7–9 czerwca odbędzie się flagowe wydarzenie IAB Polska – Forum IAB 2022. Od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów”.
Podczas tegorocznej edycji czeka nas szereg zmian. Konferencja będzie trwała 3 dni (7 — 9 czerwca 2022) i po raz pierwszy odbędzie się w formule hybrydowej. Można w niej wziąć udział stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, ale w ofercie są również bilety online.
Czas trwania pandemii COVID-19 możemy już liczyć w latach. Końca jej jeszcze nie widać, a wszyscy ponownie wstrzymaliśmy oddech w obliczu zbrojnej agresji na Ukrainę. Wydarzenia tej wagi nie pozostają obojętne dla świata ogółem, odbijają się też szerokim echem w świecie online. Ostatnie dwa lata dla branży digital były swoistą transformacją na sterydach. Wzrostem i zmianą myślenia, które zapewne i tak by nastąpiły, lecz dzięki nim branża online przeskoczyła o kilka lat w rozwoju. O tym właśnie będzie mowa podczas tegorocznej edycji Forum IAB.
Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy
Podczas Forum IAB wystąpi ponad 80 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.
W programie m.in.:
- Jak zmierzyć pandemię? Estymacja wpływu COVID-19 na sprzedaż przy wykorzystaniu modeli ekonometrycznych.
Piotr Kociszewski, DBI – Havas Media Group - Czy twoje ulubione masło walczy już o równouprawnienie i czyste oceany? Rozbuchane oczekiwania „brand purpose” a rachunek biznesowy.
Jacek Karolak, 180heartbeats + Jung v Matt - Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI.
Małgorzata Hejka, Spark Foundry i Agata Szustak, Zenith - NFT: scam czy wyścig po nowe cyfrowe złoto?
Michał Guzowski, [m]Spark i Jarosław Pająk, GroupM - Depresja systemu. Co nam covid zrobił z głową.
Anna Gumkowska, TVN Grupa Discovery i Piotr Toczyski, EAAD-Best.eu - Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.
Paweł Lewandowski, MediaCom, Dobromir Ciaś, ABTShield - I tak oto powoli kończy się influencer marketing… a zaczyna ekonomia twórców.
Kamil Bolek, LTTM - MAdTech (marketing&ad tech): wdrażaj lub giń! Jak pokonać strach przed nieznanym i zacząć czerpać zyski?
Iryna Ilkiv i Przemysław Bryk, Data Science Publicis Groupe - Ile razy mam to powtarzać!? – jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą
Michał Protasiuk, Google, Michał Zajdel, Kantar - Skuteczne budowanie sprzedaży marek CPG w post-covidowym świecie. Historia sukcesu RB i Allegro.
Krzysztof Andrzejczak, Allegro, Bartosz Krzemień i Joanna Koczwarska, Reckitt Hygiene/Home - Od streamu do mainstreamu – jak polscy widzowie nawigują na szerokich wodach treści i serwisów VOD.
Joanna Kopeć, Nielsen - Kiedy z dnia na dzień produkt marki staje się kluczowy w życiu społeczeństwa… Jak pandemia zmieniła rolę telekomów oraz wpłynęła na relacje między konsumentami i marką.
Marta Perwenis, T-Mobile i Bartłomiej Trośniak, Performics
Dlaczego w erze „diversity” wszyscy myślimy tak samo?
Filip Beźnicki, Havas Media Group - Metaverse 2.0, czyli wszystko już było.
Piotr Bombol, Gameset (Grupa LTTM) - Kreatywność w świecie bez ciasteczek.
Magda Wójtowicz, Google - Branżo, nikt ci tego nie mówi, ale jesteś zajebista.
Rafał Madajczak, Agora
Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: forumiab.pl/program-2022/
Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Można je nabyć na stronie forumiab.pl/bilety/
Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i online.
W ramach wejściówki stacjonarnej uczestnik otrzymuje:
- 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
- Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
- Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
- Stała przerwa kawowa oraz lunch — każdego dnia
- Dostęp do materiałów pokonferencyjnych
W ramach wejściówki online uczestnik otrzymuje:
- 3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live
- Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
- Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
- Dostęp do materiałów pokonferencyjnych
Rada Programowa
Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka – industry director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk – zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski – managing partner, Digital & Content, Wavemaker.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie forumiab.pl.