Crash Mondays 12: E-commerce. Jak wesprzeć sprzedaż dzięki marketingowi

Termin

5.02.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

Crash Mondays

E-commerce to aktualnie jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki. Wstępne podsumowania roku 2017 wskazują, że zeszłoroczne przychody ze sprzedaży internetowej w Polsce przekroczyły 40 mld złotych. Kolejne e-sklepy rosną jak grzyby po deszczu, a przedsiębiorcy prześcigają się w rozwiązaniach, które mają udoskonalić ten kanał sprzedaży.

Jak odnaleźć się w tym gąszczu informacji, narzędzi i sposobów na zdobycie uwagi i lojalności klienta? Jak sprawić, aby konsument zauważył nasz sklep internetowy, zainteresował się nim, a następnie pokochał i wracał tak chętnie, jak do ulubionej cukierni? O marketingu dla e-commerce opowiedzą praktycy branży, którzy postarają się z całych sił przybliżyć meandry skutecznej promocji e-sklepów.

Zaproszeni prelegenci:

  • Mateusz Muryjas – Analityczny / Eventpack
  • Michał Blak – Edrone
  • Maciek Methoes – Waynet
  • Łukasz Kozłowski – DreamCommerce

Wydarzenie jest bezpłatne, należy jednak zarejestrować się na stronie crash12.evenea.pl. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Pauza in Garden
Rajska 12
31-124 Kraków

8 Wydarzeń

Termin
22–24.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
25–26.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29–30.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.09.2022
Miejsce
Rzeszów
Organizator
 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22–23.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
 
Więcej informacji
Termin
22–23.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
28–29.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
30.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego 
Więcej informacji