Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów - Marketing przy Kawie

Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów

Termin

7–9.06.2022

Miejsce

Warszawa

Organizator

Forum IAB

Forum IAB 2022

7–9 czerwca odbędzie się flagowe wydarzenie IAB Polska – Forum IAB 2022. Od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów”.

Podczas tegorocznej edycji czeka nas szereg zmian. Konferencja będzie trwała 3 dni (7 — 9 czerwca 2022) i po raz pierwszy odbędzie się w formule hybrydowej. Można w niej wziąć udział stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, ale w ofercie są również bilety online.

Czas trwania pandemii COVID-19 możemy już liczyć w latach. Końca jej jeszcze nie widać, a wszyscy ponownie wstrzymaliśmy oddech w obliczu zbrojnej agresji na Ukrainę. Wydarzenia tej wagi nie pozostają obojętne dla świata ogółem, odbijają się też szerokim echem w świecie online. Ostatnie dwa lata dla branży digital były swoistą transformacją na sterydach. Wzrostem i zmianą myślenia, które zapewne i tak by nastąpiły, lecz dzięki nim branża online przeskoczyła o kilka lat w rozwoju. O tym właśnie będzie mowa podczas tegorocznej edycji Forum IAB.

Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi ponad 80 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.

W programie m.in.:

  • Jak zmierzyć pandemię? Estymacja wpływu COVID-19 na sprzedaż przy wykorzystaniu modeli ekonometrycznych.
    Piotr Kociszewski, DBI – Havas Media Group
  • Czy twoje ulubione masło walczy już o równouprawnienie i czyste oceany? Rozbuchane oczekiwania „brand purpose” a rachunek biznesowy.
    Jacek Karolak, 180heartbeats + Jung v Matt
  • Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI.
    Małgorzata Hejka, Spark Foundry i Agata Szustak, Zenith
  • NFT: scam czy wyścig po nowe cyfrowe złoto?
    Michał Guzowski, [m]Spark i Jarosław Pająk, GroupM
  • Depresja systemu. Co nam covid zrobił z głową.
    Anna Gumkowska, TVN Grupa Discovery i Piotr Toczyski, EAAD-Best.eu
  • Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.
    Paweł Lewandowski, MediaCom, Dobromir Ciaś, ABTShield
  • I tak oto powoli kończy się influencer marketing… a zaczyna ekonomia twórców.
    Kamil Bolek, LTTM
  • MAdTech (marketing&ad tech): wdrażaj lub giń! Jak pokonać strach przed nieznanym i zacząć czerpać zyski?
    Iryna Ilkiv i Przemysław Bryk, Data Science Publicis Groupe
  • Ile razy mam to powtarzać!? – jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą
    Michał Protasiuk, Google, Michał Zajdel, Kantar
  • Skuteczne budowanie sprzedaży marek CPG w post-covidowym świecie. Historia sukcesu RB i Allegro.
    Krzysztof Andrzejczak, Allegro, Bartosz Krzemień i Joanna Koczwarska, Reckitt Hygiene/Home
  • Od streamu do mainstreamu – jak polscy widzowie nawigują na szerokich wodach treści i serwisów VOD.
    Joanna Kopeć, Nielsen
  • Kiedy z dnia na dzień produkt marki staje się kluczowy w życiu społeczeństwa… Jak pandemia zmieniła rolę telekomów oraz wpłynęła na relacje między konsumentami i marką.
    Marta Perwenis, T-Mobile i Bartłomiej Trośniak, Performics
    Dlaczego w erze „diversity” wszyscy myślimy tak samo?
    Filip Beźnicki, Havas Media Group
  • Metaverse 2.0, czyli wszystko już było.
    Piotr Bombol, Gameset (Grupa LTTM)
  • Kreatywność w świecie bez ciasteczek.
    Magda Wójtowicz, Google
  • Branżo, nikt ci tego nie mówi, ale jesteś zajebista.
    Rafał Madajczak, Agora

 Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: forumiab.pl/program-2022/

Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Można je nabyć na stronie forumiab.pl/bilety/

Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i online.

W ramach wejściówki stacjonarnej uczestnik otrzymuje:

  • 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Stała przerwa kawowa oraz lunch — każdego dnia
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

W ramach wejściówki online uczestnik otrzymuje:

  • 3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka – industry director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk – zastępca dyrektora ds. komunikacji  i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski – managing partner, Digital & Content, Wavemaker.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie forumiab.pl.

 

Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
Złota 59
00-120 Warszawa

13 Wydarzenia

Termin
12–31.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Buckinghamshire Marketing Academy 
Więcej informacji
Termin
22–24.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
25.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
DevaGroup 
Więcej informacji
Termin
29.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
30–31.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
1–30.11.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Buckinghamshire Marketing Academy 
Więcej informacji
Termin
8–29.11.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Semiotic Solutions 
Więcej informacji
Termin
18–19.11.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
28–29.11.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
9–13.12.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji