O kampaniach nagrodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu już 19 listopada w Warszawie, podczas 8 edycji konferencji Imagination Day. A najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, będzie można obejrzeć 22 listopada podczas pokazu Cannes Lions w 8 kinach sieci Multikino. Organizatorem wydarzeń jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Już po raz ósmy w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie swoją wiedzą podzielą się międzynarodowi specjaliści, liderzy i artyści z branży kreatywnej i szeroko rozumianego biznesu. Opowiedzą oni o swoich zawodowych wyzwaniach, przedstawią innowacyjne rozwiązania, nagrodzone kampanie reklamowe oraz podzielą się doświadczeniem. W tym roku swoje kreatywne pomysły i doświadczenia zaprezentują:
- Alex Sinclair, która jako dyrektor kreatywny i strategiczny firmy komputerowej IBM IX napędza innowacje cyfrowe
- Andrew Popplestone, czyli dyrektor kreatywny z Territory Studio London, autor designu do takich kinowych hitów, jak „Blade Runner 2049”, „Ready Player One” czy „Ghost in the Shell”
- Leah Juaymah Mababangloob, dyrektor artystyczna z Lego Dania, która w tym roku została wyróżniona w programie See It Be It na festiwalu Cannes Lions
- Omur Kula Capan, dyrektor zarządzająca agencją R/GA Turcja z doświadczeniem w bankowości, odpowiedzialna za długoterminowe strategie w rejonie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki
- Bohb Blair, global chief experience officer Starcom USA, który na co dzień tworzy innowacyjne doświadczenia łączące marki z konsumentami
- Rey Andrade, dyrektor kreatywny z agencji 72andSunny Amsterdam, pracujący z takimi gigantami, jak Google, Xbox, Audi, HBO czy Uber
- Kuba Sagan, jedna z najbardziej kreatywnych osób polskiej reklamy, nie tylko opowie o najciekawszych insightach z festiwalu w Cannes, lecz także przybliży, czym jest branded entertainment
- Mark Norcutt, dyrektor kreatywny z Saatchi & Saatchi z Londynu, pracujący dla klientów takich jak McDonald’s, Smirnoff, Kit Kat czy MTV
- Julia Dovlatova, dyrektor kreatywny z Geometry Prague, czyli jednej z najlepszych na świecie agencji w dziedzinie innowacji i digital craft, która opowie o ich niezwykłej kampanii VR-owej nagrodzonej w tym roku w Cannes
- Benjamin Simon & Dirk Schuster, charyzmatyczny duet ze studia designu Foreal, którzy na co dzień zajmują się ilustracją, animacją i tworzeniem kreatywnych form przekazu dla Adobe, Mercedesa, Microsoftu, Netflixa, Nike, Red Bulla, Samsunga, Swatcha.
Podczas konferencji zostanie również zaprezentowana kampania agencji Ogilvy „Ostatnie drzewo”, która podczas tegorocznego Festiwalu Kreatywności w Cannes zdobyła łącznie aż 13 statuetek.
Do 7 października można nabyć bilety w niższej cenie. Więcej szczegółów na stronie: www.imaginationday.pl.
22 listopada odbędzie się z kolei pokaz Cannes Lions 2018 w sieci kin Multikino. To dwugodzinny seans pełen emocji i rozrywki, prezentujący najlepsze reklamy, nagrodzone podczas tegorocznego Festiwalu Kreatywności w Cannes. Pokazy odbędą się w następujących kinach sieci: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań Stary Browar, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Pasaż, Zabrze. Bilety dostępne od października w kasach biletowych lub na stronie Multikina.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Saatchi & Saatchi IS
Sponsorzy: AMS, DPD
Partnerzy: Coca-cola, Erly, MyTaxi
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.