Family Thinking Forum

Termin

11.10.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Generations Family and Young Marketing

Family Thinking to idea, która powstała w odpowiedzi na zmiany funkcjonowania polskich rodzin

Nowe postrzeganie relacji pomiędzy członkami rodziny, partnerskie metody wychowania, globalizacja, liberalne formy życia społecznego – zjawiska, które powodują, iż marki stale zyskują na znaczeniu i odgrywają coraz większą rolę.

Dla Brand Managerów to szansa na znalezienie stałego miejsca dla marki w życiu rodzin. Konieczny jest jednak stały napływ wiedzy – o rodzicach, dzieciach i ich zmieniających się potrzebach i preferencjach.

Konferencja Family Thinking

Udział w konferencji dostarczy niezbędnej wiedzy, która pomoże w budowaniu skutecznych strategii marketingowych w oparciu o trzy perspektywy – rodzica, dziecka oraz marki. W tym celu w jednym miejscu zebraliśmy ekspertów marketingu dziecięcego, młodzieżowego i rodzinnego z całej Europy. Konferencja skierowana jest nie tylko przedstawicieli marek dziecięcych, ale również kierujących swoją ofertę szeroko, do gospodarstw domowych. Razem będziemy mogli poznać sposoby budowania unikalnego doświadczenia i skutecznego angażowania rodziców, dzieci i młodzieży.

Wśród prelegentów Family Thinking Forum są:

Do grona zagranicznych ekspertów dołączą także prelegenci z Polski, w tym Paweł Tkaczyk.

Partnerem badawczym konferencji jest agencja IQS, której przedstawiciele zaprezentują najświeższe wyniki badań dotyczące segmentacji matek i ojców w wieku 30+.

Udział w Family Thinking Forum wyposaży Cię w:

  • najważniejsze trendy w marketingu rodzinnym
  • wiedzę o nowych, rodzinnych insightach
  • informacje na temat zmian w decyzjach zakupowych w rodzinie
  • nową segmentację dzieci z całej Europy
  • sposoby na wykorzystanie neurologii w budowaniu consumer experience w marketingu rodzinnym
  • zmiany w konsumowaniu mediów i ich wpływ na działania marketingowe
  • wiedzę o narzędziach digital i narzędziach marketingu behawioralnego do natychmiastowego wdrożenia

Family 360°

Po raz pierwszy po konferencji powstanie Family 360° – opracowanie, będące kompendium wiedzy o marketingu rodzinnym i dziecięcym. Łącząc wiedzę i doświadczenie każdego prelegenta, spojrzymy na rodzinę z punktu widzenia różnych specjalizacji: marketingu behawioralnego, neuromarketingu, digital marketingu, marketingu rodzinnego, dziecięcego,, a także socjologów, badaczy, specjalistów komunikacji, agencji zajmujących się insightami konsumenckimi. Opracowanie to otrzyma każdy uczestnik konferencji.

Więcej o konferencji dowiesz się odwiedzając stronę: www.familythinking.pl.

Relacja z pierwszej edycji Family Thinking Forum:

Miejsce wydarzenia:

Fort Sokolnickiego
Czarnieckiego 51
01-541 Warszawa

4 Wydarzenia

Termin
18–19.06.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
20–21.06.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
25–26.06.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
27–28.06.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji