6 kwietnia 2018 roku, w Warszawie rusza kolejna edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing. Już po raz 42. profesjonalni marketerzy będą mieli okazję podjąć szkolenie akredytowane przez największą organizację marketingową na świecie – The Chartered Institute of Marketing (CIM) i zdobyć międzynarodowy certyfikat instytutu.
Diploma in Professional Marketing to roczny cykl spotkań i warsztatów dedykowanych profesjonalnym marketerom. Jak dotychczas, program ukończyło już ponad 1000 polskich marketerów, a blisko 700 uzyskało międzynarodowe certyfikaty The Chartered Institute of Marketing (CIM). Licencja CIM stanowi gwarancję rozwoju wiedzy i umiejętności zarządzania marketingiem oraz daje możliwość porównania działań rynkowych realizowanych przez uczestników z międzynarodowymi standardami.
Tematyka szkolenia:
Program składa się z czterech modułów tematycznych, które dostarczają uczestnikom kompleksowej wiedzy z zakresu marketingu, zarządzania, innowacji oraz wykorzystania nowoczesnych technologii:
- na module Strategic Marketing uczestnicy pogłębią swoją wiedzę z zakresu budowania strategii marketingowej, przygotowywania planu marketingowego, odkrywania możliwości biznesowe i tworzenia Value Proposition,
- moduł Mastering Metrics pozwoli rozwinąć umiejętności z zakresu pomiarów działań i wskaźników marketingowych oraz jakości źródeł danych,
- moduł Driving Innovation umożliwi zbudowanie wrażliwości rynkowej i poszerzenie umiejętności kreowania i wdrażania innowacji
- na module Digital Strategy uczestnicy poznają możliwości wykorzystania nowoczesnej technologii w marketingu i zwiększą umiejętności m. in. z zakresu pozycjonowania, mediów społecznościowych, e-mail marketingu czy reklamy displayowej.
W ramach szkolenia, uczestnicy mają ponadto zagwarantowane:
Wyjazd na 3-dniowe, wyjazdowe Warsztaty Strategiczne questus academy, podczas których prowadzone są wykłady i zajęcia w tematyce najważniejszych trendów współczesnego biznesu. Podczas 22 edycji spotkań w roli prelegentów wystąpili m. in: prof. Grzegorz Kołodko, Sławomir Lachowski, dr Jacek Pogorzelski czy Natalia Hatalska.
Program Exam Preparation Project (EPP), przygotowujący uczestników do egzaminów The Chartered Institute of Marketing zarówno od strony merytorycznej, jak i formalnej.
Program IPR, polegający na przygotowaniu wraz z coachem biznesu Indywidualnego Planu Rozwoju, realizowanego krok po kroku w trakcie trwania szkolenia.
Więcej o wartościach programu Diploma in Professional Marketing możecie znaleźć na stronie https://questus.pl/cim/
Trenerzy
Podczas rocznego programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing zajęcia poprowadzą m. in:
- dr hab. Robert Kozielski – Chartered Marketer, kierownik Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, autor książek „Wskaźniki marketingowe”, „Biznes nowych możliwości”.
- Lech C. Król – specjalista reklamy, brandingu i komunikacji marketingowej, laureat Golden Drum, Effie oraz pierwszy Polak, który otrzymał Srebrnego Lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes.
- dr Jacek Pogorzelski – właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego PrimeCode, autor książek „Mity marketingowe”, „(R)ewolucja marki”, „Marka na cztery sposoby”.
- Michał Dziekoński – specjalista w tematyce gier i symulacji marketingowych, współautor książek „Wskaźniki marketingowe”, „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”.
- dr Katarzyna Nizińska – coach, ekspert HR, trener biznesu i rozwoju osobistego, specjalista w zakresie tzw. „miękkiego zarządzania” – przywództwa, doskonalenia umiejętności menedżerskich, handlowych, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów i rozwiązywania konfliktów.
- Małgorzata Nowak – ekspert w dziedzinie Value Proposition oraz Customer Experience Innovation, absolwentka The Chartered Institute of Marketing.
- dr Jan Zając – CEO Sotrendera, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven.
- Beata Michalska-Dominiak – moderator Design Thinking, członek Polskiego Stowarzyszeia Kreatowyności, współtwórca pierwszego w Polsce Design Thinking BarCamp.
- Bartosz Janowicz – Lean Startup & Business Innovation Coach, specjalista ds. wdrazania innowacji w organizacjach i rozwoju przedsiębiorczości pracowników.
- Artur Maciorowski – redaktor prowadzący Magazynu Online Marketing, autor m. in. książki „E-marketing w Praktyce”.
- dr Marcin Michalak – wykładowca w Katedrze Rachunkowości na Wydziale Zarządzania UŁ, Stypendysta University of Texas.
- Arkadiusz Bednarski – specjalista ds. sprzedaży, zarządzania sprzedażą i negocjacji. Twórca wielu szkoleń autorskich, m.in. Sekret Mistrza Sprzedaży, Żyj i bogać się!, Metody Wywierania Wpływu Przeszkolił ponad 12 000 osób.
- Arkadiusz Wódkowski – ekspert w dziedzinie trendów konsumenckich, poszukiwania insightów, podnoszenia motywacji i satysfakcji klientów, od 1990 zajmuje się badaniami rynku, a od 20 lat posiada własną agencję badawczą ABM.
Zwieńczeniem programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing są egzaminy The Chartered Institute of Marketing (CIM). Ich pomyślne zdanie pozwala uzyskać międzynarodowy certyfikat CIM, który posiada już ponad 150 tysięcy specjalistów z całego świata. Organizator szkolenia, firma questus jest nie tylko jedynym Akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym w Polsce, ale również placówką o jednej z najwyższych zdawalności egzaminów CIM na świecie – oscylującej w okolicach 85%.
Rekrutacja trwa!
Pamiętajcie, że kolejna, 42. edycja Diploma in Professional Marketing startuje już 6 kwietnia w Warszawie. Więcej informacji o szkoleniu znajdziecie na:
a także:
- pod telefonem: 601 052 704
- e-mailowo: amuskala@questus.pl
Do zobaczenia na programie Diploma in Professional Marketing!