Marzysz o karierze w marketingu, ale nie wiesz od czego zacząć? To wydarzenie jest dla Ciebie. Digital Day to spotkanie, podczas którego dowiesz się, jak wygląda praca w agencjach reklamowych od „wewnątrz” oraz usłyszysz historie osób, które są doskonałym przykładem rozwoju ścieżki kariery w marketingu, w myśl słów „od juniora do seniora”.
Storyboardzista, social media ninja – zawody, o których istnieniu nie miałeś pojęcia
Praca w agencji reklamowej to nie tylko ciekawe i kreatywne zadania a przede wszystkim – satysfakcja z wykonywanej pracy. Kreatywność, otwarta głowa to cechy na wagę złota.
W pracy marketingowca każdego dnia można się zetknąć z zupełnie nową branżą i nadać jej nowy, indywidualny wymiar poprzez interesującą kampanię. W trakcie wydarzenia będziemy rozmawiać o najnowszych trendach, narzędziach, platformach, ale także przedstawiać case study czy proponować niestandardowe formy influencer marketingu.
Studia a może staż? Jak zacząć?
Podczas Digital Day, uczestnicy będą mogli zapoznać się z ofertami stażowymi proponowanymi przez czołowe agencje: Mindshare, Goldensubmarine, F11.
Podpowiemy od czego zacząć, żeby zaistnieć w digital marketingu. Poznamy również historie osób, które swoją pracą udowadniają, że ciągła chęć edukowania się, procentuje rozwojem kariery.
Agenda wydarzenia (obowiązuje rejestracja)
- 14:45-15:00 – prof. Małgorzata Baran – Collegium Civitas
Studia Dualne Marketing internetowy i e-commerce– studia dla Ciebie - 15:00-15:30 – Anna Robotycka, Piotr Krauschar – F11 Agency
Pot, stres i łzy czyli dlaczego praca w agencji reklamowej jest najlepszą pracą na świecie? - 15:30-16:00 – Marta Ulman, GoldenSubmarine
„Wyobrażenia nt. pracy w marketingu a rzeczywistość. Co tak naprawdę robią różne osoby pracujące w agencji reklamowej” - 16:00-16:30 – Anna Elwart, Wojciech Starzewski – Resolution Poland
Jak dostać pracę w digitalu? Historie od stażystów do managerów - 16:30-17:00 – Dominika Kucner, Justyna Zawadzka – LifeTube
Czym są MCN-y i jak wygląda praca managera topowych gwiazd YouTube’a? - 17:00-17:15 – Przerwa
- 17:15-17:30 – prof. Małgorzat Baran – Collegium Civitas
Studia Dualne Marketing internetowy i e-commerce– studia dla Ciebie - 17:30-18:00 – Adam Wąsik – EB Kreator
Employer Branding? Kreatywni Pracodawcy w Polsce na przykładach! - 18:00-18:30 – Michał Szczur – Mindshare Poland
Praca szuka człowieka: krótko i na temat pracy w domu mediowym - 18:30-19:00 – Krzysztof Budzyński – Hash.fm
Kim jest TikToker? Jak wykorzystać TikToka w influencer marketingu - 19:00 – 19:30 – Tomasz Wileński – Islay_tech
Influencer Marketing – jak odnieść sukces zawodowy?
Wydarzenie jest bezpłatne, ale wymagana jest rejestracja – dostępna na stronie dimaq.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.