Cyber Transformations

Termin

4.04.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

PTBRiO (ORA&Funksters)

4 kwietnia w Warszawie odbędzie się kolejna odsłona cyklu Cyber, organizowanego przez PTBRiO. Tym razem tematem przewodnim wydarzenia ma być transformacja.

Transformacja stała się normą dzisiejszego świata, która dotyka zarówno człowieka, społeczeństwa, jak i biznesu. Polega ona na gwałtownym przejściu do rzeczywistości nowych zasad i nieznanych wcześniej definicji.

Przejście to często realizuje się w tempie wykładniczym, dlatego nie da się go łatwo przewidzieć, stosując liniowe myślenie i prostą ekstrapolację teraźniejszych trendów. Umiejętność okiełznania transformacji staje się kluczową kompetencją. Aby utrzymać się w miejscu, trzeba biec ile sił.

Po pierwsze, transformacji ulega człowiek – na nowo definiując swoje miejsce w cyfrowym świecie. Inaczej konsumujemy treści, inaczej wchodzimy w interakcje z innymi ludźmi, inaczej myślimy, inaczej kupujemy.

Transformacji ulega również struktura społeczna, nieprzygotowana na wyzwania masowej robotyzacji i sztucznej inteligencji. Transformacji ulegają przedsiębiorstwa, dostosowując modele biznesowe do możliwości i zagrożeń technologicznej rewolucji. Powstające w garażach start-upy potrafią w krótkim czasie kompletnie zmienić reguły gry panujące w stabilnych od dziesięcioleci branżach i zmieść z powierzchni ziemi do niedawna świetnie prosperujące firmy.

Transformuje się także branża badawcza, która na nowo określa swoją rolę w rzeczywistości nadmiaru danych.

O tych wszystkich tematach będzie można podyskutować podczas dziewiątej edycji konferencji Cyber, tym razem zatytułowanej CyberTransformation.

Podczas konferencji będzie można wysłuchać prelekcji:

  • Nowe wymiary interakcji człowiek-maszyna
    Aleksandra Przegalińska, Akademia Leona Koźmińskiego
  • AI motywuje człowieka – notatki z projektu
    Wojciech Ozimek, one2tribe
  • Budowanie marek w realiach ery cyfrowej
    Renata Szopa-Milde, Intersnack
  • Conversational Commerce
    Dawid Papież, Google
  • Grywalizacja miłości. Co transformuje nam Tinder?
    Jacek Wasilewski, Narrative Impact i Agata Kostrzewa, Uniwersytet Warszawski
  • Co nowego, w dobie Big Data i sztucznej inteligencji, można odkryć w tradycyjnym badaniu mediowym Gemius/PBI
    Marcin Niemczyk, Ringier Axel Springer Polska
  • Czemu zostałam tiktokerką – czyli jakich mediów chcą digital natives?
    Anna Rzeźnik, CPC Brand Consultants
  • Nieświadoma świadomość
    Magdalena Gajek i Alicja Kundzicz, Publicis Media
  • Fortnite – współczesne podwórko młodego pokolenia
    Piotr Bombol, Gameset i Katarzyna Stąpór, BNA
  • Segmentuj albo giń. CRM vs DMP vs CAWI jak właściwe wykorzystywać wieloźródłową bazę wiedzy.
    Krzysztof Zieliński i Katarzyna Furman-Kwiatkowska, Gemius
  • Sharenting: czyli transformacja rodziców w reporterów online, a dzieci w bohaterów sieciowych pamiętników
    Alicja Wysocka-Świtała, Clue PR i Marta Bierca, Frost & Sullivan
  • Co mówi o nas nasz asystent głosowy? – kilka słów o potencjale badawczym inteligentnych głośników w naszych domach
    Marcin Woźniak, LiquidThread
  • DX xD. Czy innowatorzy umieją w komunikację H2H?
    Tomasz Kordowski, Sage
  • Atak robotów – czy marketingowcy mogą spać spokojnie?
    Maciej Świątek i Anita Serafin, Mindshare
  • The Blind Side
    Rafał Treichel, IQS i Aneta Kubik, mBank
  • Czy algorytmy zastąpią badacza w budowaniu strategii marki pracodawcy?
    Barbara Zych i Martyna Karpiuk, Employer Branding Institute
  • Wiara ważniejsza niż dane, czyli epistemologia cyfrowa
    Bartosz Brennek, Zenith
  • Pragmatic Machine Learning in Business
    Jan Zając i Jakub Nowacki, Sotrender

Konferencja Cyber odbędzie się 4 kwietnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa.

Konferencje z cyklu Cyber to największe w Polsce spotkania specjalistów od postaw i zachowań konsumenckich ze specjalistami od technologii otaczającej człowieka. Tegoroczna konferencja jest dziewiątą edycją cyklu konferencji Cyber (CyberResearch, CyberRE, Cyber, CyberHuman) organizowanego nieprzerwanie od 2011 r.

Jest to obecnie najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskusji o styku cyfrowości i konsumpcji, która powstała w celu cyklicznej prezentacji najnowszych trendów i zjawisk konsumenckich, manifestujących się w cyberprzestrzeni oraz na jej styku z tzw. światem realnym.

Organizatorem wydarzenia jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Centrum Nauki Kopernik
Wybrzeże Kościuszkowskie 20
Warszawa

16 Wydarzeń

Termin
27.08.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
28.08.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
2–5.09.2019
Miejsce
Wrocław
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11–12.09.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.09.2019
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
16–25.09.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
23–24.09.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Grupa MTP 
Więcej informacji
Termin
30.09 - 2.10.2019
Miejsce
Katowice
Organizator
Grupa PRC Holding 
Więcej informacji
Termin
3–4.10.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
ClickMaster Polska 
Więcej informacji
Termin
7–9.10.2019
Miejsce
Kraków
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
15–16.10.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Beyong Conferences 
Więcej informacji
Termin
22–25.10.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
24–25.10.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
OFBOR, PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
26–28.11.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
3.12.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
12–13.05.2020
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji