Designing Behavioral Change

Termin

25–26.09.2020

Miejsce

Warszawa

Organizator

ORA&Funksters

25 września odbędzie się pierwsza w Polsce międzynarodowa konferencja poświęcona wykorzystaniu ekonomii behawioralnej w biznesie. Praktycy ze Skandynawii, Polski i Wielkiej Brytanii opowiedzą o tym, jak budować i zmieniać customer experience.

25 i 26 września w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbędą się konferencja i warsztat, których celem jest pokazanie możliwości biznesowych zastosowań ekonomii behawioralnej. Pierwszego dnia będzie można zapoznać się z przykładami pochodzącymi od takich marek, jak ING, IKEA, Avon czy Kruk SA. Praktycy opowiedzą m.in. o tym:

  • jak zorganizować dział behawioralny w dużym banku
  • jak projektować doświadczenie klienta online i w miejscu sprzedaży
  • jak wykorzystać metodologię behawioralną w tworzeniu aplikacji mobilnych oraz do zwiększenia perswazyjności komunikacji
  • jak skłonić klienta do spłaty zaległości

Zaproszeni prelegenci:

  • Simon Ruda – senior director, Affairs and International Programmes, Behavioral Insights Team
  • Jess Exton – behavioural scientist, ING Think
  • Paweł Szczepaniec – client communication owner, ING Bank Śląski
  • Julia Kołodko
  • Beata Szcześniak – general manager, Spark Foundry
  • Małgorzata Tyminska – customer knowledge manager / insights leader, IKEA
  • Robert Drozdowicz – dyrektor operacyjny ds. procesów obsługi klienta, Kruk SA
  • Maja Krasnopolska – brand manager , Kruk SA
  • Magdalena Wąsowicz – consumer insights manager Central Europe, Avon
  • Ted Utoft – vice president, BVA Nudge Unit UK
  • Colin Strong – global lead for behavioural science, Behavioral Science Ipsos

Konferencja skierowana jest do tych wszystkich, którzy mierzą się z wyzwaniami projektowania zachowań i budowania architektury wyboru, odpowiadają za tworzenie innowacyjnych produktów i usług oraz optymalizację doświadczeń klientów, a także do działających w obszarze wsparcia sprzedaży usług finansowych, telekomunikacji, retailu, FMCG, mediów lub usług online.

Do 2 marca można kupić bilety w niższej cenie.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie behavioralchange.pl

26 września odbędzie się warsztat praktyczny, który poprowadzą dr Agata Romaniuk oraz Julia Kałczyńska.
Warsztat jest praktycznym wprowadzeniem w narzędzia behawioralne, które odpowiednio skonstruowane i wdrożone, pozwalają skutecznie zmieniać zachowania. Za pomocą serii ukierunkowanych bodźców (tzw. nudges, czyli zapalników), których koszt jest często wielokrotnie mniejszy niż koszt dotarcia z komunikacją innymi kanałami, można szybciej i bardziej efektywnie modelować decyzje konsumentów.

W programie:

  • Podstawy ekonomii behawioralnej: sposoby przetwarzania informacji, heurystyki i błędy poznawcze, reguły decyzyjne, ścieżka behawioralna (szanse, bariery, nudges); podstawowe pojęcia i ustalenia
  • Wspólne omówienie case’ów wykorzystania BE w różnych branżach (m.in. w telekomunikacji, ubezpieczeniach, mocnych alkoholach, energetyce, farmaceutykach, e-commerce)
  • Badania i analiza danych – jak i co zbierać pod kątem rozwiązań BE (teoria i ćwiczenia)
  • Projektowanie zapalników BE (teoria i ćwiczenia)
  • Testowanie i wdrażanie rozwiązań BE (teoria i ćwiczenia)

Warsztat będzie miał charakter intensywnej sesji roboczej z elementami (krótkiej) prezentacji/wykładu. W czasie sesji roboczej uczestnicy będą poznawać narzędzia, sami je projektować i przygotowywać do testów i wdrożenia.

Podzieleni na grupy uczestnicy rozrysowują ścieżkę behawioralną i definiują cel dla wybranego problemu, określają zakres badań i analiz, zaprojektują rozwiązania BE oraz testy i schemat wdrożenia.

Zespoły prezentują rozwiązania, które zostaną wspólnie omówione i dopracowane.

Warsztat przeznaczony jest dla badaczy, UX-owców, marketerów, pracowników agencji PR, agencji reklamowych i domów mediowych, osób pracujących w zarządzaniu sprzedażą i obsługą klienta, a także w sektorze publicznym i NGO-sach – wszędzie tam, gdzie ma się do czynienia z zachowaniami ludzkimi, które należy wzmacniać, modelować czy zmieniać.

Uczestnicy poznają szereg przetestowanych i sprawdzonych narzędzi wywodzących się z nauk behawioralnych, w tym techniki oparte na 26 heurystykach poznawczych, które mają zastosowanie w komercyjnym i społecznym modelowaniu zachowań na dużą skalę.

Warsztat odbędzie się w siedzibie organizatora: ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, Stary Mokotów, Warszawa

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Centrum Nauki Kopernik
Wyniki wyszukiwania Wybrzeże Kościuszkowskie 20
00-390 Warszawa

10 Wydarzeń

Termin
13–27.07.2020
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
GMC Live! vol. 2
Termin
15.07.2020
Miejsce
Organizator
Grupa MTP 
Więcej informacji
Termin
23–24.07.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
30–31.07.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
9–10.09.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
Nowy Adres 
Więcej informacji
XX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations
Termin
24–25.09.2020
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline.pl 
Więcej informacji
Termin
24–25.09.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
Targi w Krakowie 
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
ORA&Funksters 
Więcej informacji
Termin
20–23.10.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
22–23.10.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji