IAB Mixx Awards 2023 jest kierowany zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału jest zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.
W tegorocznej edycji konkursu uwzględniono 16 kategorii, w tym dwie nowe: Artificial Intelligence oraz Offline Digitizing. Zgłaszający szczególnie aktywnie ubiegali się o wyróżnienia w kategoriach: Best Use of Social Media, Brand Awareness & Positioning, Content Marketing oraz Mixx for Good Purpose.
Sposród 224 zgłoszeń do kokursu, jury wyłoniło 45 kampanii, które otrzymały 62 nominacje. Szczegółowe zestawienie nominowanych kampanii znajduje się pod linkiem: https://mixx-awards.pl/nominacje-2023/
Podczas gali, która odbędzie się 5 grudnia w Warszawie, poza nagrodami dla kampanii, zostaną również przyznane statuetki dla:
- Reklamodawcy Roku
- Agencji Roku
- Domu Mediowego Roku
Kapituła wyłoni laureatów w kategoriach:
- Człowiek Roku
- Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań
Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2023 będzie nagroda Best in Show, dla kampanii, która zdobędzie najwięcej punktów za zdobyte nagrody w tym minimum jedno złoto.
Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do uczestnictwa w gali, która odbędzie się w hotelu Westin, start godz. 19:00.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej: mixx-awards.pl.
Sponsorzy kategorii: blix, Gazeta.pl, Hybrid, Sarigato, Taboola. Patroni honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, PIIT, Rada Reklamy.
Patroni medialni: Marketing przy Kawie, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet, naTemat, Rzeczpospolita, NowyMarketing, Online Marketing, Marketer+
Współpraca prawna: Traple Konarski Podrecki & Partners
Współpraca: Newspoint, Super Efektywny Marketing, DIMAQ, QUALID
Miejsce wydarzenia:Hotel Westin