Forum Retail Challenge Poland 2025 - Marketing przy Kawie

Forum Retail Challenge Poland 2025

Termin

25–26.09.2024

Miejsce

Warszawa

Organizator

Brave Conferences

Adaptacja rozwiązań AI i wykorzystanie jej potencjału w handlu detalicznym to jedno z największych wyzwań branży retail. Transformacja cyfrowa rynku i branży wymaga ciągłego rozwoju sektora handlu detalicznego i dopasowania strategii do zmieniającego się otoczenia ekonomicznego.

To tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone VI Forum Retail Challenge Poland 2025, organizowane 25-26 września 2024 w Warszawie przez Brave Conferences. Tematem przewodnim VI edycji Forum jest „Jak wykorzystać AI w handlu detalicznym”.

Współczesny handel detaliczny stoi przed wyzwaniem adaptacji nowoczesnych technologicznych rozwiązań przy jednoczesnym utrzymaniu zaangażowania i lojalizacji klienta, rozbudowie komunikacji omnichannelowej, walce cenowej z konkurencją oraz ukierunkowaniem na nowe platformy handlowe.

– Branża retail staje w obliczu wymagającego i szybciej niż kiedykolwiek zmieniającego się środowiska. Chodzi głównie o technologię, która cały czas się rozwija oraz oczywiście klientów, którzy oczekują lepszych i wygodniejszych sposobów zaspokajania swoich potrzeb i rozwiązywania problemów – podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzający Brave Conferences.

Program opracowano na podstawie rozmów z liderami handlu off- i online z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży:

  1. Strategie rynku retail
  2. Rola AI w handlu detalicznym
  3. Digitalizacja retailu
  4. Sprzedaż omnichannel
  5. Optymalizacja e-commerce
  6. Zmiany w zachowaniach konsumentów
  7. Phygital: budowanie jednolitego doświadczenia
  8. Asortyment i strategie cenowe w dobie AI
  9. Marketplace & cross border commerce
  10. Retail media

Wśród pierwszych potwierdzonych prelegentów znajdują się reprezentanci takich firm i marek, jak m.in. Aldi, Allegro, Auchan, BRW, Carrefour Italia,  Dm – Drogerie Markt, Electrolux Group, Empik, Greenpoint, Homla, Intermarche, Kazar, Leroy Merlin, l`Occitane Group, Lotte Wedel, Makro Cash And Carry Polska, Mckinsey & Company, Mediamarkt Polska, OBI, OTCF, Pandora, Pepco, Primark, RTV Euro AGD, Sephora, Super-Pharm, Tchibo, Tylko, W.Kruk, Vox Capital Group, X-kom, Yes, Zalando Cee.

Listę prelegentów można znaleźć na stronie retailchallengepoland.pl/prelegenci/.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie retail2024.registration-form.online/.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Arche Hotel Krakowska
Aleja Krakowska 237/U1
02-180 Warszawa

17 Wydarzeń

Termin
1–31.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Buckinghamshire Marketing Academy 
Więcej informacji
Termin
25–26.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
19–22.08.2024
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
26–27.08.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
9–10.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
19–20.09.2024
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline  
Więcej informacji
Termin
23–27.09.2024
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
24–25.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Forum Media Polska 
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji
Termin
27.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
vSprint 
Więcej informacji
Termin
22–24.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
25.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
DevaGroup 
Więcej informacji
Termin
9–13.12.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji