Designing Behavioral Change

Termin

25–26.09.2020

Miejsce

Warszawa

Organizator

ORA&Funksters

25 września odbędzie się pierwsza w Polsce międzynarodowa konferencja poświęcona wykorzystaniu ekonomii behawioralnej w biznesie. Praktycy ze Skandynawii, Polski i Wielkiej Brytanii opowiedzą o tym, jak budować i zmieniać customer experience.

25 i 26 września w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbędą się konferencja i warsztat, których celem jest pokazanie możliwości biznesowych zastosowań ekonomii behawioralnej. Pierwszego dnia będzie można zapoznać się z przykładami pochodzącymi od takich marek, jak ING, IKEA, Avon czy Kruk SA. Praktycy opowiedzą m.in. o tym:

  • jak zorganizować dział behawioralny w dużym banku
  • jak projektować doświadczenie klienta online i w miejscu sprzedaży
  • jak wykorzystać metodologię behawioralną w tworzeniu aplikacji mobilnych oraz do zwiększenia perswazyjności komunikacji
  • jak skłonić klienta do spłaty zaległości

Zaproszeni prelegenci:

  • Simon Ruda – senior director, Affairs and International Programmes, Behavioral Insights Team
  • Jess Exton – behavioural scientist, ING Think
  • Paweł Szczepaniec – client communication owner, ING Bank Śląski
  • Julia Kołodko
  • Beata Szcześniak – general manager, Spark Foundry
  • Małgorzata Tyminska – customer knowledge manager / insights leader, IKEA
  • Robert Drozdowicz – dyrektor operacyjny ds. procesów obsługi klienta, Kruk SA
  • Maja Krasnopolska – brand manager , Kruk SA
  • Magdalena Wąsowicz – consumer insights manager Central Europe, Avon
  • Ted Utoft – vice president, BVA Nudge Unit UK
  • Colin Strong – global lead for behavioural science, Behavioral Science Ipsos

Konferencja skierowana jest do tych wszystkich, którzy mierzą się z wyzwaniami projektowania zachowań i budowania architektury wyboru, odpowiadają za tworzenie innowacyjnych produktów i usług oraz optymalizację doświadczeń klientów, a także do działających w obszarze wsparcia sprzedaży usług finansowych, telekomunikacji, retailu, FMCG, mediów lub usług online.

Do 2 marca można kupić bilety w niższej cenie.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie behavioralchange.pl

26 września odbędzie się warsztat praktyczny, który poprowadzą dr Agata Romaniuk oraz Julia Kałczyńska.
Warsztat jest praktycznym wprowadzeniem w narzędzia behawioralne, które odpowiednio skonstruowane i wdrożone, pozwalają skutecznie zmieniać zachowania. Za pomocą serii ukierunkowanych bodźców (tzw. nudges, czyli zapalników), których koszt jest często wielokrotnie mniejszy niż koszt dotarcia z komunikacją innymi kanałami, można szybciej i bardziej efektywnie modelować decyzje konsumentów.

W programie:

  • Podstawy ekonomii behawioralnej: sposoby przetwarzania informacji, heurystyki i błędy poznawcze, reguły decyzyjne, ścieżka behawioralna (szanse, bariery, nudges); podstawowe pojęcia i ustalenia
  • Wspólne omówienie case’ów wykorzystania BE w różnych branżach (m.in. w telekomunikacji, ubezpieczeniach, mocnych alkoholach, energetyce, farmaceutykach, e-commerce)
  • Badania i analiza danych – jak i co zbierać pod kątem rozwiązań BE (teoria i ćwiczenia)
  • Projektowanie zapalników BE (teoria i ćwiczenia)
  • Testowanie i wdrażanie rozwiązań BE (teoria i ćwiczenia)

Warsztat będzie miał charakter intensywnej sesji roboczej z elementami (krótkiej) prezentacji/wykładu. W czasie sesji roboczej uczestnicy będą poznawać narzędzia, sami je projektować i przygotowywać do testów i wdrożenia.

Podzieleni na grupy uczestnicy rozrysowują ścieżkę behawioralną i definiują cel dla wybranego problemu, określają zakres badań i analiz, zaprojektują rozwiązania BE oraz testy i schemat wdrożenia.

Zespoły prezentują rozwiązania, które zostaną wspólnie omówione i dopracowane.

Warsztat przeznaczony jest dla badaczy, UX-owców, marketerów, pracowników agencji PR, agencji reklamowych i domów mediowych, osób pracujących w zarządzaniu sprzedażą i obsługą klienta, a także w sektorze publicznym i NGO-sach – wszędzie tam, gdzie ma się do czynienia z zachowaniami ludzkimi, które należy wzmacniać, modelować czy zmieniać.

Uczestnicy poznają szereg przetestowanych i sprawdzonych narzędzi wywodzących się z nauk behawioralnych, w tym techniki oparte na 26 heurystykach poznawczych, które mają zastosowanie w komercyjnym i społecznym modelowaniu zachowań na dużą skalę.

Warsztat odbędzie się w siedzibie organizatora: ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, Stary Mokotów, Warszawa

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Centrum Nauki Kopernik
Wyniki wyszukiwania Wybrzeże Kościuszkowskie 20
00-390 Warszawa

14 Wydarzenia

Termin
21–22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
28.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Goldkey  
Więcej informacji
Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji