Forum IAB jest najbardziej inspirującą konferencją marketingową w Polsce. Od ponad 13 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Przez dwa intensywne dni kilkudziesięciu najwybitniejszych ekspertów prezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy.
Tegoroczna edycja pod hasłem „Re:Growth. Między innowacyjnością a efektywnością” odbędzie się 5-6 czerwca w Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie.
O szeroko pojętym wzroście przez 2 intensywne dni w gronie ponad 1300 uczestników dyskutować będzie blisko 100 wybitnych ekspertów świata marketingu, biznesu i nauki. Gośćmi specjalnymi Forum IAB 2019 będą: Daniel Knapp, Marek Kamiński i Jarosław Kuźniar.
Wśród ponad 80 wystąpień w agendzie wydarzenia m.in.:
- Dlaczego wypełniliśmy ostatnią puszkę prezydenta, zabezpieczyliśmy przyszłość ECS i uratowaliśmy Wisłę Kraków? O eksplozji polskiej dobroczynności i czy jest w tym zjawisku miejsce dla marek? Paweł Gala, Marcin Gotowiec, Wavemaker Poland
- Fucked-up Trends / Trend is (not ) your friend. Ania Gruszka, IPG Mediabrands
- Nieliniowy wzrost, czyli czego możemy się nauczyć od tekstylnych fabrykantów. Krzysztof Sobieszek, Publicis Media Polska
- Od e-commerce do d-commerce – nowe szanse na wzrost dzięki ewolucji digital commerce. Tadeusz Żórawski, Molecular /BBDO
- Ceteeryzacja digitalu. Dlaczego jako branża mentalnie stoimy w miejscu i jak ruszyć do przodu. Piotr Adamczyk, Stanisław Miczel, Zenith
- Jak rosnąć w e-commerce? Kim są Ci, którzy jeszcze nie kupują online w Twojej kategorii? Dlaczego tego nie robią i jak to zmienić? Edyta Czarnota, Zymetria; Maciej Żyto, Perfumerie Douglas Polska
- Odziani w Idee – jak trafiać z marką do pokolenia Z, na przykładzie marek modowych. Krzysztof Domeradzki, Kantar; Michał Zajdel, Kantar Millward Brown
- Król jest nagi! Jak #igersi i #muserzy wyrzucili cały dorobek wydawców do kosza i nauczyli nas robienia mediów na nowo. Nino Dżikija i Olga Jakubowska, Wirtualna Polska
- Internetowa pogoń za wzrostem usłana jest nieletnimi ofiarami. Skoro świat ma rosnąć w sposób odpowiedzialny, dlaczego ma to nie dotyczyć internetu? Cezary Glijer, K2 Media; Jacek Karolak, 180heartbeats + JUNG v. MATT
- Badanie Dyrektorów Marketingu w Polsce – CMO Survey 2019: pierwsza prezentacja wyników badania. Rola i wyzwania jakie stoją przed działami marketingu. Michał Pieprzny, Patrycja Venulet, Deloitte
W tym roku Forum IAB odbywa się wspólnie z Interact – flagową konferencją IAB Europe. Istnieje możliwość zakupu biletów pakietowych na udział w obu wydarzeniach. Do 15 kwietnia br. obowiązuje oferta Early Bird.
Więcej informacji na temat 13. edycji Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.