Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów

Termin

7–9.06.2022

Miejsce

Warszawa

Organizator

Forum IAB

Forum IAB 2022

7–9 czerwca odbędzie się flagowe wydarzenie IAB Polska – Forum IAB 2022. Od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów”.

Podczas tegorocznej edycji czeka nas szereg zmian. Konferencja będzie trwała 3 dni (7 — 9 czerwca 2022) i po raz pierwszy odbędzie się w formule hybrydowej. Można w niej wziąć udział stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, ale w ofercie są również bilety online.

Czas trwania pandemii COVID-19 możemy już liczyć w latach. Końca jej jeszcze nie widać, a wszyscy ponownie wstrzymaliśmy oddech w obliczu zbrojnej agresji na Ukrainę. Wydarzenia tej wagi nie pozostają obojętne dla świata ogółem, odbijają się też szerokim echem w świecie online. Ostatnie dwa lata dla branży digital były swoistą transformacją na sterydach. Wzrostem i zmianą myślenia, które zapewne i tak by nastąpiły, lecz dzięki nim branża online przeskoczyła o kilka lat w rozwoju. O tym właśnie będzie mowa podczas tegorocznej edycji Forum IAB.

Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi ponad 80 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.

W programie m.in.:

  • Jak zmierzyć pandemię? Estymacja wpływu COVID-19 na sprzedaż przy wykorzystaniu modeli ekonometrycznych.
    Piotr Kociszewski, DBI – Havas Media Group
  • Czy twoje ulubione masło walczy już o równouprawnienie i czyste oceany? Rozbuchane oczekiwania „brand purpose” a rachunek biznesowy.
    Jacek Karolak, 180heartbeats + Jung v Matt
  • Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI.
    Małgorzata Hejka, Spark Foundry i Agata Szustak, Zenith
  • NFT: scam czy wyścig po nowe cyfrowe złoto?
    Michał Guzowski, [m]Spark i Jarosław Pająk, GroupM
  • Depresja systemu. Co nam covid zrobił z głową.
    Anna Gumkowska, TVN Grupa Discovery i Piotr Toczyski, EAAD-Best.eu
  • Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.
    Paweł Lewandowski, MediaCom, Dobromir Ciaś, ABTShield
  • I tak oto powoli kończy się influencer marketing… a zaczyna ekonomia twórców.
    Kamil Bolek, LTTM
  • MAdTech (marketing&ad tech): wdrażaj lub giń! Jak pokonać strach przed nieznanym i zacząć czerpać zyski?
    Iryna Ilkiv i Przemysław Bryk, Data Science Publicis Groupe
  • Ile razy mam to powtarzać!? – jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą
    Michał Protasiuk, Google, Michał Zajdel, Kantar
  • Skuteczne budowanie sprzedaży marek CPG w post-covidowym świecie. Historia sukcesu RB i Allegro.
    Krzysztof Andrzejczak, Allegro, Bartosz Krzemień i Joanna Koczwarska, Reckitt Hygiene/Home
  • Od streamu do mainstreamu – jak polscy widzowie nawigują na szerokich wodach treści i serwisów VOD.
    Joanna Kopeć, Nielsen
  • Kiedy z dnia na dzień produkt marki staje się kluczowy w życiu społeczeństwa… Jak pandemia zmieniła rolę telekomów oraz wpłynęła na relacje między konsumentami i marką.
    Marta Perwenis, T-Mobile i Bartłomiej Trośniak, Performics
    Dlaczego w erze „diversity” wszyscy myślimy tak samo?
    Filip Beźnicki, Havas Media Group
  • Metaverse 2.0, czyli wszystko już było.
    Piotr Bombol, Gameset (Grupa LTTM)
  • Kreatywność w świecie bez ciasteczek.
    Magda Wójtowicz, Google
  • Branżo, nikt ci tego nie mówi, ale jesteś zajebista.
    Rafał Madajczak, Agora

 Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: forumiab.pl/program-2022/

Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Można je nabyć na stronie forumiab.pl/bilety/

Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i online.

W ramach wejściówki stacjonarnej uczestnik otrzymuje:

  • 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Stała przerwa kawowa oraz lunch — każdego dnia
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

W ramach wejściówki online uczestnik otrzymuje:

  • 3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka – industry director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk – zastępca dyrektora ds. komunikacji  i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski – managing partner, Digital & Content, Wavemaker.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie forumiab.pl.

 

Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
Złota 59
00-120 Warszawa

6 Wydarzeń

Termin
6–7.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
14–15.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
18–19.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji