Forum IAB 2023

Termin

30–31.05.2023

Miejsce

Warszawa

Organizator

IAB Polska

Forum IAB 2023

Forum IAB 2023

Już 30 i 31 maja blisko 100 ekspertów zaprezentuje najnowsze marketingowe trendy i rozwiązania. Organizator, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, właśnie opublikował listę wystąpień, które odbędą się podczas Forum IAB 2023.

Ostatnie lata to fale niepojących zdarzeń, które wpływają na prowadzenie biznesu w branży, dlatego tematem przewodnim tegorocznego Forum IAB jest „2023 mówi: Sprawdzam! Jaka strategia na »ciekawe czasy«”. Podczas 2 dni konferencji wystąpi blisko 100 ekspertów, którzy wygłoszą ponad 80 prelekcji.

Życie i praca w nowej normalności stały się wyzwaniem, a na horyzoncie już pojawiają się kolejne. Widmo recesji gospodarczej i rosnącego bezrobocia, koszty działania czy niski wskaźnik konsumpcji to tylko część czynników, które wpływają na biznes i branżę.

Dodatkowym obciążeniem jest odbywająca się tak blisko nas wojna. Dla branży marketingu, komunikacji, kreacji i twórców narzędzi świata cyfrowego to kolejna próba. Nauczyliśmy się funkcjonować w zmianie i transformacji na sterydach. Rozwój branży przyśpieszył, wydatki na digital przewyższyły telewizyjne, a praca hybrydowa otworzyła nowe możliwości.

Podczas wydarzenia eksperci omówią, jakie strategie marketingowe są skuteczne w dzisiejszych czasach, kiedy klienci są coraz bardziej wymagający, a rynek stale się zmienia. W programie m.in.:

  • Już dawno nie wystarczy mieć opinii. O tym, jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki
    Janina Bąk
  • Artificial Intelligence revolution in media – quick wins and use cases. How to adapt and not die in 2023.
    Anna Gumkowska – digital strategy and development director i Marcin Choiński, data & AI director, TVN Warner Bros Discovery
  • Jakie reklamy (nie)działają? Efektywność reklamy digitalowej w świetle najnowszych badań i studiów przypadku
    Dariusz Doliński, psycholog, członek rzeczywisty PAN, SWPS i Łukasz Grobelny, analityk, Questpass
  • #Sprawdzam Attention – czyli od globalnych teorii do lokalnej praktyki
    Rafał Szafraniec, group account director, OMD i Anna Gruszka, industry director, Teads
  • W szalonych czasach bądź Mad Menem
    Marcin Wójtowicz, dyrektor zarządzający, Think ECO
  • Zbriefowaliśmy AI na kampanię kreatywną i wiemy, jak ocenili ją konsumenci. Czy sztuczna inteligencja zastąpi nas w pracy?
    Damian Borowiec, media&creative strategist, MediaHub i Marta Głowacka, digital strategist, MullenLowe Warsaw
  • Me Too 2.0. O potrzebie nowej wrażliwości społecznej
    Agata Groszek, strategy and insights specialist, Havas Media Group
  • Czy księżyc istnieje, gdy nikt na niego nie patrzy, czyli wiedza o kwantach w służbie współczesnego marketingu
    Sebastian Szade, dyrektor ds. strategii i innowacji, Starcom
  • Praca z domu to nie praca, czyli paranoja braku efektywności
    Dominika Nawrocka, strategy & research manager, PHD / Media Direction OMD
  • „Miało być tak pięknie, a jest jeszcze trudniej”, czyli o programmatic wideo w epoce powrotu przed telewizory.
    Kamil Glenszczyk, programmatic media lead CEE, Google Ireland
  • Unicorn Rex 2.0, czyli jak lokalnie budować kulturę innowacji łącząc siłę korporacji i kreatywność start-upu
    Adam Nitecki, general manager e-commerce, L’Oreal Polska & Kraje Bałtyckie

Oprócz wymienionych powyżej, wystąpią także: Katarzyna Zalewska (Kantar Polska), Philipp von Hilgers (Meetrics), Hubert Świtalski (DoubleVerify), Joanna Karwowska-Koza (Publicis Worldwide Poland), Mateusz Garbarczyk (Value Media), Marta Ulman (Grupa Pracuj), Jakub Kwaczyński (GoldenSubmarine), Tomasz Zarychta (Media4U), , Piotr Sankowski (IDAES NCBR), Maciej Żyto, Justyna Majewska (ING Bank Śląski), Michał Krysztofiak (Kantar Polska), Agnieszka Petla (Grupa OMD), Olga Kamińska (Grupa OMD), Michał Taranta (Mediabrands), Magdalena Milewska (Allegro), Sebastian Kalmus (Silver Agency, Silver Models), Krzysztof Nowicki (Live.Market), Wincenty Kokot (GoldenSubmarine), Adrianna Kubik (They.pl), Katarzyna Strachota (Dentsu Creative), Jakub Strutyński (McDonalds Polska), , Bartosz Malinowski (Adform), Michał Buszko (Nielsen), Michał Wrąbel (Delve Partners), Anna Sierakowska (Delve Partners), Rafał Oracz (AdNext), Krzysztof Beniowski (Gazeta.pl), Katarzyna Lewińska (Kantar Polska), Maja Świderska (YOTTA by Publicis Group), Aniceta Cymbała (YOTTA by Publicis Group), Rafał Madajczak (Gazeta.pl), Magdalena Bigaj (Instytut Cyfrowego Obywatelstwa), Justyna Pyzik (Publicis Worldwide Poland), , dr inż. Jacek Kotarbiński, Jan Krzyżanowski (OLX), Anna Rama (Mindshare Poland), Łukasz Kołdys (Wavemaker), Magdalena Kordulasińska (Wavemaker), Olga Wójcicka (Mediahub), Anna Siwińska (Mediahub), Krzysztof Andrzejczak (Allegro), Piotr Grabowski (Saatchi&Saatchi), Marcin Skrzypek (Saatchi&Saatchi), Dominik Ryżko,, Marek Pełszyński (LPP), Agata Pilacińska Jakubowska (Google Poland), , Szymon Lipiński (Wavemaker), Katarzyna Baranowska (Wavemaker), Karolina Chołuj (Mindshare Polska), Agnieszka Parfienowicz (Mindshare Polska), Stanisław Grabowski (EssenceMediacom), Paweł Gala (Wavemaker), Paweł Kopacki (Allegro), Michał Zajdel (Kantar), Jacek Dymkowski (Reprise), Leszek Trela (Grupa OMD), Bogumiła Albrycht (Reckitt), Anna Rzeźnik (CPC Brand Consultants), Paweł Kuczma (Pure Play), Patryk Pacenko (PepsiCo), ,, Dorian Szymański (Mindshare Polska), Żaneta Szysz (Mindshare Polska), Tadeusz Żórawski (Molecular BBDO), Filip Beźnicki (Stratosfera), Michał Kaliński (YOTTA), Anna Sakowicz (YOTTA, Publicis Groupe), Anna Michalowska (Rakuten TV), Tanya Samoilenko (Rakuten TV), Krzysztof Sobieszek (Meta), Adam Nowakowski (Meta), Małgorzata Niska (dentsu Polska) Agata Szymańska (dentsu Polska), Szymon Kukanow (PHD)

Wszystkie dotychczas potwierdzone wystąpienia dostępne są na stronie Forum IAB pod adresem forumiab.pl/program

Nad programem Forum IAB czuwa 48-osobowa Rada Programowa. Przewodniczącą Rady Programowej jest Wiola Łada-Szewczenko, dyrektor ds. digital marketingu i badań, PZU. Wiceprzewodniczącymi Rady są: Małgorzata Niska, head of media strategy, Dentsu Polska oraz Roman Grygierek, prezes zarządu, INIS.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.

  • Sponsorzy Główni: TikTok, Grupa Blix,  Orange, TVN Media, Orion Media Group, Full Stack Experts
  • Sponsorzy Wspierający: Mindshare, Hybrid.ai, Gazeta.pl, DoubleVerify, Google, Onet, Teads, MGID, Channel Factory, RTB House, Taboola, Mexad, Wirtualna Polska
  • Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet, Radio 357, NowyMarketing, Marketer+, Marketing przy Kawie, Online Marketing Polska
  • Współpraca: Newspoint, Super Efektywny Marketing

 

Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
Złota 59
Warszawa

10 Wydarzeń

Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji