Adaptacja rozwiązań AI i wykorzystanie jej potencjału w handlu detalicznym to jedno z największych wyzwań branży retail. Transformacja cyfrowa rynku i branży wymaga ciągłego rozwoju sektora handlu detalicznego i dopasowania strategii do zmieniającego się otoczenia ekonomicznego.
To tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone VI Forum Retail Challenge Poland 2025, organizowane 25-26 września 2024 w Warszawie przez Brave Conferences. Tematem przewodnim VI edycji Forum jest „Jak wykorzystać AI w handlu detalicznym”.
Współczesny handel detaliczny stoi przed wyzwaniem adaptacji nowoczesnych technologicznych rozwiązań przy jednoczesnym utrzymaniu zaangażowania i lojalizacji klienta, rozbudowie komunikacji omnichannelowej, walce cenowej z konkurencją oraz ukierunkowaniem na nowe platformy handlowe.
– Branża retail staje w obliczu wymagającego i szybciej niż kiedykolwiek zmieniającego się środowiska. Chodzi głównie o technologię, która cały czas się rozwija oraz oczywiście klientów, którzy oczekują lepszych i wygodniejszych sposobów zaspokajania swoich potrzeb i rozwiązywania problemów – podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzający Brave Conferences.
Program opracowano na podstawie rozmów z liderami handlu off- i online z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży:
- Strategie rynku retail
- Rola AI w handlu detalicznym
- Digitalizacja retailu
- Sprzedaż omnichannel
- Optymalizacja e-commerce
- Zmiany w zachowaniach konsumentów
- Phygital: budowanie jednolitego doświadczenia
- Asortyment i strategie cenowe w dobie AI
- Marketplace & cross border commerce
- Retail media
Wśród pierwszych potwierdzonych prelegentów znajdują się reprezentanci takich firm i marek, jak m.in. Aldi, Allegro, Auchan, BRW, Carrefour Italia, Dm – Drogerie Markt, Electrolux Group, Empik, Greenpoint, Homla, Intermarche, Kazar, Leroy Merlin, l`Occitane Group, Lotte Wedel, Makro Cash And Carry Polska, Mckinsey & Company, Mediamarkt Polska, OBI, OTCF, Pandora, Pepco, Primark, RTV Euro AGD, Sephora, Super-Pharm, Tchibo, Tylko, W.Kruk, Vox Capital Group, X-kom, Yes, Zalando Cee.
Listę prelegentów można znaleźć na stronie retailchallengepoland.pl/prelegenci/.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie retail2024.registration-form.online/.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.