Wstępne branżowe prognozy na 2022 rok mówią o wzrastającym znaczeniu danych i analityki w budowaniu rynkowego sukcesu. Na przełomie listopada i grudnia przedsiębiorcy, chcący rozwinąć swoje kompetencje analityczne i wprowadzać kulturę data-driven wewnątrz firm, będą mieli okazję wziąć udział w pierwszym takim evencie w Polsce – Challenge’u analitycznym.
Challenge analityczny to nowa formuła łącząca konferencje online z warsztatami, która bazuje na praktycznej wiedzy i budowaniu umiejętności analitycznych. 30-dniowe wyzwanie odbędzie się w pełni zdalnie i potrwa od 15 listopada do 10 grudnia.
Intensywny trening mięśni głowy
Koncepcja wydarzenia nawiązuje do znanych z internetu wyzwań „zrób płaski brzuch w 30 dni”, które często są motorem napędowym zmian oraz wprowadzania pozytywnych nawyków w życie. Głównym założeniem wyzwania jest edukowanie przyszłych ekspertów data-driven, którzy posiądą kompleksową wiedzę analityczną.
Miesięczne wyzwanie zostało podzielone na ścieżki tematyczne, odpowiednio dopasowane do każdego uczestnika. Zapisując się na challenge, uczestnicy rozwiążą test „analitycznej osobowości”, dzięki któremu zostaną im wskazane, najlepiej dopasowane do ich potrzeb prelekcje i sesje eksperckie.
Wśród prelegentów-praktyków znaleźli się przedstawiciele takich firm jak między innymi Kubota, HSBC, GroupM, OTCF, Digitree, data.rocks, Militaria.pl czy JCD. Eksperci – poza webinarami – przygotowali dla uczestników ćwiczenia do wykonania i wspólnego omówienia. Ponadto uczestnicy będą mogli umawiać się na indywidualne sesje mentorskie z wybranymi praktykami.
Nie dla juniorów
Challenge jest skierowany przede wszystkim do specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem, którzy chcą wprowadzać kulturę data-driven do swoich firm i startupów. Kompetencje analityczne, które zdobędą uczestnicy wydarzenia, przydadzą się przedsiębiorcom, chcącym dynamiczniej rozwijać swoje biznesy, dzięki wykorzystaniu danych. Wydarzenie jest zorientowane na CEO, product managerów, product ownerów, e-commerce specjalistów, marketing specjalistów, growth specjalistów, ale również na pasjonatów analityki, którzy chcą pogłębiać swoją wiedzę i zdobywać praktyczne doświadczenie.
Każdy uczestnik wyzwania otrzyma certyfikat, potwierdzający ukończenie challenge’u, zdobyte umiejętności i uzyskanie analitycznej kondycji!
Fast-track rekrutacyjny
Ponadto uczestnikom, którzy podczas zapisów zaznaczą, że są otwarci na nowe wyzwania zawodowe, organizatorzy oferują fast truck rekrutacyjny, czyli pierwszeństwo w rekrutacji, wśród sponsorów wydarzenia, którzy aktywnie poszukują analitycznych głów w swoich firmach.
Wydarzenie jest organizowane przez CUX. Agenda, sylwetki prelegentów i mentorów oraz bilety na wydarzenie: https://challenge.cux.io.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.