Facebook Ads – pakiet szkoleń

Termin

22–23.04.2021

Miejsce

Organizator

Marketing Online

Dwa poziomy szkolenia Facebook Ads

  • Szkolenie Facebook Ads – wprowadzenie
    Podczas pierwszego dnia szkolenia Facebook Ads skupiamy się na przedstawieniu całego spektrum możliwości systemu reklamowego Facebooka. Rozpoczynając od podstaw, przeprowadzamy uczestników przez tajniki wyboru strategii reklamowej na facebooku wraz z dopasowaniem odpowiednich  formatów reklam oraz poruszaniem się po interfejsie konta reklamowego.
  • Szkolenie Facebook Ads – rozszerzenie
    Drugi dzień szkolenia Facebook Ads stanowi rozszerzenie dnia pierwszego polegające na dokładnym warsztatowym przećwiczeniu poruszania się po interfejsie konta reklamowego. Pierwszy dzień szkolenia stanowi niezbędne wprowadzenie teoretyczne, natomiast podczas drugiego dnia uczestnicy mają szansę warsztatowo przećwiczyć tworzenie oraz analizowanie wyników kampanii.

Dlaczego warto zapisać się na Szkolenie Facebook Ads?

  • Nowy kanał sprzedaży
    Na szkoleniu przedstawiamy skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody prowadzenia kampanii na Facebooku. Zastosowanie wiedzy przedstawionej na szkoleniu pozwoli na skuteczne pozyskiwanie nowych klientów.
  • Inspiracje
    Przed każdą edycją szkolenia aktualizujemy slajdy prezentacyjne aby przedstawić najnowsze formaty reklamowe wprowadzone przez Facebooka. Celem szkolenia jest zainspirowanie uczestników do wprowadzenia odpowiednich formatów reklamowych do swoich kampanii.
  • Efektywne wykorzystanie budżetu
    Głównym celem szkolenia Facebook jest przekazanie najnowszej wiedzy dotyczącej systemu reklamowego na Facebooku oraz pokazanie uczestnikom jak dobrać odpowiednią strategię reklamową do swojego biznesu. Wprowadzenie wiedzy pozyskanej na szkoleniu w życie pozwali na efektywniejsze wykorzystanie budżetu reklamowego.

Dla kogo przeznaczone jest nasze szkolenie?

  • Managerowie i przedsiębiorcy nadzorujący wyniki kampanii
    Managerowie nadzorujący prowadzenie kampanii na Facebooku, po wzięciu udziału w szkoleniu będą mieli przede wszystkim świadomość  wszystkich najnowszych możliwości kampanii oraz będą wiedzieli czego dokładnie wymagać i jak kontrolować swoich podwykonawców.
  • Samodzielni specjaliści prowadzący kampanie
    Osoby myślące o samodzielnym prowadzeniu kampanii, podczas 2-dniowego szkolenia będą miały możliwość poznania wszystkich możliwości reklamy na Facebooku oraz przećwiczenia warsztatowo samodzielnego ustawiania kampanii. Na szkoleniu przekazujemy całościową wiedzę, umożliwiającą dalszą samodzielną pracę nad doskonaleniem swoich kampanii.

Szkolenia są prowadzone w postaci transmisji online, a każdy uczestnik może skorzystać z gwarancji nauczenia i w późniejszym terminie wrócić bezpłatnie na szkolenie stacjonarne.

Kto poprowadzi szkolenie?

Taras Kravchuk – Od ponad 4 lat projektuje i prowadzi marketing automation oraz kampanie reklamowe w social media. Ma na swoim koncie kampanie dla wielu topowych polskich i zagranicznych marek. Planuje i prowadzi badania Brand Lift dla Klientów, a jego case studies są publikowane przez Facebooka w kategorii udane kampanie. Posiada certyfikaty: DIMAQ: Digital Marketing Professional, CP-0001149, Facebook Certified Media Buying Professional oraz Facebook Certified Media Planning Professional.

Miejsce wydarzenia:



14 Wydarzenia

Termin
21–22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
28.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Goldkey  
Więcej informacji
Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji