Już po raz siódmy w Warszawie i Poznaniu odbędą się pokazy kampanii reklamowych nagrodzonych na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Towarzyszyć im będą komentarze najlepszych ekspertów z branży marketingu i PR w Polsce. Goście tegorocznej edycji wydarzenia zastanowią się nad autentycznością komunikacji marek.
Komentować reklamy będą dr Magdalena Kamińska, Przemysław Jędrowski, Grzegorz Wierchowiec oraz Tomasz Wygnański. Poddadzą je “testowi na autentyczność”, zastanawiając się nad ich wiarygodnością, rezonansem społecznym, prawdą, którą przekazują oraz prawdziwością insightu.
Ze szczególna uwagą analizowane będą takie prace, jak Fearless Girl, Meet Graham, czy The Impossible Signing Session.
Wstęp wolny, obowiązuje rejestracja: qacommunications.com/canneslions
Poznań: 9 października 2017, godz. 18:00; Concordia Design
Prelegenci:
- dr Magdalena Kamińska – adiunkt w Zakładzie Badań nad Kulturą Filmową i Audiowizualną UAM, autorka książki „Niecne memy. Dwanaście wykładów o kulturze Internetu”
- Przemysław Jędrowski – dyrektor marketingu VOX
Warszawa: 17 października 2017, godz. 18:30; Marzyciele i Rzemieślnicy
Prelegenci:
- Grzegorz Wierchowiec – założyciel i partner zarządzający w Monitoring Kulturowy
- Tomasz Wygnański – redaktor naczelny „Media & Marketing Polska”
Organizatorem agencja Q&A Communications wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 2