Forum IAB 2017: „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie” - Marketing przy Kawie

Forum IAB 2017: „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie”

Termin

7–8.06.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

7 i 8 czerwca w Warszawie podczas Forum IAB 2017 spotkają się eksperci branży online. Porozmawiają o innowacjach w komunikacji marketingowej, konsumencie przyszłości, modelach współpracy agencji z klientem w nowych realiach online czy roli Internetu w rozwoju firm.

Nie zabraknie tematów gorących czy kontrowersyjnych. Mowa będzie o coraz silniejszej konkurencji, rosnącej w siłę sztucznej inteligencji, korzyściach i zagrożeniach związanych z rozwojem technologii, zjawisku blokowania reklam i bezpieczeństwie wizerunku marek w Sieci.

Program podzielony jest na 3 bloki: konsument, komunikacja, organizacja. W założeniu organizatorów Forum IAB ma inspirować, pokazywać trendy, promować najlepsze praktyki. Tegoroczny temat: „Świat pod napięciem. Nowy porządek w  reklamie” to odpowiedź na globalne przemiany, które wpływają na szeroko pojęty marketing.
Konieczna wydaje się dyskusja o tym, jak uprawiać skuteczny marketing w obliczu zmian oczekiwań i postaw konsumentów, rewolucji technologicznej, wyzwań organizacyjnych i kulturowych. Wybory w USA wyraźnie pokazały, że łamanie schematów, dostosowywanie narracji do nastrojów społecznych i technologia bacznie śledząca każdy krok w przestrzeni online mogą przynieść sukces, którego niewielu się spodziewało.
Tematy podjęte w ramach bloku konsument będą dotyczyły modelowania zachowań, granic konsumpcjonizmu i wpływu kompromisu kulturowego na trendy rynkowe. Jak korzystają z Internetu milenialsi, a jak pokolenie X? Co mówi Facebook o różnicach między generacjami? Prelegenci poświęcą wiele uwagi tym zagadnieniom. Istotnymi wątkami będą też: rola personalizacji komunikacji oraz sposoby i narzędzia budowania silnych marek.
– Na Forum IAB dużo mówimy o technologiach, czasem wręcz zachłystujemy się nowinkami. Nie można jednak zapomnieć, że służą one jednemu: lepszej, czyli skuteczniejszej komunikacji z konsumentami. Oni też się zmieniają, różne pokolenia to różne sposoby korzystania z mediów, a niszowe kanały stają się masowe. Warto sprawdzić, czy to, co nam się wydaje, to nadal prawda. Gwarantuję, możemy się zdziwić – mówi Jacek Karolak, dyrektor strategii K2, członek rady programowej Forum.
W bloku poświęconym komunikacji eksperci opowiedzą o aktualnych trendach, w tym rzeczywistości rozszerzonej, botach, sztucznej inteligencji i sterowaniu głosowym. Ważne miejsce zajmie wykorzystanie content marketingu. Wyeksponowane zostaną narzędzia służące do skutecznej komunikacji.
– Chcemy dowiedzieć się, czy superszczegółowa fragmentaryzacja grupy odbiorców jest właściwą drogą dotarcia do nich. Co zrobić, by złapać ich uwagę tu i teraz – w czasie kiedy przeskakują z jednego urządzenia na drugie. Albo jak pobudzić konsumentów do działania i czy warto grać na emocjach, wykorzystując tak popularne dziś zjawisko postprawdy – wyjaśnia Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine, członek rady programowej Forum.
Wśród tematów bloku organizacja znajdą się m.in.: modele współpracy agencji z klientem w realiach internetowych, rola agencji kreatywnych w biznesie przyszłości, digital hubs jako odpowiedź na rosnące potrzeby biznesu cyfrowego. Pojawią się też tematy kontrowersyjne, m.in. „Konsument w centrum? Może już wystarczy!”. Będzie również chwila na refleksję nad prymatem być nad mieć oraz nad wpływem pornografii na rozwój technologii.
W konferencji weźmie udział kilkudziesięciu międzynarodowych i rodzimych ekspertów branży online, dyrektorów i managerów globalnych firm. Pierwszego dnia podczas sesji plenarnych wystąpią: Jason Jercinovic, global head of marketing innovation w Havas, Michael Khan, global CEO performics & performance practice lead w Publicis Media, Anna Gruszka, chief digital officer IPG Mediabrands, Robert Kozielski, wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego, Jan Zając, prezes Sotrendera.
Oto przykłady tematów blisko 60 prelekcji i wystąpień 11. edycji Forum IAB Polska:
  • Czego polscy marketerzy nie uczą się od Donalda Trumpa?
  • Upadek autorytetów, czyli co po influencerach
  • Co mają ze sobą wspólnego fioletowa krowa, czarne łabędzie i błękitne oceany?
  • Co naprawdę robią w Sieci milenialsi, a co pokolenie X?
  • Start-upizacja korporacji – realny scenariusz czy pobożne życzenie?
  • Jak zmienić papierową firmę w cyfrowego lwa?
  • Boty – rozwiązanie z przyszłością czy bańka, która wkrótce pęknie?
Nad programem Forum czuwa rada programowa, w której zasiada 40 ekspertów marketingu internetowego w Polsce, członków grup roboczych IAB Polska. W tym roku przewodniczą jej: Krzysztof Sobieszek, practice lead, business transformation w Publicis Media i Michał Kreczmar, dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej w PwC.
Ze szczegółami można zapoznać się na stronie forumiab.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

24 Wydarzenia

Termin
16.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
19–20.09.2024
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline  
Więcej informacji
Termin
23–27.09.2024
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
23–24.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Magazyn Marketer+ 
Więcej informacji
Termin
23.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Magazyn Marketer+ 
Więcej informacji
Termin
24–25.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Forum Media Polska 
Więcej informacji
Termin
24.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Magazyn Marketer+ 
Więcej informacji
Termin
24–25.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
26–27.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
27.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
vSprint 
Więcej informacji
Termin
3–5.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
World Visualization Foundation 
Więcej informacji
Termin
7–8.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
8–10.10.2024
Miejsce
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
22–24.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
25.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
DevaGroup 
Więcej informacji
Termin
28–29.11.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
9–13.12.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji