Forum Marketingu Zintegrowanego: „Marketing jutra przyszedł wczoraj” - Marketing przy Kawie

Forum Marketingu Zintegrowanego: „Marketing jutra przyszedł wczoraj”

Termin

4–5.11.2020

Miejsce

Organizator

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Forum Marketingu Zintegrowanego

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB na bieżąco reaguje na szybko zachodzące zmiany w branży i rodzące się potrzeby. Regoroczne Forum Marketingu Zintegrowanego zyskało więc dodatkowy blok wiedzy o nazwie FMZ Clinic, którego celem jest wsparcie branży marketingowej. Po dwóch dniach konferencyjnych, uczestnicy otrzymają dostęp do serii warsztatów pomagających odnaleźć się w obecnej rzeczywistości.

– Nie chcemy pozostawiać branży i marketerów z pytaniami bez odpowiedzi, Dlatego planujemy na bieżąco wskazywać rozwiązania adekwatne do sytuacji. Stąd pomysł kontynuacji FMZ w postaci kolejnych spotkań, które będą się odbywać w formie warsztatów ujętych w cykl FMZ Clinic. Branża potrzebuje otwartej dyskusji na temat przełomowych zmian rynku, nowych wyzwań i rozwiązań. Jako Stowarzyszenie podejmujemy to wyzwanie i dajemy przestrzeń do branżowej dyskusji o tym jak kreować nową rzeczywistość – mówi Paweł Wielkopolan, dyrektor ds. rozwoju i kluczowych relacji SMB.

– Zależy nam nie tylko na przedstawieniu najlepszych przykładów, ale przede wszystkim na pokazaniu jak w bieżącej sytuacji z aktualnymi wyzwaniami radzi sobie branża, zainspirowaniu uczestników i podpowiedzeniu po jakie rozwiązania w obecnych trudnych czasach warto sięgać. Dlatego materiał podzieliliśmy na trzy główne bloki tematyczne, tak aby łatwo było wrócić uczestnikowi do interesujących tematów, a także uzyskać kompleksową wiedzę dotyczącą danego zagadnienia –
mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, Dyrektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Pierwszego dnia odbędzie się blok „Marki zajmują stanowisko” zakończony debatą: „Covid to tylko przygrywka – co może zrobić marketer, by uratować Ziemię?”. Debata to rozwinięcie poruszonego w poprzedniej edycji tematu ekologii w marketingu, wskazujące, jak w najbliższym czasie warto rozwijać markę.

Pozostałe wystąpienia w tym bloku będą przykładami praktycznego zastosowania idei marek opartych na wartościach. Prelegenci pokazą, jak wdrożyły ją BNP Paribas, Avon, czy Noizz. Będzie można zobaczyć, dlaczego szczególnie teraz odniesienie się do głębszych emocji konsumenta jest ważne. W trakcie wystąpień prelegenci będą nie tylko odpowiadać na pytania uczestników, lecz również zadawać pytania słuchaczom. Dzięki temu na bieżąco będzie można przyjrzeć się temu, jak myśli, działa i co planuje branża w danym zakresie tematycznym. Blok zostanie podsumowany krótką dyskusją, w której będą mogli wziąć udział także uczestnicy forum.

Kolejny blok – 360/24 – poświęcony zostanie tematyce technologii i praktycznych rozwiązań, będących odpowiedzią na obecną sytuację. HTC opowie o przyszłości 5G w marketingu, a Hortex, Albedo, Volvo i Testa Communication podzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi stosowanych narzędzi. Pytania do publiczności i podsumowująca blok dyskusja pozwolą na domknięcie tematu i wyciągnięcie najważniejszych wniosków.

Blokiem zwieńczającym tegoroczne wydarzenie jest „Planowanie strategiczne w czasach niepewności. Kryzys szansą dla marek”. Pierwsze będzie wystąpienie dr. Kacpra Nosarzewskiego – eksperta NATO, UNIECO, UNDP i doradcy dużego biznesu, który odpowie na pytanie, jak możemy rozwinąć komplementarne metody, techniki i narzędzia myślenia o przyszłości w momencie, gdy te, które znamy, okazują się niewystarczające.

BMW, Fundacja K.I.D.S., Catchers przedstawią zwycięskie w konkursie Golden Arrow case’y, dzięki którym zobaczymy, jak w kryzysowej sytuacji myślenie out-of-the box sprawiło, że mimo lockdownu zrealizowały swoje cele. Następującą po wystąpieniach dyskusję będzie moderować Game Changers Academy, która uczy niestandardowego myślenia i zarządzania.

– Samo forum odbędzie się zgodnie z planem, czyli 4 i 5 listopada. Przesunęliśmy jedynie wcześniej zapowiadane godziny tak, aby każdy mógł część dnia w tych intensywnych czasach poświęcić na swoje bieżące zadania. Dlatego zaczynamy o godz. 13.00 i kończymy ok. godz. 16.00. Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i udostępnione uczestnikom, by zachować możliwość powrócenia do materiału, który został opracowany wspólnie z Radą Programową FMZ oraz Radą ds. Marketingu Zintegrowanego SMB – dodaje Urszula Zarańska-Skarżyńska.

Po części konferencyjnej odbędzie się seria warsztatów. Każdy z nich podejmuje inną tematykę, ale łączącą je ideą jest podpowiedzenie, jak w „nowych czasach” działać, reagować, planować, pisać, radzić sobie ze stresem, z jakich narzędzi korzystać i w jaki sposób. Pełna lista warsztatów dostępna jest na stronie fmz.smb.pl, gdzie również można zarejestrować się na całe wydarzenie.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



17 Wydarzeń

Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
20.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
1–31.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Buckinghamshire Marketing Academy 
Więcej informacji
Termin
11–12.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
18–19.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
25–26.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
19–20.09.2024
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline  
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji
Termin
27.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
vSprint 
Więcej informacji