Family Thinking to idea, która powstała w odpowiedzi na zmiany funkcjonowania polskich rodzin
Nowe postrzeganie relacji pomiędzy członkami rodziny, partnerskie metody wychowania, globalizacja, liberalne formy życia społecznego – zjawiska, które powodują, iż marki stale zyskują na znaczeniu i odgrywają coraz większą rolę.
Dla Brand Managerów to szansa na znalezienie stałego miejsca dla marki w życiu rodzin. Konieczny jest jednak stały napływ wiedzy – o rodzicach, dzieciach i ich zmieniających się potrzebach i preferencjach.
Konferencja Family Thinking
Udział w konferencji dostarczy niezbędnej wiedzy, która pomoże w budowaniu skutecznych strategii marketingowych w oparciu o trzy perspektywy – rodzica, dziecka oraz marki. W tym celu w jednym miejscu zebraliśmy ekspertów marketingu dziecięcego, młodzieżowego i rodzinnego z całej Europy. Konferencja skierowana jest nie tylko przedstawicieli marek dziecięcych, ale również kierujących swoją ofertę szeroko, do gospodarstw domowych. Razem będziemy mogli poznać sposoby budowania unikalnego doświadczenia i skutecznego angażowania rodziców, dzieci i młodzieży.
Wśród prelegentów Family Thinking Forum są:
Do grona zagranicznych ekspertów dołączą także prelegenci z Polski, w tym Paweł Tkaczyk.
Partnerem badawczym konferencji jest agencja IQS, której przedstawiciele zaprezentują najświeższe wyniki badań dotyczące segmentacji matek i ojców w wieku 30+.
Udział w Family Thinking Forum wyposaży Cię w:
- najważniejsze trendy w marketingu rodzinnym
- wiedzę o nowych, rodzinnych insightach
- informacje na temat zmian w decyzjach zakupowych w rodzinie
- nową segmentację dzieci z całej Europy
- sposoby na wykorzystanie neurologii w budowaniu consumer experience w marketingu rodzinnym
- zmiany w konsumowaniu mediów i ich wpływ na działania marketingowe
- wiedzę o narzędziach digital i narzędziach marketingu behawioralnego do natychmiastowego wdrożenia
Family 360°
Po raz pierwszy po konferencji powstanie Family 360° – opracowanie, będące kompendium wiedzy o marketingu rodzinnym i dziecięcym. Łącząc wiedzę i doświadczenie każdego prelegenta, spojrzymy na rodzinę z punktu widzenia różnych specjalizacji: marketingu behawioralnego, neuromarketingu, digital marketingu, marketingu rodzinnego, dziecięcego,, a także socjologów, badaczy, specjalistów komunikacji, agencji zajmujących się insightami konsumenckimi. Opracowanie to otrzyma każdy uczestnik konferencji.
Więcej o konferencji dowiesz się odwiedzając stronę: www.familythinking.pl.
Relacja z pierwszej edycji Family Thinking Forum: