E-commerce to aktualnie jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki. Wstępne podsumowania roku 2017 wskazują, że zeszłoroczne przychody ze sprzedaży internetowej w Polsce przekroczyły 40 mld złotych. Kolejne e-sklepy rosną jak grzyby po deszczu, a przedsiębiorcy prześcigają się w rozwiązaniach, które mają udoskonalić ten kanał sprzedaży.
Jak odnaleźć się w tym gąszczu informacji, narzędzi i sposobów na zdobycie uwagi i lojalności klienta? Jak sprawić, aby konsument zauważył nasz sklep internetowy, zainteresował się nim, a następnie pokochał i wracał tak chętnie, jak do ulubionej cukierni? O marketingu dla e-commerce opowiedzą praktycy branży, którzy postarają się z całych sił przybliżyć meandry skutecznej promocji e-sklepów.
Zaproszeni prelegenci:
- Mateusz Muryjas – Analityczny / Eventpack
- Michał Blak – Edrone
- Maciek Methoes – Waynet
- Łukasz Kozłowski – DreamCommerce
Wydarzenie jest bezpłatne, należy jednak zarejestrować się na stronie crash12.evenea.pl. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.