IAB Polska zainaugurowało prace nad dwunastą już edycją Forum IAB. Organizatorzy do 11 lutego czekają na propozycje prelekcji i zgłoszeń potencjalnych prelegentów. Konferencja odbędzie się 6–7 czerwca w Warszawie.
„Powrót do przyszłości: nowy marketing, człowiek, technologia” to tytuł przewodni Forum IAB 2018. Rada programowa, składająca się z ekspertów branży marketingu, opracowała już założenia programowe wydarzenia.
Marketingowy powrót do przyszłości będzie rozpatrywany w trzech blokach tematycznych:
- nowy marketing
- człowiek
- technologia
Takie podejście wynika z najnowszych trendów w komunikacji marketingowej. Współcześni konsumenci są otoczeni zaawansowaną technologią, ale coraz bardziej potrzebują powrotu do wartości i prawdziwych emocji.
– Zachłysnęliśmy się pierwszymi możliwościami zaawansowanego wykorzystania danych, automatyzacją i komunikacją w mediach społecznościowych. Tymczasem współczesny człowiek wraca do podstawowych prawd i wartości. Zmęczony ciągłą komunikacją marketingową ucieka przed reklamą. Temu właśnie spróbujemy przyjrzeć się bliżej podczas Forum IAB 2018 – komentuje Anna Gruszka, przewodnicząca rady programowej Forum IAB, chief digital officer w IPG Mediabrands i CEO Reprise.
Eksperci branży marketingowej i internetowej, którzy chcą zabrać głos w dyskusji nad miejscem człowieka i technologii we współczesnym marketingu, mogą zgłosić propozycje wystąpień do 11 lutego. Zgłoszenie tematu wystąpienia jest bezpłatne. Decyzja rady programowej o tym, które z propozycji zostaną uwzględnione w programie forum, zapadnie do 7 maja.
Szczegółowe informacje dotyczące zagadnień poszczególnych bloków tematycznych są dostępne na forumiab.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.