EKG Reklamy jest adresowane do marketerów i HR-owców. W trakcie eventu uczestnicy będą mieli okazję przyswoić sobie sporą dawkę przydatnej wiedzy, poznać aktualne rynkowe trendy i nowości, a także wymienić się doświadczeniami z uczestnikami.
Niezdecydowani mogą jeszcze zgłosić swoje uczestnictwo w EKG Reklamy bezpłatnie na stronie www.ekgreklamy.pl.
Podczas IV edycji tego branżowego spotkania prelegentami będą:
- Kamil Kozieł, który opracował metodykę czterech warstw, pozwalającą oszacować wartość i emocje w prezentacji. Przez 15 lat zawodowej aktywności zaprojektował terabajty wypowiedzi, scenariuszy i slajdów. Dzieli się wiedzą na uczelniach, podczas konferencji i szkoleń. Wybiera i przygotowuje prelegentów do lokalnych edycji TEDx
- Łukasz Wołek, przedsiębiorca, od ponad 22 lat związany z branżą marketingu internetowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7 oraz agencji komunikacji marketingowej Abanana Advertising
- Marcin Korczyk, znany również jako „Pan Tabletka”, farmaceuta, twórca internetowy, właściciel agencji medical copywritingowej i wydawnictwa
Kamil Kozieł zaskoczy ciekawym tematem w sferze ekonomii behawioralnej, Łukasz Wołek opowie o „Skutecznych programach lojalnościowych”, a Pan Tabletka pozwoli zgromadzonym zrozumieć „Jak najlepiej realizować współpracę z influencerami”.
Na wszystkich gości będzie czekała również kulinarna uczta przygotowana przez znanego kucharza i finalistę I edycji programu MasterChef – Mikołaja Reya. EKG Reklamy poprowadzi jeden z najlepszych w Polsce konferansjerów, popularyzator etykiety w biznesie, doceniany przez magazyn „Press”, Wojciech S. Wocław. Na zakończenie spotkania organizator przewidział losowanie nagród dla uczestników oraz rozstrzygnięcie konkursu EKGift 2022.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.