Marek Gonsior opowie o rebrandingu jednej z największych polskich firm produkujących meble, Agata SA. Od kilkunastu lat Gonsior zarządza działami marketingu oraz prowadzi złożone procesy budowania marek i tworzenia wizerunku. Wraz z zespołem stworzył nową komunikację i identyfikację wizualną salonów Agata, za co został doceniony m.in. podwójną nagrodą Dyrektora Marketingu Roku..

O budowaniu marki własnej opowiadać będzie Beata Tadla. Od 1991 roku związana z mediami, najpierw radiem, a potem telewizją. W TVN gospodyni m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP – Wiadomości oraz programów publicystycznych. Obecnie w Nowa TV. Tadla to zdobywczyni tytułu “Mistrz Mowy Polskiej”, wykładowca i trener dobrego mówienia.

W programie Golden Marketing Conference znajdzie się także blok o content marketingu i influencer marketingu, którego częścią będzie prelekcja Łukasza Głombickiego „Co i jak zrobić, żeby Twoja firma zarabiała 10 razy lepiej, wykorzystując działania marketingowe, influencerów i content marketing”. Łukasz to prezes zarządu Whisky Media. Do niedawna szef komunikacji w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Kierownik specjalizacji „Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo” na Wydziale Dziennikarstwa Collegium Civitas.

Golden Marketing Conference to wydarzenie, podczas którego można zdobyć wiedzę, poznać nowe rozwiązania, skuteczne narzędzia, praktyczne wskazówki, nieszablonowe strategie marketingowe i kontakty.

Szczegółowe informacje o wydarzeniu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie goldenmarketing.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia. Dla czytelników naszego portalu organizatorzy przygotowali 30% rabat na bilet uprawniający do udziału w konferencji. Kod brzmi: „kawa” i należy go użyć podczas rejestracji.

Miejsce wydarzenia:

Hotel Vienna House Easy Katowice
Sokolska 24
40-086 Katowice

8 Wydarzeń

Termin
21.09 - 23.11.2018
Miejsce
Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Poznań, Łódź, Kielce, Lublin
Organizator
Agencja Eventowa Everitum 
Więcej informacji
Termin
13–15.11.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Blue Business Media 
Więcej informacji
Termin
14–15.11.2018
Miejsce
Katowice
Organizator
Międzynarodowe Targi Poznańskie 
Więcej informacji
Termin
19.11.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
19–23.11.2018
Miejsce
Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław
Organizator
FreshMail 
Więcej informacji
Termin
20.11.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Abanana, Eura7 
Więcej informacji
Termin
7.12.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Związek Firm Public Relations 
Więcej informacji