Już 24 kwietnia odbędzie się webinar Hybrid Academy „Digital marketing z perspektywy domu mediowego”.
Podczas webinaru poruszone zostaną następujące tematy:
- Jak zmienia się rola agencji/domu mediowego w realizacji kampanii digital marketingowych?
- Konsekwencje rozwoju AI w kontekście gigantów marketingu online – szanse i zagrożenia
- Czy Big Tech’om powinniśmy ufać? Dlaczego kwestia zaufania ma kolosalne znaczenie?
- Czym jest transparentność działań w marketingu online?
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.
Agenda
- Czy w obszarze wykorzystania danych w digital marketingu zatoczyliśmy koło?
O niedoborze i nadmiarze danych. Czy istnieje złoty środek? - Czy możemy powiedzieć Big Techom „SPRAWDZAM”?
Co wiemy, a czego nie dowiemy się o naszych kampaniach? - AI i giganci digital marketingu
Szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji - Po co nam dom mediowy?
O zmieniającej się roli agencji we współpracy z reklamodawcą
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale należy się zarejestrować na stronie hybridacademy.ai/dommediowy.
Prowadzący
Michał Szczur
Master Trener DIMAQ, członek Grup Roboczych IAB ds. Badań oraz Mobile. Z domem mediowym Mindshare związany od 14 lat. Od kilku lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu digital marketingu oraz wdrażaniem nowoczesnych technologii w strategiach marketingowych.
Przemysław Symonides
Przemek z digital marketingiem związany jest od 15 lat. Setki przeprowadzonych kampanii zarówno dla największych globalnych marek, jak i lokalnych startup’ów, pozwoliły mu zgromadzić wszechstronne doświadczenie w optymalizowaniu aktywności reklamowych w internecie. Jego pasja do najnowszych technologii i innowacji napędza go do ciągłego doskonalenia oferowanych rozwiązań marketingowych.
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.