FIRE Real Estate Marketing Forum 2020

Termin

9–10.09.2020

Miejsce

Warszawa

Organizator

Nowy Adres

Statystyczny Polak kupuje mieszkanie zaledwie dwa-trzy razy w życiu (zatem jest to decyzja, której konsekwencje ponosi przez dziesięciolecia). W przypadku nieruchomości komercyjnych – zarówno jeśli chodzi o biura, powierzchnie handlowe czy magazyny – umowy najmu zawierane są najczęściej na pięć lat. Jak skutecznie reklamować produkty obarczone tak długofalowymi konsekwencjami?

Na wybór danej nieruchomości wpływają dziesiątki czynników – poczynając od najbardziej oczywistych, jak lokalizacja i cena, przez wykorzystywane podczas budowy technologie, na subtelnych detalach projektu architektonicznego kończąc.

Jak zatem wyodrębnić USP? Jak mówić o inwestycji do – wchodzących w wiek najbardziej interesujący deweloperów – millenialsów i jeszcze młodszych potencjalnych klientów? Wiele narzędzi i kanałów marketingowych, stosowanych z powodzeniem przy dobrach szybko zbywalnych, w tej branży okazuje się kompletnie nieprzydatnych. Inne – z pozoru anachroniczne – mają się znakomicie.

Do niedawna na rynku brakowało wydarzeń poświęconych tylko i wyłącznie zagadnieniom marketingu nieruchomości. Nic więc dziwnego, że powołany do życia rok temu przez firmę Nowy Adres SA cykl FIRE Real Estate Marketing Forum spotkał się z tak dużym zainteresowaniem rynku.

Tegorocznej, drugiej edycji FIRE przyświeca motto „praktyka, nie teoria”. 9 i 10 września w hotelu Westin Warsaw będzie można dowiedzieć się m.in.:

  • jak napisać dobry brief i jak go czytać, nie dorabiając historii, której w nim nie ma,
  • jak przygotować efektywny media plan dla inwestycji – i jak wyciągnąć potem wnioski z jego realizacji,
  • jak uregulować w umowach niełatwe kwestie praw autorskich i odpowiedzialności za wykorzystanie materiałów marketingowych.

Rada Programowa konferencji – złożona z uznanych ekspertów praktyków marketingu nieruchomości – dużo miejsca przeznaczyła również na newralgiczny dla rynku proces powstawania nowych grup docelowych oraz coraz popularniejszy w tym sektorze community marketing.

Program został zaprojektowany tak, aby chronologicznie odzwierciedlać cały przebieg kampanii marketingowej na rynku nieruchomości – od briefu i identyfikacji targetów, przez dobór narzędzi, aż po obsługę posprzedażową. Prelekcje w ramach FIRE Real Estate Marketing Forum obok specjalistów reklamy nieruchomości wygłoszą również eksperci szeroko rozumianego marketingu i designu.

Podczas wydarzenia będzie można znaleźć także odpowiedzi na pytania:

  • Jak wyodrębniać, klasyfikować i jak docierać do nowych grup docelowych?
  • Jak projektować materiały skierowane do nowych grup docelowych?
  • Co i jak policzyć przy planowaniu strategii promocji, żeby bilans wyszedł na plus?
  • Jak rozliczać budżet social mediów
  • Jak nurt wellbeing zmienia doświadczenia klientów, sposób projektowania, komunikację i działania marketingowe?
  • Jak dzięki najnowszym technologiom VR, AR, interaktywnym multimediom zamienić komunikację z klientem w ekscytującą opowieść?
  • Czy współpraca na linii architekt – marketing to wartość dodana czy strata czasu?
  • Jak marketing może stać się łącznikiem między społecznością a deweloperem?

Pojawią się również prelekcje dotyczące psychologii konsumenta, gdzie poszukamy odpowiedzi na pytanie, kto kupuje nowe mieszkanie, a kto decyduje, czyli do kogo tak naprawdę mówimy w kampanii inwestycji mieszkaniowej. Ponadto będzie można się zapoznać z najnowszymi trendami w marketingu i ich przełożeniu na marketing nieruchomości. Nie zabraknie też tematów prawnoautorskich, wraz z poradami, jak je ująć w umowach.

Więcej informacji oraz pełny program konferencji FIRE 2020 na: www.firemarketing.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Hotel Westin Warsaw
al. Jana Pawła II 21
00-854 Warszawa

14 Wydarzenia

Termin
21–22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
28.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Goldkey  
Więcej informacji
Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji