4 kwietnia w Warszawie odbędzie się kolejna odsłona cyklu Cyber, organizowanego przez PTBRiO. Tym razem tematem przewodnim wydarzenia ma być transformacja.
Transformacja stała się normą dzisiejszego świata, która dotyka zarówno człowieka, społeczeństwa, jak i biznesu. Polega ona na gwałtownym przejściu do rzeczywistości nowych zasad i nieznanych wcześniej definicji.
Przejście to często realizuje się w tempie wykładniczym, dlatego nie da się go łatwo przewidzieć, stosując liniowe myślenie i prostą ekstrapolację teraźniejszych trendów. Umiejętność okiełznania transformacji staje się kluczową kompetencją. Aby utrzymać się w miejscu, trzeba biec ile sił.
Po pierwsze, transformacji ulega człowiek – na nowo definiując swoje miejsce w cyfrowym świecie. Inaczej konsumujemy treści, inaczej wchodzimy w interakcje z innymi ludźmi, inaczej myślimy, inaczej kupujemy.
Transformacji ulega również struktura społeczna, nieprzygotowana na wyzwania masowej robotyzacji i sztucznej inteligencji. Transformacji ulegają przedsiębiorstwa, dostosowując modele biznesowe do możliwości i zagrożeń technologicznej rewolucji. Powstające w garażach start-upy potrafią w krótkim czasie kompletnie zmienić reguły gry panujące w stabilnych od dziesięcioleci branżach i zmieść z powierzchni ziemi do niedawna świetnie prosperujące firmy.
Transformuje się także branża badawcza, która na nowo określa swoją rolę w rzeczywistości nadmiaru danych.
O tych wszystkich tematach będzie można podyskutować podczas dziewiątej edycji konferencji Cyber, tym razem zatytułowanej CyberTransformation.
Podczas konferencji będzie można wysłuchać prelekcji:
- Nowe wymiary interakcji człowiek-maszyna
Aleksandra Przegalińska, Akademia Leona Koźmińskiego - AI motywuje człowieka – notatki z projektu
Wojciech Ozimek, one2tribe - Budowanie marek w realiach ery cyfrowej
Renata Szopa-Milde, Intersnack - Conversational Commerce
Dawid Papież, Google - Grywalizacja miłości. Co transformuje nam Tinder?
Jacek Wasilewski, Narrative Impact i Agata Kostrzewa, Uniwersytet Warszawski - Co nowego, w dobie Big Data i sztucznej inteligencji, można odkryć w tradycyjnym badaniu mediowym Gemius/PBI
Marcin Niemczyk, Ringier Axel Springer Polska - Czemu zostałam tiktokerką – czyli jakich mediów chcą digital natives?
Anna Rzeźnik, CPC Brand Consultants - Nieświadoma świadomość
Magdalena Gajek i Alicja Kundzicz, Publicis Media - Fortnite – współczesne podwórko młodego pokolenia
Piotr Bombol, Gameset i Katarzyna Stąpór, BNA - Segmentuj albo giń. CRM vs DMP vs CAWI jak właściwe wykorzystywać wieloźródłową bazę wiedzy.
Krzysztof Zieliński i Katarzyna Furman-Kwiatkowska, Gemius - Sharenting: czyli transformacja rodziców w reporterów online, a dzieci w bohaterów sieciowych pamiętników
Alicja Wysocka-Świtała, Clue PR i Marta Bierca, Frost & Sullivan - Co mówi o nas nasz asystent głosowy? – kilka słów o potencjale badawczym inteligentnych głośników w naszych domach
Marcin Woźniak, LiquidThread - DX xD. Czy innowatorzy umieją w komunikację H2H?
Tomasz Kordowski, Sage - Atak robotów – czy marketingowcy mogą spać spokojnie?
Maciej Świątek i Anita Serafin, Mindshare - The Blind Side
Rafał Treichel, IQS i Aneta Kubik, mBank - Czy algorytmy zastąpią badacza w budowaniu strategii marki pracodawcy?
Barbara Zych i Martyna Karpiuk, Employer Branding Institute - Wiara ważniejsza niż dane, czyli epistemologia cyfrowa
Bartosz Brennek, Zenith - Pragmatic Machine Learning in Business
Jan Zając i Jakub Nowacki, Sotrender
Konferencja Cyber odbędzie się 4 kwietnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa.
Konferencje z cyklu Cyber to największe w Polsce spotkania specjalistów od postaw i zachowań konsumenckich ze specjalistami od technologii otaczającej człowieka. Tegoroczna konferencja jest dziewiątą edycją cyklu konferencji Cyber (CyberResearch, CyberRE, Cyber, CyberHuman) organizowanego nieprzerwanie od 2011 r.
Jest to obecnie najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskusji o styku cyfrowości i konsumpcji, która powstała w celu cyklicznej prezentacji najnowszych trendów i zjawisk konsumenckich, manifestujących się w cyberprzestrzeni oraz na jej styku z tzw. światem realnym.
Organizatorem wydarzenia jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.