25 i 26 maja w Warszawie odbędą się konferencja i warsztaty Designing Behavioral Change – boostery efektywności. Poświęcone będą zastosowaniom ekonomii behawioralnej. Dostarczą uczestnikom najnowszą, praktyczną wiedzę o zastosowaniach ekonomii behawioralnej do zwiększania efektywności w biznesie.
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy
- odpowiadają za tworzenie innowacyjnych produktów i usług oraz optymalizację doświadczeń klientów
- mierzą się z wyzwaniami projektowania zachowań i budowania architektury wyboru
- działają w obszarze UX, CX,
- działają w obszarze wsparcia sprzedaży usług finansowych, telekomunikacji, retailu, FMCG, mediów lub usług online
Podczas konferencji będzie można wysłuchać prelekcji takich ekspertów, jak:
- Agata Romaniuk, Blink
- Rafał Frydryszek, Kruk i Narcis Enache, Kruk Romania
- Przemysław Lipiński, BNP Paribas
- Agnieszka Kwaśniewska, Saatchi&Saatchi
- Paweł Szczepaniec, ING Bank Śląski
- Bogdan Maksymiec, Rossmann
- Julia Leonowicz, Leonowicz
- Katarzyna Sadurska, Nutricia
- Paulina Pol, Polpharma
- Przemysław Sawicz, IKEA Family
- Katarzyna Szczęsna, Design Mentorship
26 maja odbędą się warsztaty, na które liczba miejsc jest ograniczona. W każdym warsztacie może wziąć udział do 20 osób.
Tematy i prowadzący:
- Making numbers work! Prices, promotions, dates and quantities of products and services from BE perspective
Agata Romaniuk, Blink - Projektowanie zachowań w 3 krokach
Katarzyna Szczęsna, Design Mentorship - Skróć drogę od ściągania do używania. Co zrobić, aby ludzie korzystali z naszej aplikacji przy zakupach
Julia Leonowicz, senior brand consultant, Leonowicz - Mów zawsze językiem korzyści! Złote zasady komunikacji marketingowej w świetle ekonomii behawioralnej
Agnieszka Kwaśniewska, Saatchi&Saatchi
Konferencja DBC – boostery efektywności odbędzie się 25 maja 2023 r., Marzyciele i Rzemieślnicy, 3p Domu Braci Jabłkowskich, Warszawa. Warsztaty odbędą się 26 maja w tej samej lokalizacji. Można wziąć udział w samej konferencji 25 maja lub w konferencji oraz wybranych warsztatach 26 maja. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.behavioralchange.pl.
Organizatorami wydarzenia są Blink Spark a Change oraz Ora & Funksters.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.