Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”

Termin

8–10.06.2021

Miejsce

Organizator

IAB Polska

8–10 czerwca eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dzielić się inspiracjami i prezentować najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy. Znani są już prelegenci i tematy wystąpień piętnastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem „OdNowa. Redefinicja czy reset?”.

– Bez wątpienia wszyscy zwieramy szyki i skupiamy się na planach wychodzenia z pandemicznego zastoju, zarówno w skali makro dotyczącej odbudowy gospodarki, jak i mikro czyli odnoszącej się do naszej codzienności. Wiele elementów w post-pandemicznym świecie trzeba przedefiniować lub zbudować na nowo. Jeszcze bardziej niż zwykle, potrzebujemy inspiracji, dzielenia się dobrymi pomysłami i rozwiązaniami, które pozwolą nam jak najlepiej wykorzystać ten czas. Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół dyskusji, jak wykorzystać ten przełomowy moment. Wysiłki, które włożymy w tę odbudowę, przypieczętują silną pozycję reklamy internetowej w przyszłości. Wierzę, że najbliższe miesiące będą stały pod znakiem rewitalizacji, aby cały ekosystem reklamowy funkcjonował jeszcze lepiej niż do tej pory – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Dla niektórych biznesów 2021 rok to „OdNowa” w sensie odbudowy, redukcji strat wywołanych pandemią oraz transformacji, która z konieczności znacznie przyspieszyła w wielu firmach. Obserwujemy dynamiczną ewolucję w kierunku zmian, które i tak były nieuniknione. Inne branże rozpoczynają zupełnie „OdNowa”: zmuszone do pogrzebania starego sposobu myślenia budują swój biznes od zera, w nowej rzeczywistości, na pandemicznych zgliszczach. Sposoby radzenia sobie w biznesie są teraz już z konieczności w wielu przypadkach zupełnie inne niż jeszcze 2 lata temu.

Podczas Forum IAB wystąpi blisko 80 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm. Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży – i przez to bardzo cenny – punkt widzenia.

Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znaleźli się przedstawiciele dużych i małych agencji, reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych. Pełna agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: forumiab.pl/program/

Wśród ok. 50 wystąpień Forum IAB nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów, jak choćby:

  • „#GENERACJACOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków”,
  • „ID użytkownika od nowa. Jak zjeść ciastko i mieć ciastko w erze post-cookies”,
  • „Miłego dzionka i pysznej kawusi! Baby Boomers – rekiny digitalu w pandemii. Czy to Twoja najważniejsza grupa docelowa?”,
  • „Od zera do multimilionera w 361 dni — przecież w pandemii największa galeria handlowa w Polsce nie została zamknięta!”,
  • „Bunt kontrolowany; między wolnością a monetyzacją”,
  • „Włącz »Digital Wellbeing«. Jak przetrwać całe dnie przed ekranem?”,
  • „Gamingowa ®ewolucja”,
  • „ROI:Decoded – czyli jak w trakcie lockdownu opracowaliśmy nasze własne mediowe »How Brands Grow«”,
  • „Hej Marketerze, nie umiesz w live commerce!”,
  • „Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić”,
  • „Media reset 2021: strategia zwana taktyką, czyli nowe zasady w planowaniu mediów”,
  • „Życie na abonament, czyli jak pandemia wpłynęła na popularność modelu subskrypcyjnego”,
  • „E‑commerce OdNowa. Szanse i zaskoczenia”.

Nad programem Forum IAB czuwa Rada Programowa, w której zasiada 51 ekspertów. W tym roku przewodniczy jej Tadeusz Żórawski – global eCommerce strategy director, Molecular BBDO. Wiceprzewodniczącymi są: Dorota Bigo – industry head, Domestic, Google Poland; Agnieszka Gajzler – dyrektor ds. strategii i rozwoju digital, TVN Media, prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska; Aneta Gąsiorek – programmatic & ad operation manager, Allegro.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu. Do 30 kwietnia br. obowiązuje oferta EARY BIRDS na zakup biletów na wydarzenie.

Więcej informacji na temat 15. edycji Forum IAB znajduje się na stronie forumiab.pl/.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji