14–15 listopada w Katowicach odbędzie się Golden Marketing Conference. Hasłem obecnej edycji jest „Nowy wymiar marketingu”. Eksperci w branży marketingowej przedstawią dobre praktyki, które pozwoliły im wyróżnić się na tle konkurencji.
Prędkość zmian zachodzących w świecie jest ogromna. Dokonują się praktycznie w każdej dziedzinie życia, od medycyny poprzez motoryzację i technologię po strefę społeczną. Jeszcze szybszy postęp zauważalny jest także w marketingu.
Nowe narzędzia, kanały komunikacji czy też korzystanie z technologii sprawiają, że marketingowiec musi być niezwykle uważny w dostrzeganiu zmian. Powinien umieć je analizować, dostosować do charakteru przedsiębiorstwa, w którym pracuje i reagować zawsze krok przed konkurencją. Kompleksowe ujęcie marketingu i zmian, które go dotyczą, są każdorazowo przedstawiane podczas Golden Marketing Conference.
Golden Marketing Conference to:
- 2 dni wyjątkowych prelekcji + inspirująca sesja networkingowa,
- kompleksowe ujęcie marketingu w oparciu o działania efektywnościowe on-line,
- personal branding w skalowaniu biznesu,
- skuteczne wykorzystanie marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej,
- budowanie nieszablonowych strategii marketingowych na podstawie danych oraz informacji dotyczących Twoich klientów: (Kim są? Jakie mają problemy i doświadczenia, potrzeby i obawy?)
- skuteczna optymalizacja marketingowych działań tak, by osiągać zamierzone cele,
- biznesowe możliwości AI, Messengera, Instagrama, Facebooka, Google AdWords, Analytics i wiele innych,
- jeszcze skuteczniejsze wykorzystanie platformy Facebook do budowania skutecznych kampanii i doskonałego doświadczenia klienta,
- najnowsze merytoryczne tematy i niesamowici prelegenci, których nie spotkasz na innej konferencji
na wydarzeniu spotkasz wybitnych specjalistów marketingowych, właścicieli dużych firm, dyrektorów działu marketingu, przedstawicieli agencji reklamowych czy freelancerów.
Dlaczego warto?
Wystąpi osiemnastu ekspertów w swoich dziedzinach, praktyków i ludzi z ogromną charyzmą, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Część prelekcji to nawet 60-min. wystąpienia. To niezbędny czas na nabycie konkretnej wiedzy m.in. o narzędziach, która ułatwią codzienną pracę i pozwolą wejść na nowy stopień profesjonalizmu czy lepiej zrozumieć potrzeby klienta.
Podczas katowickiej edycji Golden Marketing Conference na scenie wystąpią: Tomasz Bąk, Joanna Grabowska, Sebastian Bryks, Piotr Bucki, Karol Dziedzic, Adrian Gamoń, Marek Gonsior, Łukasz Głombicki, Patrycja Górecka-Butora, Rafał Myśliński, Krzysztof Czyżykiewicz, Cezary Kuik, Adrian Martinez, Mariusz Pujszo, Beata Tadla, Grzegorz Turniak oraz Anna Urbańska.
Marek Gonsior opowie o rebrandingu jednej z największych polskich firm produkujących meble, Agata SA. Od kilkunastu lat Gonsior zarządza działami marketingu oraz prowadzi złożone procesy budowania marek i tworzenia wizerunku. Wraz z zespołem stworzył nową komunikację i identyfikację wizualną salonów Agata, za co został doceniony m.in. podwójną nagrodą Dyrektora Marketingu Roku..
O budowaniu marki własnej opowiadać będzie Beata Tadla. Od 1991 roku związana z mediami, najpierw radiem, a potem telewizją. W TVN gospodyni m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP – Wiadomości oraz programów publicystycznych. Obecnie w Nowa TV. Tadla to zdobywczyni tytułu “Mistrz Mowy Polskiej”, wykładowca i trener dobrego mówienia.
W programie Golden Marketing Conference znajdzie się także blok o content marketingu i influencer marketingu, którego częścią będzie prelekcja Łukasza Głombickiego „Co i jak zrobić, żeby Twoja firma zarabiała 10 razy lepiej, wykorzystując działania marketingowe, influencerów i content marketing”. Łukasz to prezes zarządu Whisky Media. Do niedawna szef komunikacji w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Kierownik specjalizacji „Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo” na Wydziale Dziennikarstwa Collegium Civitas.
Golden Marketing Conference to wydarzenie, podczas którego można zdobyć wiedzę, poznać nowe rozwiązania, skuteczne narzędzia, praktyczne wskazówki, nieszablonowe strategie marketingowe i kontakty.
Szczegółowe informacje o wydarzeniu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie goldenmarketing.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia. Dla czytelników naszego portalu organizatorzy przygotowali 30% rabat na bilet uprawniający do udziału w konferencji. Kod brzmi: „kawa” i należy go użyć podczas rejestracji.