Family Thinking Forum

Termin

11.10.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Generations Family and Young Marketing

Family Thinking to idea, która powstała w odpowiedzi na zmiany funkcjonowania polskich rodzin

Nowe postrzeganie relacji pomiędzy członkami rodziny, partnerskie metody wychowania, globalizacja, liberalne formy życia społecznego – zjawiska, które powodują, iż marki stale zyskują na znaczeniu i odgrywają coraz większą rolę.

Dla Brand Managerów to szansa na znalezienie stałego miejsca dla marki w życiu rodzin. Konieczny jest jednak stały napływ wiedzy – o rodzicach, dzieciach i ich zmieniających się potrzebach i preferencjach.

Konferencja Family Thinking

Udział w konferencji dostarczy niezbędnej wiedzy, która pomoże w budowaniu skutecznych strategii marketingowych w oparciu o trzy perspektywy – rodzica, dziecka oraz marki. W tym celu w jednym miejscu zebraliśmy ekspertów marketingu dziecięcego, młodzieżowego i rodzinnego z całej Europy. Konferencja skierowana jest nie tylko przedstawicieli marek dziecięcych, ale również kierujących swoją ofertę szeroko, do gospodarstw domowych. Razem będziemy mogli poznać sposoby budowania unikalnego doświadczenia i skutecznego angażowania rodziców, dzieci i młodzieży.

Wśród prelegentów Family Thinking Forum są:

Do grona zagranicznych ekspertów dołączą także prelegenci z Polski, w tym Paweł Tkaczyk.

Partnerem badawczym konferencji jest agencja IQS, której przedstawiciele zaprezentują najświeższe wyniki badań dotyczące segmentacji matek i ojców w wieku 30+.

Udział w Family Thinking Forum wyposaży Cię w:

  • najważniejsze trendy w marketingu rodzinnym
  • wiedzę o nowych, rodzinnych insightach
  • informacje na temat zmian w decyzjach zakupowych w rodzinie
  • nową segmentację dzieci z całej Europy
  • sposoby na wykorzystanie neurologii w budowaniu consumer experience w marketingu rodzinnym
  • zmiany w konsumowaniu mediów i ich wpływ na działania marketingowe
  • wiedzę o narzędziach digital i narzędziach marketingu behawioralnego do natychmiastowego wdrożenia

Family 360°

Po raz pierwszy po konferencji powstanie Family 360° – opracowanie, będące kompendium wiedzy o marketingu rodzinnym i dziecięcym. Łącząc wiedzę i doświadczenie każdego prelegenta, spojrzymy na rodzinę z punktu widzenia różnych specjalizacji: marketingu behawioralnego, neuromarketingu, digital marketingu, marketingu rodzinnego, dziecięcego,, a także socjologów, badaczy, specjalistów komunikacji, agencji zajmujących się insightami konsumenckimi. Opracowanie to otrzyma każdy uczestnik konferencji.

Więcej o konferencji dowiesz się odwiedzając stronę: www.familythinking.pl.

Relacja z pierwszej edycji Family Thinking Forum:

Miejsce wydarzenia:

Fort Sokolnickiego
Czarnieckiego 51
01-541 Warszawa

19 Wydarzeń

Google AdWords – pakiet szkoleń

Termin:

19-21.09.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

V Konferencja Motoryzacyjna Kantar TNS

Termin:

20.09.2017

Organizator:

Kantar TNS

Miejsce:

Warszawa

Reklama

Szkolenia Videomarketing + YouTube

Termin:

21-22.09.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Warszawa

Szkolenie DoubleClick i zakup programatyczny

Termin:

21.09.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Warszawa

Szkolenie Sprzedaż w Internecie: eBay, Amazon

Termin:

21.09.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Warszawa

Szkolenie Marketing Automation i kampanie banerowe

Termin:

22.09.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Warszawa

SEO – pakiet szkoleń

Termin:

25-26.09.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

II Forum Kids Product Marketing

Termin:

27-28.09.2017

Organizator:

Blue Business Media

Miejsce:

Warszawa

XIV Ogólnopolska Konferencja „PR w Samorządzie i Administracji Państwowej”

Termin:

27-29.09.2017

Organizator:

Grupa PRC

Miejsce:

Kraków

Kongres Online Marketing

Termin:

28.09.2017

Organizator:

Forum Media

Miejsce:

Warszawa

Diploma in Professional Marketing

Termin:

29.09.2017 - 26.05.2018

Organizator:

questus

Miejsce:

Warszawa

IX Data Commercialization Summit

Termin:

4-5.10.2017

Organizator:

Blue Business Media

Miejsce:

Warszawa

Family Thinking Forum

Termin:

11.10.2017

Organizator:

Generations Family and Young Marketing

Miejsce:

Warszawa

Marketing Progress: Klient w centrum uwagi

Termin:

12-13.10.2017

Organizator:

Mind Progress

Miejsce:

Wrocław

VI Forum Retail Channels 360°

Termin:

18-19.10.2017

Organizator:

Blue Business Media

Miejsce:

Warszawa

Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro

Termin:

19-20.10.2017

Organizator:

PTBRiO

Miejsce:

Warszawa

Konferencja I Love Marketing

Termin:

25-26.10.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Warszawa

Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska

Termin:

27.10.2017 - 21.09.2018

Organizator:

questus

Miejsce:

Kraków