To jedyna konferencja w Polsce poświęcona tematowi budowania i utrzymania lojalności klienta. W gronie ekspertów rynku uczestnicy będą poszukiwać odpowiedzi na największe wyzwania zawodowe branży lojalnościowej, takie jak:
- W jaki sposób wykorzystać kryzys do zwiększenia lojalności
- Jak dopasować działania lojalizujące do nowych zachowań zakupowych klienta
- Cena czy jakość- czego bardziej oczekuje klient?
- Jak zmienić sposób nagradzania w programach lojalnościowych?
- Jak dopasować się z elastyczną ceną do możliwości konsumenta i własnych rosnących kosztów?
- Jak budować relacje na trudnym rynku b2b?
- Sposób komunikacji z silverami- jak klient- silver odbiera usługi, które oferujemy?
- Jak pomóc klientom w przechodzeniu do kanałów digitalowych i sprawić, aby chcieli w nich pozostać
- Jak wyróżnić się na rynku usług? Jakich elementów- wyróżników szukać i gdzie?
- W jaki sposób dzięki danym i analityce wspomóc konsumentów w najbardziej wrażliwych obszarach?
Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in:
Answear.Com, ARC, Auchan, Bank Pekao, CCC, Danone, Electrolux, Embaro, Empik Group, Gaspol, Glosel, H&M, Ikea Retail, Inpost Polska, Kaufland, Kazar, Lagardere, Leroy Merlin Poland, Lewiatan Holding, Lux Med, Mbank, Mediamarktsaturn, Medicover, Modivo, Nationale-Nederlanden, OLX, Otomoto, Player.pl, PZU, Rituals, RTV Euro AGD, Santander Consumer Bank, SGH, Shell, Smyk, Super-Pharm, Tchibo, TVN, Vistula, Yes Biżuteria, Żabka.
Podczas forum odbędzie się również wręczenie nagród II edycji konkursu Loyalty Heroes dla najlepszych działań lojalnościowych w Polsce w 2022 r.