Everything Communicates – 13. Forum Marketingu Zintegrowanego

Termin

9.11.2021

Miejsce

Organizator

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

9 listopada 2021 roku w formie online odbędzie się 13. Edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem „Everything Communicates”. Prelegenci opowiedzą o tym, że wszystko komunikuje, a marketing zintegrowany angażuje wszystkie zmysły. W budowaniu wizerunku i siły marki każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do jej postrzegania.

Podczas konferencji FMZ zostaną zaprezentowane sprawdzone rozwiązania i sposoby ich zastosowania w trzech kontekstach Data driven marketing:

  • Eco driven marketing
  • Omnichannel technology
  • ON/OFF – line integrated marketing

Ilustracją do omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow, a partnerzy branżowi – marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje.

Tematyka konferencji została tak opracowana, by spełniać oczekiwania każdego, kto jest związany z branżą marketingową i chce zdobyć najświeższą wiedzę bezpośrednio od profesjonalistów. Data Driven Marketing jest działaniem w obszarach aktywności marketingowej z użyciem nowoczesnych narzędzi, opartych na danych – podkreśla Paweł Wielkopolan, dyrektor ds. Rozwoju w PSM SMB.Forum zostało zaplanowane tak, by dawać uczestnikom zarówno inspiracje, jak i gotowe rozwiązania czy narzędzia.

Keynote #1 – Eco driven marketing

– Podczas poprzednich 2 edycji FMZ pokazywaliśmy, że w marketingu warto być eko. Obecne trendy pokazują, że mieliśmy rację. Tym razem opowiemy nie o tym, „czy” tylko „jak” być eko w marketingu – mówi Mikołaj Janicki z Pro Duct by Business Friends oraz Business Ergonomics, członek Rady Programowej FMZ.

Podczas tej części konferencji będzie można posłuchać następujących zagadnień:

  • Artur Beck z Togetair opowie, na jaką ocenę Polacy zdali #EkoTest i co z tego wynika dla marketera.
  • Agnieszka Korzeniowska, dyrektorka marketingu ZOO Wrocław opowie o tym, jak „robić” marketing w dobie katastrofy klimatycznej oraz o sile kreowania rzeczywistości – wspaniałej  i niszczącej zarazem. Jak to możliwe, że lemury katta z „Madagaskaru” są bliskie wyginięcia, mimo tego, że posiadają „markę” jednego z najpopularniejszych gatunków zwierząt świata?
  • Dyskusję o tym, jak zabierać głos w sprawie ekologii przeprowadzą: Kamila Drzewicka (ClientEarth), Joanna Murzyn (Instytut Ekologii Cyfrowej), Grażyna Wolszczak (Teatr Garnizon Sztuki), Mateusz Galica (Lata Dwudzieste)
  • O greenwashingu w reklamie i skargach z obszaru ekologii składanych do Rady Etyki Reklamy opowie Piotr Kwiecień ze Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy.

Keynote #2 Omnichannel technology

– Data driven marketing – nie pytamy, „czy” stosować, pokazujemy „jak” to robić. Podczas konferencji zaprezentujemy sprawdzone rozwiązania, a ilustracją do omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow. Nasi partnerzy branżowi – marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje – mówi Weronika Szwarc Bronikowska z Media People, członkini Rady Programowej FMZ

Podczas tej części konferencji uczestnicy dowiedzą się:

  • O świecie władzy władzy absolutnej, która spoczywa w rękach algorytmów. Opowie o tym dr Maciej Kawecki z  Instytutu Lema
  • O dostępnych na każdą kieszeń narzędziach do analizy e-commerce, które oszczędzają czas, zbierają dane ze wszystkich źródeł reklamowych, takich jak m.in. Facebook Ads, Allegro, czy Google Analytics, i przeliczają je na najważniejsze KPI dla firmy. Wykład poprowadzi prelegent z firmy Ecometrixo
  • Czy samochód elektryczny może być jak… telefon? Jak być innowacyjnym nie tylko w sferze produktu, ale także komunikacji? Jak wykorzystać w marketingu najbardziej osobistego towarzysza naszego życia, aby pokazać spersonalizowany przekaz reklamowy? Swoje case study przedstawią Anna Gorczyca i Agnieszka Petla z  Mercedes EQC
  • Im więcej kanałów, tym większa szansa na dotarcie do odbiorcy – o tym jak nie potknąć się o kwestie prawne w obszarze usług cyfrowych i AI w omnichannel, opowie Bartosz Pilc z Core law Grzybowski & Pilc

Keynote #3 ON/OFF – line integrated marketing

– Everything communicates – wszystko komunikuje – więc FMZ konferencja podkreśla wszechstronność marketingu zintegrowanego angażującego wszystkie zmysły, ponieważ w budowaniu wizerunku i siły marki każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do jej postrzegania – mówi Katarzyna Chodacka-Chłopaś z IQ Marketing, członkini Rady Programowej FMZ.

Co znajdzie się w keynote #3 ON/OFF – line integrated marketing?

  • Case „1 + 1 = 5. Efekt synergii przy współpracy marek” przedstawią prelegenci z firm Ikea/Decathlon oraz agencji Przestrzeń, VMLY&R
  • Case „Czy digital storytelling jest jeszcze możliwy?” przedstawi Michał Wiśniewski z OLX,
  • Case „Czy wyjść przed szereg kategorii? Czy warto odciąć się od dziedzictwa własnej kategorii? Co można zyskać, a co stracić? Rozpracujmy to opierając się na kampanii marki The Glenlivet” przedstawi Łukasz Mandala z IQ Marketing
  • Case „Czy program lojalnościowy może budować wizerunek marki? O tym, jaki efekt przynoszą spójne i prawdziwe opowieści lojalizujące odsłaniające dziedzictwo marki” przedstawi Paweł Dobrowolski z H2H oraz Jan Daniel z firmy Amica
  • Case „Loteria, która dosłownie wstrząsnęła rynkiem. O tym jak nie tworzyć »koła« od nowa, ale wykorzystać je i spowodować, że zacznie się »kręcić« szybciej niż konkurencji” przedstawi Maciej Olszanka z Unique One.

Konferencja odbędzie się 9 listopada, a materiały FMZ hub można obserwować na stronie https://fmz.smb.pl/wiedza/.

Szczegółowe informacje oraz program wydarzenia dostępne są na stronie https://fmz.smb.pl/program/. Formualrz zgłoszeniowy znajduje się na stronie https://fmz.smb.pl/bilety/

FMZ hub

FMZ hub zaprojektowany jest jako całoroczny projekt integrujący aktualną wiedzę marketingową z obserwacjami szerokiego otoczenia społecznego, gospodarczego, prawnego oraz wiedzą z obszaru antropologii, psychologii społecznej, językoznawstwa oraz wynikami aktualnych badań. Dzięki temu pomaga marketerom odnaleźć się w aktualnych trendach oraz przewidywać nowe.

Merytoryka FMZ hub przygotowywana jest przez ludzi ze świata biznesu i nauki. FMZ hub daje też szansę na wykazanie się młodym ludziom, którzy planują pracę w marketingu, reklamie, produkcji materiałów audiowizualnych etc.

– Radę programową FMZ hub tworzą pasjonaci marketingu, którzy w codziennej pracy posługują się różnorodnymi narzędziami komunikacji. Są to nie tylko doświadczeni eksperci reprezentujący najważniejsze agencje z branży, ale przede wszystkim ludzie renesansu, których imponująca wiedza na temat szerszych kontekstów pozwala na wyłapywanie rodzących się trendów rynkowych. Dzięki temu wiemy co wydarzy się za chwilę albo co już się dzieje, choć jeszcze niewielu to zauważa. Rozpoczęliśmy także współpracę z wiodącymi uczelniami, które pomagają nam spojrzeć na marketingową rzeczywistość z szerszej perspektywy – mówi Paweł Wielkopolan, dyrektor ds. kluczowych relacji w SMB.

FMZ hub zaplanowany jest jako seria podcastów, video wywiadów i warsztatów trwająca cały rok. 9 listopada udostępniane jest wydarzenie będące podsumowaniem dorobku branży z minionego roku i prognoz na rok kolejny.

Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie FMZ: https://fmz.smb.pl/

Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, działające w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego.

Nad tegorocznym programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie: Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF), Patrycja Zielińska (Pracownia Gier Szkoleniowych), Jacek Wasilewski (Narrative Impact), Sławomir Wojtkowski (Warszawska Szkoła Reklamy), Agata Śmieja (Fundacja Czyste Powietrze), Artur Beck (Creative Harder), Michał Ryszkiewicz (Kamikadze agencja), Weronika Szwarc-Bronikowska (Agencja Media People), Marek Kosakowski (H2H), Magdalena Dudek (Info Bip), Andrzej Targosz Eventory, Damian Zozula (Performance Ocean), Kamil Magot (Creative Harder), Grzegorz Bonder (Unique One), Franek Rogala (Graffiti), Bartosz Pilc (Core Law), Katarzyna Chodacka Chłopaś (IQ Marketing), Bartosz Mateja (Prografix), Michał Michalik (Pomarańcza), Artur Waczko (Warszawska Szkoła Reklamy), Tomasz Nawój (NAV agency).

Bilety na Forum dostępne są na stronie internetowej wydarzenia:  fmz.smb.pl

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



7 Wydarzeń

Termin
15.11 - 10.12.2021
Miejsce
Organizator
CUX 
Więcej informacji
Termin
10.01.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Leanpassion 
Więcej informacji
Termin
13–14.01.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
17.01.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
19–21.01.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
27–28.01.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
1–2.02.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji