Forum Retail Challenge Poland 2020

Termin

11–12.09.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

Brave

11 i 12 września w Warszawie odbędzie się Forum Retail Challenge Poland 2020. Wydarzenie ma dotyczyć całego sektora handlu w Polsce: online i offline, food i non-food. Już w tej chwili obecność zapowiedziało ponad 80 prelegentów i dyskutantów. Podczas forum będzie można także wziąć udział w warsztatach z ekspertami,

Forum Retail Challenge Poland 2020 zostało przygotowane dla sektora handlu w Polsce. Jest on obecnie w fazie dynamicznych zmian i poszukiwania odpowiedzi na wyzwania płynące z konkurencyjnego otoczenia. Podczas wydarzenia przedstawiciele czołowych sieci handlowych i dostawców – zarówno FMCG, jak i dóbr trwałych – będą prezentować możliwe rozwiązania i kierunki rozwoju sektora.

W czasie forum będzie można dowiedzieć się:

  • jak wdrożyć, rozwijać i zabezpieczyć e-sklep
  • jak dostarczyć lepsze CX dzięki innowacjom w płatnościach
  • jak zautomatyzować procesy logistyczne i zoptymalizować koszty
  • jak budować przewagę dzięki nowym technologiom
  • jak zaimplementować circular economy do strategii retailowej

Swoją obecność w gronie ekspertów forum potwierdzili przedstawiciele firm: Unilever, Żabka, Empik, Kler, Vox, BRW, Ikea, Allegro, Google, Auchan, Decathlon, Carrefour, Orange, Smyk, Traficar, Jeronimo Martins, Lavard, Polomarket. Podczas wydarzenia będzie można wysłucha ponad 100 prelegentów z ponad 70 sieci handlowych. Będą to:

Sesja New strategies for transforming market

  • Michał Kurtyka – sekretarz stanu, wiceminister środowiska, Ministerstwo Środowiska
  • Ewelina Jarosińska – wiceprezes zarządu, Kaufland Polska Markety
  • Wojciech Kruszewski – prezes zarządu, Lewiatan Holding
  • Robert Bednarski – country director CEE, Faebook
  • Wojciech Muszyński – managing director of Retail Business, PKN Orlen

Sesja E-commerce for retail

  • Grzegorz Bielecki – prezes zarządu, Frisco
  • Maciej Żyto – e-commerce director, Douglas Polska
  • Magdalena Staszczyk – e-commerce manager, Oriens Bijou (Tous)
  • Jakub Strzelczyk – e-commerce director CEE, Lacoste & Gant
  • Jarosław Ruciński – dyrektor e-commerce, BBK (Home & You)

Sesja Omnichannel retailing

  • Katarzyna Jańczak-Stefanide – general manager, Bricomarche
  • Marcin Barański – dyrektor generalny, Vox
  • Marek Czupryna – CEO, Komex (5.10.15.)
  • Beniamin Schon – customer & digital director, Castorama
  • Wojciech Zięba – e-commerce & omnichannel director, Decathlon Polska

Sesja Pople in retail

  • Justyna Orzeł – sekretarz generalny, wiceprezes, Carrefour Polska
  • Jolanta Bańczerowska – dyrektor personalny, Żabka
  • Szymon Mołda – HR leader, Decathlon Polska
  • Nina Sztajdel – global HR innovation senior manager, Amrest
  • Liliana Lisiecka-Ploch – HR director, Komputronik

Sesja customer engagement

  • Daniel Rogiński – dyrektor e-commerce, Eobuwie.pl
  • Agnieszka Radawiec – marketing director, Douglas Polska
  • Tomasz Matonóg – dyrektor e-commerce, Badura
  • Mona Kinal – global marketing director, Kazar Group
  • Krzysztof Wadas – zastępca dyrektora ds. marketingu, Agata

Sesja tech&innovation

  • Szymon Bujalski – dyrektor e-commerce, Empik
  • Karol Karpiński – client solution manager CEE, Facebook
  • Tomasz Woźniak – CEO, Future Mind
  • Wojciech Ozimek – president, One2Tribe
  • Marcin Olech – managing director retail & omnichannel, The Heart

Sesja Logistics and distribution

  • Dariusz Kierski – dyrektor logistyki, Grupa Muszkieterów
  • Wiesław Majewski – supply chain & logistic director, Empik
  • Dorota Szczakowska – chief functional expert, Logistics Applications, Jeronimo Martins Polska
  • Wojciech Zaręba – dyrektor logistyki, Polomarket
  • Grzegorz Szopiński – dyrektor magazynu, Deathlon Polska

Sesja cooperation retailer & supplier

  • Justyna Dziegieć – e-commerce lead Poland, Unilever
  • Michał Mrowiec – wiceprezes ds. sprzedaży, Kompania Piwowarska
  • Anna Czerwińska-Pytel – dyrektor handlowy, BD Sklep
  • Edyta Pietrzak – dyrektor sprzedaży, Dr Irena Eris
  • Rafał Walendzik – managing director, board member, KraftHeinz

Sesja digital payments & financial services

  • Jarosław Moc – dyrektor innowacji data i klienci, Auchan
  • Lucyna Janas – EMEA business development, Google Pay
  • Karol Sadaj – general manager, Revolut
  • Piotr Posadzy – payment innovation manager, Allegro
  • Konrad Karpiński – chief operations officer, Traficar

Sesja circular economy & sustainability

  • Katarzyna Dulko-Gaszyna – country sustainability manager, IKEA
  • Barbara Kowalska – dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju, Carrefour Polska
  • Konrad Nowakowski – prezes, Polska Izba Odzysku i Recyklingu Opakowań
  • Andrzej Sobolak – prezes, Stowarzyszenie Biorecykling
  • Sylwester Baran – dyrektor Pionu Zaopatrzenia, Kaufland

Więcej informacji na temat prelegentów na stronie retailchallengepoland.pl/prelegenci/

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie retailchallengepoland.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym Forum Retail Challenge Poland 2020.

 

Miejsce wydarzenia:

Hotel Marriott
Al. Jerozolimskie 65/79
00-697 Warszawa

14 Wydarzenia

Termin
21–22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
28.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Goldkey  
Więcej informacji
Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji