Family Thinking Forum

Termin

11.10.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Generations Family and Young Marketing

Family Thinking to idea, która powstała w odpowiedzi na zmiany funkcjonowania polskich rodzin

Nowe postrzeganie relacji pomiędzy członkami rodziny, partnerskie metody wychowania, globalizacja, liberalne formy życia społecznego – zjawiska, które powodują, iż marki stale zyskują na znaczeniu i odgrywają coraz większą rolę.

Dla Brand Managerów to szansa na znalezienie stałego miejsca dla marki w życiu rodzin. Konieczny jest jednak stały napływ wiedzy – o rodzicach, dzieciach i ich zmieniających się potrzebach i preferencjach.

Konferencja Family Thinking

Udział w konferencji dostarczy niezbędnej wiedzy, która pomoże w budowaniu skutecznych strategii marketingowych w oparciu o trzy perspektywy – rodzica, dziecka oraz marki. W tym celu w jednym miejscu zebraliśmy ekspertów marketingu dziecięcego, młodzieżowego i rodzinnego z całej Europy. Konferencja skierowana jest nie tylko przedstawicieli marek dziecięcych, ale również kierujących swoją ofertę szeroko, do gospodarstw domowych. Razem będziemy mogli poznać sposoby budowania unikalnego doświadczenia i skutecznego angażowania rodziców, dzieci i młodzieży.

Wśród prelegentów Family Thinking Forum są:

Do grona zagranicznych ekspertów dołączą także prelegenci z Polski, w tym Paweł Tkaczyk.

Partnerem badawczym konferencji jest agencja IQS, której przedstawiciele zaprezentują najświeższe wyniki badań dotyczące segmentacji matek i ojców w wieku 30+.

Udział w Family Thinking Forum wyposaży Cię w:

  • najważniejsze trendy w marketingu rodzinnym
  • wiedzę o nowych, rodzinnych insightach
  • informacje na temat zmian w decyzjach zakupowych w rodzinie
  • nową segmentację dzieci z całej Europy
  • sposoby na wykorzystanie neurologii w budowaniu consumer experience w marketingu rodzinnym
  • zmiany w konsumowaniu mediów i ich wpływ na działania marketingowe
  • wiedzę o narzędziach digital i narzędziach marketingu behawioralnego do natychmiastowego wdrożenia

Family 360°

Po raz pierwszy po konferencji powstanie Family 360° – opracowanie, będące kompendium wiedzy o marketingu rodzinnym i dziecięcym. Łącząc wiedzę i doświadczenie każdego prelegenta, spojrzymy na rodzinę z punktu widzenia różnych specjalizacji: marketingu behawioralnego, neuromarketingu, digital marketingu, marketingu rodzinnego, dziecięcego,, a także socjologów, badaczy, specjalistów komunikacji, agencji zajmujących się insightami konsumenckimi. Opracowanie to otrzyma każdy uczestnik konferencji.

Więcej o konferencji dowiesz się odwiedzając stronę: www.familythinking.pl.

Relacja z pierwszej edycji Family Thinking Forum:

Miejsce wydarzenia:

Fort Sokolnickiego
Czarnieckiego 51
01-541 Warszawa

6 Wydarzeń

Termin
28–29.11.2017
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.11.2017
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Reklama
Termin
30.11 - 1.12.2017
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4.12.2017
Miejsce
Bełchatów
Organizator
Województwo Łódzkie 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
12.12.2017
Miejsce
Kraków
Organizator
FreshMail 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Targi w Krakowie 
Więcej informacji