V edycja Forum Retail Challenge Poland 2024 odbędzie się 27-28 września w Warszawie. To forum networkingowe, które gromadzi cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food, jak i non-food, producentów dóbr trwałych oraz FMCG.
Spotkanie potrwa 2 dni: każdego dnia będzie miało strategiczną sesję plenarną oraz 5 operacyjnych sesji równoległych. Wieczorem pierwszego dnia forum zaplanowany jest koktajl networkingowy.
Tegoroczna edycja skupia się na temacie wsparcia sektora retail w sytuacji kryzysu: optymalizacja, cięcie kosztów, szukanie rentowności.
– Obecnie sieci detaliczne obserwują uważnie dynamicznie zmieniające się trendy konsumenckie oraz silnie stawiają na rozwój marek własnych i lojalizowanie klientów przy pomocy rozwiązań cyfrowych. Szukają możliwości oszczędności gdzie tylko się da i automatyzują, co mogą – mówi Katarzyna Klimkiewicz, managing director w Brave Conferences.
Agenda wydarzenia powstała na podstawie wywiadów z 70+ ekspertami rynku i została zbudowana wokół 10 wyzwań jakie z tych wywiadów wyłoniliśmy:
- Kryzys a strategie rozwoju rynku retail
- Digitalizacja retailu
- Sprzedaż omnichannel
- Rentowność e-commerce
- Oszczędności w logistyce
- Zmiany w zachowaniach konsumentów
- Promocje vs dyrektywa omnibus
- Optymalizacja kosztów
- Strategie ESG
- Retail intelligence
W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z takich firm, jak: Auchan, Bahlsen, Bricomarche, Castorama, CCC, Decathlon, Dr. Max, Foodwell, Frisco, Intermarche, Intersport, Komfort, Lewiatan, Lidl, Medicine, Neonet, OBI, Pepco, Stokrotka, Tedi, X-kom, Yes Biżuteria.
Agenda forum dostępna jest na stronie retailchallengepoland.pl/program-1-dzien. Formularz zgłoszeniowy – na stronie retail2023.registration-form.online
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.