Forum Data Driven Decisions 2.0

Termin

16–17.05.2019

Miejsce

Łódź

Organizator

PTBRiO, ORA & Funksters

Jak łączyć dane z różnych źródeł? Co robić, gdy dane sobie przeczą? Jak podejmować mądre decyzje gdy czas pogania? Czy ufać intuicji w biznesie?

Forum Data Driven Decisions odbędzie się 16 i 17 maja w Łodzi.  To kilkanaście eksperckich wystąpień przedstawicieli: IKEA, ING Banku Śląskiego, Deloitte, Avon, STS, T-mobile, Żabki, Saatchi & Saatchi, Masmi, SalesTube, Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, Narrative Impact, Data Juice Lab. W drugiej edycji będzie więcej interaktywnych i warsztatowych sesji, więcej świeżych inspiracji dla wszystkich decydentów w biznesie oraz tych, którzy analizują i dostarczają dane do podjęcia mądrych decyzji. W ramach forum odbędzie się również warsztat kokreacyjny „Open Space Technology: Intuicja vs dane. Tworzymy nowe standardy podejmowania decyzji”.

Forum to:

  • Pierwsze w historii polskiego marketingu uporządkowanie źródeł wiedzy dla biznesu
  • Spotkanie z najlepszymi ekspertami w dziedzinie informacji marketingowej: dostawcami i odbiorcami
  • Połączenie źródeł badawczych, analytics, i danych wewnętrznych w organizacjach
  • Networking w gronie przedstawicieli różnych podejść do informacji w biznesie

W programie między innymi:

  • Rozpaczliwe tonięcie w morzu danych i podstępna tratwa intuicji.
    Mateusz GALICA
  • Czego pragną klienci?
    Anna Gorączka
  • Czy leci z nami pilot?
    Adam Jankowski
  • Intuicja kontra dane: dlaczego decydenci ignorują badania, za które płacą?
    Maciej Świeży
  • To się w głowie nie mieści. Jak wepchnąć dane do podejmującego decyzje umysłu?
    Jacek Wasilewski
  • Big data do potęgi 5G
    Tomek Jędrkiewicz i Dominika Kosińska
  • Jak nie zginąć w morzu możliwości, czyli jak Service Design wykorzystuje dane
    Krystyna Jarek
  • Kilo danych, szczypta empatii
    Piotr Idzik
  • Data Driven Creativity
    Agnieszka Kwaśniewska
  • Nie patrz w przeszłość — tam już byłeś i wszystko widziałeś, czyli na ile w czasach VUCA warto planować w oparciu o dane z przeszłości?
    Magdalena Jakubowska-Wąsowicz
  • Automatyczna detekcja anomalii handlowych
    Karol Kuhl
  • Źle wydane pieniądze. Jak nieodpowiednio postawione pytania mogą zagrozić realizacji celów biznesowych w digital marketingu?
    Przemysław Rosa
  • Wykorzystanie rozwiązań dotyczących wyjaśnialnej sztucznej inteligencji (Explanatory AI) w rozwiązaniach biznesowych
  • Kiedy dane to bariera – o paradoksie nadmiaru
    Łukasz Bielewicz i Piotr Falęcki
  • Wrap up
    Mateusz Galica

Organizatorem wydarzenia jest ORA & Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym forum.

Forum Data Driven Decisions odbywa się w hotelu Andel’s w Łodzi, ul. Ogrodowa 17, dniach 16-17 maja 2019 r.

Miejsce wydarzenia:

Hotel Andel's
ul. Ogrodowa 17
Łódź

10 Wydarzeń

Termin
22–23.05.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
24.05.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
28.05.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4–5.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Europe, IAB Polska 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
5–6.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
5–14.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
8–9.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Element Talks 
Więcej informacji
Termin
12.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
22–25.10.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji