Jak łączyć dane z różnych źródeł? Co robić, gdy dane sobie przeczą? Jak podejmować mądre decyzje gdy czas pogania? Czy ufać intuicji w biznesie?
Forum Data Driven Decisions odbędzie się 16 i 17 maja w Łodzi. To kilkanaście eksperckich wystąpień przedstawicieli: IKEA, ING Banku Śląskiego, Deloitte, Avon, STS, T-mobile, Żabki, Saatchi & Saatchi, Masmi, SalesTube, Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, Narrative Impact, Data Juice Lab. W drugiej edycji będzie więcej interaktywnych i warsztatowych sesji, więcej świeżych inspiracji dla wszystkich decydentów w biznesie oraz tych, którzy analizują i dostarczają dane do podjęcia mądrych decyzji. W ramach forum odbędzie się również warsztat kokreacyjny „Open Space Technology: Intuicja vs dane. Tworzymy nowe standardy podejmowania decyzji”.
Forum to:
- Pierwsze w historii polskiego marketingu uporządkowanie źródeł wiedzy dla biznesu
- Spotkanie z najlepszymi ekspertami w dziedzinie informacji marketingowej: dostawcami i odbiorcami
- Połączenie źródeł badawczych, analytics, i danych wewnętrznych w organizacjach
- Networking w gronie przedstawicieli różnych podejść do informacji w biznesie
W programie między innymi:
- Rozpaczliwe tonięcie w morzu danych i podstępna tratwa intuicji.
Mateusz GALICA - Czego pragną klienci?
Anna Gorączka - Czy leci z nami pilot?
Adam Jankowski - Intuicja kontra dane: dlaczego decydenci ignorują badania, za które płacą?
Maciej Świeży - To się w głowie nie mieści. Jak wepchnąć dane do podejmującego decyzje umysłu?
Jacek Wasilewski - Big data do potęgi 5G
Tomek Jędrkiewicz i Dominika Kosińska - Jak nie zginąć w morzu możliwości, czyli jak Service Design wykorzystuje dane
Krystyna Jarek - Kilo danych, szczypta empatii
Piotr Idzik - Data Driven Creativity
Agnieszka Kwaśniewska - Nie patrz w przeszłość — tam już byłeś i wszystko widziałeś, czyli na ile w czasach VUCA warto planować w oparciu o dane z przeszłości?
Magdalena Jakubowska-Wąsowicz - Automatyczna detekcja anomalii handlowych
Karol Kuhl - Źle wydane pieniądze. Jak nieodpowiednio postawione pytania mogą zagrozić realizacji celów biznesowych w digital marketingu?
Przemysław Rosa - Wykorzystanie rozwiązań dotyczących wyjaśnialnej sztucznej inteligencji (Explanatory AI) w rozwiązaniach biznesowych
- Kiedy dane to bariera – o paradoksie nadmiaru
Łukasz Bielewicz i Piotr Falęcki - Wrap up
Mateusz Galica
Organizatorem wydarzenia jest ORA & Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym forum.
Forum Data Driven Decisions odbywa się w hotelu Andel’s w Łodzi, ul. Ogrodowa 17, dniach 16-17 maja 2019 r.